قیمت افشره زعفران زردبند ۱۵ میلی

قیمت افشره زعفران زردبند ۱۵ میلی

قیمت افشره زعفران زردبند ۱۵ میلی

مناسب بودن قیمت افشره زعفران زردبند ۱۵ میلی در کنار خواص سرشار آن، باعث محبوب شدن این محصول گیاهی در بین مصرف کنندگان شده است. خرید حجم عمده این فرآورده از طریق فرانیز میسر می باشد.

قیمت افشره زعفران زردبند ۱۵ میلی

اطلاع رسانی قیمت افشره زعفران زردبند

برای آگاهی از قیمت افشره زعفران زردبند می توان به سایت های خبری و فروش این محصول مراجعه کرد. این فرآورده که به عنوان داروی گیاهی تجویز می شود در داروخانه های آنلاین نیز به فروش می رسد.

قیمت این محصول بر روی ظرف بسته بندی درج شده است و در هنگام خرید حضوری می توان آن را مشاهده کرد. اما با روش خرید غیر حضوری، قبل از خرید متقاضی از تمامی مشخصات محصول آگاهی یافته و سپس اقدام به خرید می نماید.

قیمت افشره زعفران در هنگام خرید حجم عمده نسبت به جزئی طبعاً مناسب تر است. از این رو تجار و سرمایه گذاران می توانند برای آگاهی از قیمت عمده و خرید آن از طریق سایت فرانیز اقدام نمایند.

قیمت افشره زعفران زردبند ۱۵ میلی

قیمت افشره زعفران نسبت به خواص آن

قیمت افشره زعفران نسبت به خواص آن بسیار مناسب تعیین شده است. چرا که این محصول یک داروی گیاهی برای درمان امراضی از قبیل افسردگی و سرطان می باشد.

برای مصرف این فرآورده باید با پزشک مشورت نمود. معمولاً به دلیل غلظت، مصرف آن به صورت ترکیب چند قطره از افشره با آب توصیه می شود که با توجه به علت مصرف، مقدار آن متفاوت می باشد.

این محصول در ظروف مخصوص به حجم ۱۵ میلی لیتر تولید می گردد. از فواید مصرف افشره زعفران، عدم موجود ترکیبات شیمیایی مضر است که می توان آن را با خیلی آسوده و اطمینان از عدم عوارض مصرف نمود.

قیمت افشره زعفران زردبند ۱۵ میلی

صادرات زعفران و فرآورده های آن

بر طبق آمار گمرک ایران سالانه بالغ بر ۴۰۰ تن زعفران از روش های زمینی، هوایی و دریایی به ۶۰ کشور جهان صادر می گردد. در واقع حدود ۹۰ درصد از زعفران جهان توسط ایران تأمين می گردد.

علاوه بر زعفران، فرآورده های آن نیز متقاضیان بسیاری در سراسر جهان دارند که از جمله آن ها می توان به؛ قطره افشره، اسپری زعفران، رنگ زعفران پودری و مایع، چای و دمنوش، عصاره زعفران و غیره اشاره کرد.

محصولات برخی از شرکت های داخلی مناسب صادرات و مطابق با استاندارد های جهانی می باشند. از جمله این شرکت ها می توان به زردبند اشاره کرد که با تولید محصولاتی مانند افشره و عصاره زعفران توانسته برند خود را در سطح جهانی مطرح کند.

سوال داری، من اینجام!