مرکز خرید انواع پودر زعفران بسته بندی

مرکز خرید انواع پودر زعفران بسته بندی

مرکز خرید انواع پودر زعفران بسته بندی

تجار می توانند هم اکنون برای اطلاع از مرکز خرید انواع پودر زعفران بسته بندی شده با مشاوران فروش سایت فرانیز ارتباط برقرار کنند و از اطلاعاتی همچون قیمت، کیفیت، نحوه ارسال این مرکز آگاه شوند و پودر زعفران بسته بندی را به طور مقرون به صرفه از این مرکز تهیه نمایند.

مرکز خرید انواع پودر زعفران بسته بندی

برند های معتبر تولیدکننده پودر زعفران

از برند های معتبر زعفران می توان به زعفران سحرخیز اشاره کرد، این برند ایرانی در سال 1311 تأسیس شد و نزدیک به یک قرن فعالیت با ارائه محصولات متنوع در بسته‌بندی‌های گوناگون در این عرصه فعالیت می کند.

این شرکت در سال 1396 از طرف سازمان «نظارت بر غذا و دارو» به‌عنوان واحد نمونه‌ی کشوری برگزیده شد.

یکی دیگر از برند های معتبر پودر زعفران بسته بندی می توان به شرکت زعفران مصطفوی مهر ایرانیان در سال 1388 در شهر مشهد تاسیس شد.

بدلیل کیفیت مناسب، تنوع بسته‌بندی و قیمت خوب، مصطفوی یکی از پرفروش‌ترین برندهای زعفران در کشور می‌باشد.

همچنین بهرامن از برندهای معروف زعفران در ایران و جهان به شمار می آید. این برند در سال 1349 و با نام عباس‌زاده در زمینه تولید و بسته بندی زعفران تاسیس شده است. این برند در سال 1373 به زعفران بهرامن تغییر نام داد و ثبت تجاری شده است.

قسمت آزمایشگاه بهرامن شامل مجموعه ای از متخصصین و کارشناسان زعفران می باشد که به‌طور مداوم کیفیت زعفران تولیدی را بررسی می‌کنند.

مرکز خرید انواع پودر زعفران بسته بندی

صادرات پودر زعفران

تجار بسیاری از سود صادرات پودر زعفران بسته بندی آگاه هستند و اقدام به صادرات این محصول می کنند و به دنبال منبعی معتبر برای تامین پودر زعفران در حجم عمده می باشند یکی از این مجموعه های معتبر می توان به مجموعه فرانیز اشاره کرد این مجموعه به تجار کمک زیادی برای تامین محصول مورد نیاز خود در حجم های درخواستی می کند.

مرکز خرید انواع پودر زعفران بسته بندی

خرید اینترنتی پودر زعفران

چند سالی است که تولید کنندگان محصولات زعفرانی تلاش خود را روی راحتی و رضایت مشتریان گذاشته و فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرده اند. افراد و تاجرانی که قصد صادر کردن این محصول را به کشور ها دارند می توانند از طریق شرکت هایی که دارای اعتبار زیادی هستند مانند مجموعه فرانیز که دارای سابقه درخشانی است هم اکنون اقدام به خرید از بهترین برند های پودر زعفران بسته بندی کنند کافیست افراد با مشاوران فروش سایت فرانیز ارتباط برقرار نمایند و اطلاعات کافی برای خرید این محصول را به دست آورند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!