خرید دمنوش گیاهی زعفران با بسته بندی جدید

خرید دمنوش گیاهی زعفران با بسته بندی جدید

خرید دمنوش گیاهی زعفران با بسته بندی جدید

برای خرید دمنوش گیاهی زعفران می توانید از طریق سایت فرانیز اقدام نمایید، در بسته بندی جدید که بسیار زیبا هستند و با قیمت استثنایی به مشتریان ارائه داده می شود. این دمنوش عطر و طعم خارق العاده ای دارد و طرفداران زیادی را نیز مجذوب خود کرده است.

خرید دمنوش گیاهی زعفران با بسته بندی جدید

دمنوش گیاهی زعفران

دمنوش گیاهی زعفران یک چای گیاهی است که خواص بسیار برای بدن دارد. این محصول از کلاله ی خشک شده زعفران تهیه می شود و بسیار خوش طعم و عطر می باشد به طوری که هنگام دم کردن عطر و بوی این دمنوش فضا را پر می کند و هر کسی را وسوسه به نوشیدن آن می کند.

دمنوش گیاهی زعفران در شکل سنتی خود حاوی کافئین نمی باشد. این دمنوش توسط رومیان، مصریان، یونانیان باستان برای ایجاد طعم های آشپزی، گیاهی و برای طب عامیانه استفاده می شد. این گیاه دارای مزایای زیادی برای سلامتی است و محبوبیت زیادی در بین مردم دنیا دارد.

خرید دمنوش گیاهی زعفران با بسته بندی جدید

خواص زعفران

دمنوش گیاهی زعفران برای اولین بار در ایران باستان معرفی شد. در زمان های گذشته زعفران را به غذا ها و نوشیدنی های درباریان و افراد سلطنتی اضافه می کردند و غذای آن ها را به شدت تحت تأثیر قرار می داد. همچین زعفران دارای خواص تقویت کننده خلق و خو است.

دمنوش گیاهی زعفران حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است، این دمنوش مواد مغذی موجود در این ادویه را حفظ می کند که به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کند. گیاه زعفران با خواص بی نظیرش می تواند در بهبود وضعیت سلامتی افراد تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. از جمله خواص زعفران می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

• بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کاهش درد

• افزایش سلامت قلب و بهبود الگوی خواب

• افزایش استحکام استخوان و افزایش جریان خون

• بهبود عملکرد دستگاه ایمنی و جلوگیری از دیابت

ارزش زعفران بر اساس وزن آن تعیین می شود و این گیاه ارزشمند و گرانبها دارای بیش از ۱۵۰ ترکیب با ارزش مثل آنتی اکسیدان ها، سافرانال، کارتنوئید ها و سایر مواد شیمیایی مانند انواع ویتامین ها و مواد معدنی است و بیشترین میزان مصرف آن در روز بین نیم گرم تا یک گرم می باشد.

خرید دمنوش گیاهی زعفران با بسته بندی جدید

ایران مهم ترین کشور در خصوص کشت و صادرات زعفران در جهان می باشد و این گیاه در تمامی دنیا بسیار گران است و موارد استفاده زیادی هم در آشپزی دارد و امروز از این گیاه ارزشمند فرآورده های مختلفی تولید می شود که همان خواص زعفران دارد.

سوال داری، من اینجام!