قیمت اسپری زعفران بهرامن در نمایندگی اصلی

قیمت اسپری زعفران بهرامن در نمایندگی اصلی

مناسب‌ترین قیمت اسپری زعفران بهرامن را در کجا می‌توان مشاهده نمود؟ آیا امکان خرید آنلاین از طریق نمایندگی اصلی وجود دارد؟

قیمت اسپری زعفران بهرامن در نمایندگی اصلی

قیمت اسپری زعفران بهرامن برای هتل های پنج ستاره

هتل های پنج ستاره ها همواره پذیرای مهمانان داخلی و خارجی می باشند و به خاطر اعتباری که دارند باید از محصولات با کیفیت و متنوع استفاده کنند.

قیمت اسپری زعفران بهرامن در سایت فرانیز برای این هتل ها که یکی از مشتریان اصلی این محصول هستند، با تخفیفات ویژه ای همراه است. از آنجا که تعداد مهمانان این هتل ها معمولا زیاد بوده لذا باید سرعت انجام امور در آشپزخانه بالا باشد که این فرآورده زعفرانی به دلیل سهولت استفاده یاری رسان خوبی خواهد بود.

قیمت اسپری زعفران بهرامن در نمایندگی اصلی

قیمت اسپری زعفران بهرامن برای صادرات

صادرات زعفران و فرآورده های آن همواره یکی از بخش های درآمد زای کشور بوده که اگر حمایت های بیشتری از آن انجام گیرد بدون شک موفقیت های بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

قیمت اسپری زعفران بهرامن در سایت فرانیز که یکی از کالا های صادراتی سود آور بوده، همراه با تخفیفات ویژه ای خواهد بود. این فرآورده یکی از محصولات پر فروش در این سایت بوده لذا برای سفارش سریعتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ارتباط برقرار نمایید.

درخشش فرآورده‌های زعفرانی ایرانی در بازار جهانی

فرآورده‌های زعفرانی تولیدشده در داخل کشور در رقابت با نمونه‌های خارجی می‌باشند. کارخانجات این محصولات را از طلای‌سرخ اعلا تهیه نموده‌اند که باعث درخشش آن‌ها در سراسر جهان شده‌ است.

در طی سال‌های اخیر، با پیشرفت تکنولوژی بر اقلام موادغذایی موجود در بازار نیز افزوده شد. کارشناسان محصولات جدید را تحت تأثیر دست‌کاری ژنتیک و ترکیب مواد مختلف تولید می‌نمایند.

گروهی از این محصولات سالم هستند و مصرف آن‌ها برای سلامتی بدن مشکلی ایجاد نمی‌کند. اما متأسفانه گروهی از این فرآورده‌ها اثرات بسیاری بدی را به‌دنبال دارند.

فرآورده‌های زعفرانی جزء محصولاتی می‌باشند که همواره بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

آیا قیمت اسپری زعفران بهرامن مناسب است؟

با مقایسه قیمت اسپری زعفران بهرامن و کیفیت آن، می‌توان به مناسب بودن نرخ آن پی برد. این فرآورده از کارایی بالایی در دنیای آشپزی برخوردار است.

قیمت یک محصول را بر اساس کیفیت آن تعیین می‌کنند. هرچه اسپری تولیدشده غلیظ‌تر و سالم‌تر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.

بهرامن یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات زعفرانی که شایستگی خود را در بازار اثبات کرده است. این برند نه‌تنها در بازار داخلی مطرح بوده بلکه در آن‌سوی مرزها متقاضیان زیادی دارد.

در این شرکت علاوه بر اسپری زعفران، محصولاتی مانند؛ زرشک، هل، دمنوش، چای، پک هدیه، آبنبات، سبزیجات و خشکبار عرضه می‌شود.

خرید محصولات طبیعی با برند معتبر باعث برخورداری از محصولی اصل و باکیفیت می‌گردد. باتوجه به افزایش تقاضا برای عرضه این محصولات، بر تعداد شرکت‌های تولیدکننده افزوده شده است.

تولید اسپری زعفران با تکنولوژی روز

شرکت‌های تولیدی اسپری زعفران را در ایران و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کنند. اسپری زعفران باعث جلب نظر مشتریان شده است.

این محصول در واقع زعفران مایع می‌باشد که در ظرف بسته‌بندی مناسب به‌فروش می‌رسد. ترکیب محلول زعفران، آب تصفيه‌ و زعفران خالص که باعث خلق رنگ زیبای طلایی شده است.

تمام کارهای تولید اسپری زعفران بدون دخالت دست انجام می‌شود. کارشناسان در فرآیند ساخت آن، ابتدا کلاله‌ها را به‌خوبی پودر می‌کنند. زعفران آسیاب‌شده باید با آب داغ ترکیب شود و به‌مدت ۵ ساعت دم بکشد.

تولید اسپری زعفران با تکنولوژی روز

اکنون مایع زعفران آماده، باید به ظرف بسته‌بندی انتقال یابد. بدنه ظرف قوطی فلزی بوده که یک کیسه‌ آلومینیومی درون آن تعبیه شده است. عمل انتقال مایع به داخل کیسه، توسط دستگاه انجام می گیرد.

