قیمت زعفران دو گرمی بهرامن در شرکت های توزیع کننده

قیمت زعفران دو گرمی بهرامن در شرکت های توزیع کننده

قیمت زعفران دو گرمی بهرامن در شرکت ‌های توزیع کننده بسیار مناسب‌تر از قیمت پیشنهادی واسطه‌ها و خرده‌فروشان می‌باشد.

قیمت زعفران 2 گرمی بهرامن در شرکت های توزیع کننده

چگونه می توانیم زعفران اصل را از زعفران تقلبی تشخیص دهیم. از جمله ویژگی های زعفران اصل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 اگر کلاله های زعفران را روی پارچه فشار دهیم و آثار چربی را مشاهده کنیم متاسفانه تقلبی است.

 زعفران اصل کمی طول می کشد که رنگ بدهد.

 وقتی کلاله های گیاه زعفران را در آب سرد بیندازیم وقتی بیرون می آوریم تغییر رنگ نمی دهد.

  این محصول به جای طعمی شیرین و عطری شیرین کمی به تلخی می زند.

زعفران دو گرمی بهرامن

برند زعفران دو گرمی بهرامن یکی از برند‌های معروف است و از طرفداران زیادی در سراسر دنیا برخوردار می‌باشد. این محصول از کیفیت بسیار بالای برخوردار بوده و دارای عطر، طعمی بی نظیر و قدرت رنگدهی زیادی است.

برند بهرامن با بیش از نیم قرن سابقه در این زمینه نقش بسزایی در بازار‌های جهانی و اقتصاد کشور داشته است. این برند از معروف‌ترین، با تجربه‌ترین، قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین تولید‌کننده زعفران در ایران می‌باشد.

زعفران دو گرمی بهرامن

زعفران دو گرمی بهرامن از اولین برند‌های زعفران در کشور به حساب می‌آید. این برند در داخل و خارج از کشور شناخته شده می‌باشد و شهرت زیادی دارد. طلای‌سرخ در کشور ما به جهت این که گیاهی معطر و خوش رنگ است، به فراوانی تولید می‌شود.

کشور‌های حوزه خلیج‌فارس از جمله عمان، امارات و در اروپا کشور آلمان از طرفداران و خریداران همیشگی آن هستند. زعفران ایرانی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا روزبه‌روز افراد بیشتری را جذب خود می‌کند.

زعفران دو گرمی بهرامن به دلیل داشتن وزن مناسب برای مصرف ماهانه خانوار، بسیار مناسب است. همچنین این فرآورده با بسته‌بندی شیک و زیبا و کیفیت و مرغوبیت مناسبی که دارد یک انتخاب عالی برای کادو دادن می‌باشد.

قیمت زعفران دو گرمی بهرامن

برای دسترسی به قیمت زعفران دو گرمی بهرامن می‌توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید. از طریق این مجموعه بزرگ می‌توانید اطلاعات کاملی را در مورد این محصول به دست بیاورید.

بیشترین سوالی که مشتریان عزیز می‌پرسند این است که قیمت زعفران دو گرمی بهرامن چقدر می‌باشد. افرادی که مایل به دریافت قیمت هستند می‌توانند از طریق شرکت فرانیز که عرضه‌کننده انواع محصولات زعفرانی بوده اقدام کنند.

قیمت زعفران دو گرمی بهرامن

برند بهرامن برای خیلی‌ها آشنا است چرا که قیمت مناسب و کیفیت بالایی دارد. عوامل مختلفی بر قیمت زعفران تاثیر می‌گذارند که از جمله آن‌ها عبارتند از:

  • نوع زعفران
  • نوع بسته‌بندی
  • درجه کیفیت زعفران

قیمت زعفران دو گرمی بهرامن که توسط این مرکز عرضه می‌شود نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار بسیار مقرون‌به‌صرفه می‌باشد. از آنجایی که قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و کیفیت بالایی دارد جهت مصارف خانگی و پخت‌پز بهترین است.

 نرخ طلای سرخ هر ساله در حال تغییر کردن است. در این سایت روزانه قیمت انواع زعفران آپدیت می‌شود.

صادرات زعفران بهرامن

زعفران صادراتی بهرامن عاری از هر گونه ناخالصی است و دارای ارزش اقتصادی بسیار بالایی می‌باشد. اگر می‌خواهید در بخش صادرات موفق عمل نمایید باید محصولات ویژه‌ای را وارد عرصه تجارت کنید.

