خرید پودر زعفران بسته بندی پنج گرمی

خرید پودر زعفران بسته بندی پنج گرمی

آیا خرید پودر زعفران و سرمایه‌گذاری بر روی آن سودآور است؟ چگونه می‌توان این محصول را با بسته‌بندی پنج گرمی و در حجم عمده سفارش داد؟

خرید پودر زعفران بسته بندی پنج گرمی

ترکیبات پودر زعفران

بعضی از مراکز تولیدی کمی پودر قند جهت جذب گرد زعفران استفاده می کنند، ولی ما پودر قند در ترکیب پودر زعفران استفاده نمی کنیم و محصول را کاملا طبیعی به مشتریان ارائه می دهیم. پودر زعفران از کلاله های تمام قرمز زعفران تهیه شده است و پس از دست چین زعفران در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد تبدیل به پودر شده و بسته بندی می گردد.

خرید پودر زعفران بسته بندی پنج گرمی

زعفران چیست

زعفران ادویه ی بسیار کامل و گیاهی ارزشمند است که در نقاط مختلفی از جهان کشت می شود و حجم عمده از زعفران جهان را کشور عزیزمان ایران تولید می کند. کاشت، داشت و برداشت زعفران نیازمند توجه و توان فراوانی است به همین دلیل یکی از گران ترین ادویه ها در جهان می باشد، همچنین بیشتر مراحل کاشت و برداشت طلای سرخ به صورت دستی انجام می گیرد.

سفارش زعفران در انواع مختلف

زعفران محصولی گیاهی بوده که در انواع مختلف دسته‌بندی می‌شود. این فرآورده دارای رنج‌های قیمت متفاوتی بوده که نرخ آن بستگی به درصد خلوص کلاله دارد. متقاضیان می‌توانند حجم عمده از طلای‌سرخ را در نمونه دلخواه، به‌صورت آنلاین سفارش دهند.

جداسازی کلاله از گل تأثیر بسزایی در تعیین نرخ آن دارد. این کار در داخل کشور به‌صورت سنتی و توسط نیروی انسانی انجام می‌شود. کارگران در زمان جداسازی باید حساسیت زیادی به‌خرج دهند تا رشته ها آسیب نبینند.

سفارش زعفران در انواع مختلف

هرچه کلاله جداشده سالم‌تر و رشته‌ها یکدست‌تر باشند قیمت نهایی بالاتر خواهد بود. البته نوع جداسازی بستگی به سفارش مشتری دارد. گروهی از کشاورزان، محصول خود را پیش‌فروش می‌کنند و بر اساس نوع سفارش، اقدام به جداسازی می‌نمایند.

اعلاترین و گران‌ترین نمونه زعفران، نگین می‌باشد که دارای رشته‌هایی سالم و قرمز رنگ است. این نوع بیشتر برای صادرات استفاده می‌گردد چراکه به دلیل سختی جداسازی، به‌میزان کمتر تولید می‌شود.

نوع سرگل نیز به نگین شباهت زیادی دارد و در بازار داخلی شناخته‌‌ترین نوع می‌باشد. بیشترین میزان زعفران صادراتی مربوط به این نمونه است.

خرید پودر زعفران در بسته‌بندی مناسب

بسته‌بندی مناسب و باکیفیت، نقش بسزایی در میزان فروش یک محصول دارد. این موضوع در مورد فرآورده‌های زعفرانی نیز صدق می‌کند. میزان درخواست برای خرید پودر زعفران بسته‌بندی‌شده خیلی بیشتر از نوع فله‌ای می‌باشد.

پودر زعفران جزء محصولاتی می‌باشد که در حفظ و نگهداری از آن باید دقت زیادی به‌خرج داد. این فرآورده کلاله آسیاب شده است که اگر در ظرف مناسب قرار نگیرد عطر آن از بین می‌رود.

خرید پودر زعفران در بسته‌بندی مناسب

تولیدکنندگان زعفران و مشتقات،  آن را در اوزان مختلف عرضه می‌نمایند تا تمام مشتریان بتوانند آن را تهیه کنند. این کار سبب می‌شود تا نیاز مصرفی تمام مشتریان اعم از مصرف‌کنندگان خانگی، رستوران‌ها، هتل‌ها، قنادی‌ها و غیره برطرف گردد.

کلاله خشک نرخ بالایی دارد لذا امکان خرید اوزان بالا برای تمام اقشار میسر نیست. این محصول پرخاصیت در وزن‌های نیم گرمی و یک گرمی نیز بسته‌بندی می‌گردد.

آسیاب صحیح کلاله قبل از مصرف

مصرف‌کنندگان زعفران برای بهره‌مندی از رنگ و عطر بی‌نظیر این محصول، باید آن را به‌خوبی آسیاب کنند. چندین راه برای انجام این کار وجود دارد که شایع‌ترین آن‌ها استفاده از هاون است.

کلاله مورد‌ استفاده برای این منظور باید به‌خوبی خشک باشد و هیچ ‌گونه رطوبتی نداشته باشد. همچنین باید از عدم رطوبت محیطی که در آن آسیاب انجام می‌شود مطمئن شد.