فضای بین کیسه و قوطی با گاز ازت پر شده که با اعمال فشار باعث خروج کامل مایع می‌شود. وجود افشانه بر روی درب قوطی، استفاده از آن را سهولت بخشیده است.

قیمت اسپری زعفران بهرامن نسبت به کارایی بالای آن بسیار مناسب می‌باشد. وجود این فرآورده در هر آشپزخانه‌ای، باعث ترغیب به مصرف زعفران می‌گردد.

فروش زعفران مایع در اشکال مختلف

فرآورده‌های زعفرانی بسیار متنوع هستند به‌طوری که مشتری می‌تواند به‌راحتی محصول دلخواه خود را انتخاب کند. زعفران مایع جزء پرفروش‌ترین محصولات بوده که در اشکال و بسته‌بندی‌ مختلف در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

از موارد بسته‌بندی زعفران مایع می‌توان به نمونه‌های ذیل اشاره نمود:

  • عصاره زعفران
  • اسپری زعفران
  • رنگ زعفران
  • آب زعفران

فروش زعفران مایع در اشکال مختلف

تمام این محصولات خواص بی‌همتای طلای‌سرخ را به‌همراه دارند که مصرف آن‌ها توسط پزشکان طب سنتی توصیه می‌گردد. اسپری زعفران محبوبیت بیشتری نسبت به موارد دیگر دارد. دلیل این امر همانطور که عنوان شد، سهولت استفاده از آن است.

 در واقع خرید این فرآورده بسیار به‌صرفه بوده چراکه از حجم مناسبی برخوردار است. باتوجه به مشکلات اقتصادی، بیشتر مردم به‌دنبال خرید محصولات اقتصادی هستند. یک فروشنده و سرمایه‌گذار موفق باید با توجه به نیاز بازار اقدام به فروش نماید.

قیمت اسپری زعفران بهرامن در شهرهای توریستی

قیمت اسپری زعفران بهرامن برای شهرهای توریستی همراه با تخفیفات ویژه‌ای می‌باشد. این مناطق جزء مشتریان اصلی این فرآورده هستند چراکه باید بهترین پذیرایی را از مسافران انجام دهند.

شهرهای توریستی هرساله پذیرای مسافران بسیاری از سراسر جهان هستند. باتوجه به افزایش رفت‌و‌آمد در این مناطق، می‌توان شاهد تعدد رستوران‌ها و هتل‌ها بود.

سرآشپزان با وجود اسپری زعفران می‌توانند زیباترین تزئینات را خلق نمایند. در واقع وجود چنین محصولی به‌عنوان یک دستیار محسوب می‌گردد.

قیمت اسپری زعفران بهرامن در شهرهای توریستی

همچنین کافه رستوران‌ها می‌توانند این فرآورده را به‌عنوان محصولی کاربردی خریداری نمایند. در این اماکن انواع دسر، آبمیوه و غذا سرو می‌شود که همگی طالب یک رنگ‌دهنده بی‌نظیر هستند.

استفاده از زعفران در بین ایرانیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. خیلی از مسافران خارجی هنگام سفر به ایران، تمایل به امتحان غذا‌های سنتی ایران دارند.

استفاده از زعفران مرغوب در پخت این غذا‌ها باعث هرچه خوش‌طعم‌تر شدن آن‌ها می‌شود. عرضه طلای‌سرخ و فرآورده‌های مرغوب از سوی شرکت‌های تولیدکننده، باعث افزایش فروش خواهد شد.

عوامل مؤثر بر کشت موفق زعفران

زعفران جزء گیاهان بومی بوده که عوامل مختلفی بر افزایش میزان بازدهی آن مؤثر هستند. اگر کشاورز تمامی جوانب را به‌خوبی بسنجد می‌تواند بیشترین سود را کسب کند. از جمله این عوامل می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • آماده‌سازی زمین کشاورزی: زمین انتخاب شده باید مسطح و نورگیر باشد و از سنگ و کلوخ پاک شود. شخم عمیق زمین اولین کاری است که کشاورز باید در فصل پائیز و زمستان انجام دهد.
  • خرید پیاز: کشاورز باید در خرید پیاز به‌عنوان بذر زعفران دقت نماید. سلامت پیاز نقش بسزایی در بازدهی محصول دارد لذا باید به این مورد خیلی توجه نمود.

  • داشت مناسب: مرحله داشت شامل مراقبت‌های لازم در زمینه آبیاری و وجین کردن است.
  • برداشت زعفران: برداشت زعفران با استفاده از دستگاه گل‌چین و نیروی انسانی انجام می‌گیرد. 

جداسازی رشته‌ها نقش بسزایی در قیمت نهایی زعفران دارد‌. هرچه میزان خلوص کلاله بالاتر باشد، قیمت آن بیشتر است.

قیمت اسپری زعفران بهرامن نیز بر این مبنا تعیین می‌شود. بی‌شک استفاده از مواداولیه مرغوب باعث تولید محصولی باکیفیت و خاص می‌گردد.

اسپری زعفران بهرامن یک کالای صادراتی  است. تجار از تجارت اسپری زعفران می‌توانند سود بالایی را کسب کنند. قیمت این محصول را می توان از طریق نمایندگی اصلی جویا شد.

سوال داری، من اینجام!