زعفران بهرامن تمامی ویژگی‌های یک محصول صادراتی را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • دارای زیبایی فوق العاده و حجم زیاد
  • بیشتر بودن رنگ قرمز نسبت به زرد
  • تولید شده از رشته‌های قرمز رنگ
  • دارای قدرت رنگی بسیار زیاد

صادرات زعفران بهرامن

برای مقوله‌ای صادرات باید با افرادی که در این امر تخصص بالایی دارند مشورت شود. کارشناسان ما بسیار خبره و با تجربه هستند تمام اطلاعات لازم را برای یک تجارت موفق و سود‌آور در اختیار شما قرار می‌دهند.

برای صادرات زعفران باید طبق آمار صادرات و واردات کشور‌های مختلف، کشور هدف را انتخاب نمود. از این رو باید برای انتخاب مقصد باید تحقیقی کامل صورت گیرد تا محصول را براساس نیاز بازار معرفی شود.

به علت لوکس بودن این محصول، بسته‌بندی مناسب می‌تواند در حفظ کیفیت آن تاثیر بسیاری داشته باشد. همچنین ظاهر یک کالای صادراتی برای خریداران اهمیت زیادی دارد.

مدل بسته بندی، رنگ و طرح می‌تواند نقش مهمی در فرآیند خرید و جذب مشتری ایفا کند. از مواردی که بر روی تصمیم خرید مشتریان اثر می‌گذارد می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • دارا بودن نشان استاندارد
  • جنس و نوع بسته‌بندی
  • برچسب اطلاعاتی روی ظروف بسته‌بندی

کشت زعفران در ایران

از گذشته تا کنون منطقه خراسان دارای بهترین اقلیم آب و هوایی و خاک مناسب برای کشت زعفران می‌باشد. کشت طلای‌سرخ در ایران به ۳۰۰۰ سال پیش باز می‌گردد.

کشور ما توانسته با تولید سالیانه بیش از صد تن زعفران به یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان در جهان تبدیل شود. تجارت پرسود این گیاه باعث شده کشور‌های که زعفران گیاه بومی آن‌ها نیست به کشت آن ترغیب نماید.

کشت زعفران در ایران

گیاه زعفران دارای ۶ گلبرگ بنفش و ۳ پرچم و یک مادگی به رنگ قرمز متمایل به نارنجی می‌باشد. قسمت مورد استفاده این گیاه انتهای خامه و کلاله سه شاخه بوده که به نام زعفران مشهور است.

 کشاورزان طلای‌سرخ را با تلاش فراوان ما را از وجود آن بهره‌مند می‌سازند.  مراحل تولید این گیاه ارزشمند نیازمند توجه فراوانی بوده به همین دلیل یکی از با ارزش‌ترین گیاهان در بازار می‌باشد.

باید جایگاه زعفران و فرآورده‌های به عنوان یکی از شاخه‌های اصلی توسعه اقتصاد ملی مد نظر قرار گیرد.

قیمت زعفران دو گرمی بهرامن چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت زعفران دو گرمی بهرامن توسط تولید‌کنندگان و عرضه‌کنندگان اصلی آن تعیین می‌شود. افراد بسیاری به علت تناسب میان کیفیت و قیمت این کالا از آن خریداری می‌کنند.

در کشور ما نرخ کالاهای گوناگون روزانه در حال تغییر است. بر این اساس نمی‌توان لیست قیمت امروز را با فردا مقایسه کرد مخصوصا در مورد کالا‌های با ارزش و گران قیمت.

قیمت زعفران دو گرمی بهرامن چگونه تعیین می‌شود؟

شرکت بهرامن سال‌ها است که در زمینه تولید محصولات با‌کیفیت فعالیت دارد. این برند همواره با تولید محصولات با‌کیفیت‌تر سعی دارد مشتریان بیشتری را به خود جذب کند.

افرادی که مایل به خرید عمده زعفران دو گرمی بهرامن هستند می‌توانند از طریق سایت آن اقدام کنند. به این صورت که ابتدا بایستی از راه‌های ارتباطی موجود در این صفحه استفاده نمایند. سپس از طریق آن با نمایندگان فروش ما تماس بگیرند. تضمین اصالت کالا، از راه‌های جلب مشتری بوده که می‌توان از طریق این سایت به آن رسید.

توزیع گسترده زعفران

زعفران یکی از محبوب‌ترین ادویه‌ها در بین آشپزان می‌باشد و به صورت گسترده در سراسر کشور توزیع می‌گردد. این فرآورده بی‌نظیر کاربرد فراوانی دارد و برای مصارف مختلفی می‌توان از آن بهره برد.

توزیع گسترده زعفران

این گیاه ارزشمند بیشتر در مناطق شرقی کشور تولید شده و از راه‌های مختلفی به تمامی نقاط کشور ارسال می‌گردد. این ادویه بی‌نظیر از خواص منحصر به فردی برخوردار بوده لذا سفارش برای عرضه آن بالا می‌باشد.

سوال داری، من اینجام!