عمل آسیاب کردن باید با دقت انجام گیرد تا علاوه بر آسیاب صحیح از هدررفت رشته‌ها جلوگیری شود. برخی از افراد به‌جای هاون از دستگاه آسیاب قهوه استفاده می‌کنند.

پودرکردن کلاله زمان‌بر بوده و خیلی از افراد شاغل زمان کافی برای انجام این کار را ندارند. خرید پودر زعفران آماده با بسته‌بندی مناسب می‌تواند بهترین جایگزین برای انجام این امر باشد.

این فرآورده در درجه‌های کیفی متفاوتی در بازار موجود است که هر فرد می‌تواند برحسب نیاز خود آن را خریداری نماید. تولید محصولات آماده در کارخانه، باعث تسریع در امر آشپزی می‌شود.

در طی سال‌های اخیر شاهد تولید انواع جدیدی از محصولات زعفرانی در بین مواد غذایی هستیم. این امر سبب وارد شدن این ادویه ارزشمند در سبد غذایی خانوار می‌گردد.

کسب‌و‌کاری موفق با برنامه‌ریزی صحیح

بسیاری از افراد علی‌الخصوص جوانان، به‌دنبال راه‌اندازی کسب‌‌و‌کار پردرآمد هستند. این افراد برای موفقیت در کار خود، باید با برنامه‌ریزی و دانش کافی اقدام کنند.

وارد شدن در هر شغلی مستلزم داشتن دانش آن کار می‌باشد‌. تجارت یکی از مشاغلی هست که هر فردی تمایل دارد در آن مهارت یابد.

افراد بعد از آگاهی لازم در مورد این شغل، باید محصولی را برای سرمایه‌گذاری برگزینند که متقاضی بالایی داشته باشد. زعفران جزء محصولات پرفروش در جهان بوده که ایران بیشترین سهم را در این بین دارد.

برای وارد شدن به این حرفه باید با گیاه زعفران و انواع آن به‌خوبی آشنا شد‌. این کار سبب می‌شود تا فرد بتواند اطلاعات کافی را در مورد محصول به مشتری ارائه داد.

خرید پودر زعفران و دیگر فرآورده‌های زعفرانی نیز می‌تواند به کسب موفقیت در این زمینه کمک کند. این محصولات در تمام جهان مشتری دارند و می‌توانند سود خوبی را نصیب سرمایه‌گذار کنند.

خرید پودر زعفران با قیمت مناسب

متقاضیان خرید پودر زعفران با قیمت مناسب، می‌توانند از طریق این سایت اقدام کنند. این فرآورده با کیفیت و بسته‌بندی‌ مطلوب در اختیار مشتریان از سراسر کشور قرار می‌گیرد.

قنادی‌ها از مشتریان اصلی پودر زعفران هستند چراکه با استفاده از آن می‌توانند بهترین شیرینی‌ها را تولید کنند. این فرآورده دارای خواص کلاله خشک بوده و خرید آن به‌صرفه می‌باشد.

برخی از نمونه‌های پودر زعفران ترکیبی از کلاله، خامه و گلبرگ هستند. این محصولات نیز خواص زعفران را به‌همراه دارند اما قدرت رنگدهی آن‌ها کمتر می‌باشد.

خرید پودر زعفران با قیمت مناسب

طبیعتا قیمت محصول نقش بسزایی در میزان فروش آن دارد. باتوجه به مشکلات اقتصادی، بیشتر افراد به‌دنبال خرید اجناس باکیفیت و با قیمت مناسب هستند.

خرید فرآورده‌های زعفرانی حاوی درصد پایینی از کلاله بر رنگ‌های مصنوعی ارجحیت دارد. رنگ‌های مصنوعی از ترکیبات شیمیایی تولید می‌شوند که در درازمدت باعث بروز بیماری‌های مزمن می‌گردند.

در پی آگاهی مردم از مضرات این رنگ‌ها، میزان استفاده از آن‌ها کاهش یافته است. متأسفانه این محصول از تنوع بالایی برخوردار بوده و شاهد انواع رنگ در بازار هستیم که بسیار مضر هستند.

سفارش رنگ زعفران پودری

رنگ زعفران به دو صورت مایع و پودری در کارخانه تولید می‌گردد. این فرآورده کاربرد بالایی دارد و هر دو گونه آن از فروش بالایی برخوردار است. خرید پودر زعفران به عنوان یک رنگ‌دهنده بی‌نظیر، می‌تواند مشتریان را راضی نگه دارد. این محصول در سایت‌های معتبر و با شرایط ویژه عرضه می‌گردد.

سفارش رنگ زعفران پودری

قیمت این فرآورده با حجم سفارشی رابطه مستقیم دارد. در واقع هرچه میزان سفارش بالاتر باشد طبعا قیمت آن کمتر خواهد بود. تولیدکنندگان پودر زعفران را در اوزان مختلف بسته‌بندی می‌کنند که ۵ گرمی یکی از پرفروش‌ترین آن‌ها می‌باشد.

پودر زعفران ماندگاری بالایی دارد و برای بهره‌مندی درازمدت باید آن را در جای خشک و خنک نگهداری نمود. در واقع اگر به‌خوبی از فرآورده‌های زعفرانی مراقبت شود می‌توان شاهد رنگ زیبای زعفران بود.

سوال داری، من اینجام!