خرید زعفران بهرامن از مرکز اصفهان

خرید زعفران بهرامن از مرکز اصفهان

خرید زعفران بهرامن از مرکز اصفهان

برای خرید زعفران بهرامن از مرکز اصفهان در حجم های مختلف می توانید از طریق سایت آن در هر ساعت از شبانه، روز بدون پرداخت هزینه های اضافی و با قیمت مقرون به صرفه اقدام نمایید.

خرید زعفران بهرامن از مرکز اصفهان

خرید زعفران بهرامن

یکی از روش های مطمئن برای خرید زعفران بهرامن از طریق مراکز معتبر مانند فرانیز می باشد که محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می کند. زعفران بهرامن کیفیت مطلوبی دارد و برای مصارف مختلفی از آن بهره می گیرند با خرید آن از مراکز ما در سریع ترین زمان ممکن به مقصد مشتری ارسال می گردد.

قیمت خرید عمده زعفران بهرامن در سایت ما نیز بسیار مناسب است و شما می تواند با خیال راحت این محصول را سفارش داده و در اسرع وقت از ما دریافت نمایید. زعفران یکی از بهترین ادویه ها و یا چاشنی های ما ایرانیان هست که به وسیله آن غذا ها لعاب و رنگ بوی دیگری می گیرند و طعم آن ها خوشمزه تر می شود.

خرید زعفران بهرامن از مرکز اصفهان

زعفران بهرامن یکی از بهترین مارک های است که سال هاست با تولید بهترین زعفران می درخشد. نام این شرکت در ابتدا عباس زاده، که یک برند شناخته شده در ایران بوده که بعد از سال ها با تلاش های بی وقفه جهت ارائه بهترین زعفران به مردم دنیا و صادرات آن، در سال 1373 به نام تجاری بهرامن تغییر نام داد.

صادرات زعفران اصل به کشور های اروپایی

صادرات زعفران بهرامن سابقه ای چندین ساله دارد و کشور های اروپایی و آسیایی علاقه زیادی به عطر و طعم زعفران ایران دارند. چرا که زعفران ایرانی در داخل و خارج از کشور دارای شهرت زیادی می باشد و هم چنین کشور های حوزه خلیج فارس از خریداران همیشگی زعفران ایران می باشند.

خرید زعفران بهرامن از مرکز اصفهان

کشور ما صادرات بیشتر زعفران را به صورت فله ای به کشور های مانند اسپانیا و غیره انجام می دهد و آن کشور ها زعفران را با بسته بندی و برند خود به سایر نقاط دنیا صادر می کنند و از همین طریق سود خوبی را به دست می آورند. اگر این مشکل حل شود صادرات این ادویه گران بها می توان ارز آوری فراوانی داشته باشد.

متاسفانه در کشور ما به این طلای سرخ با نبود مدیریت درست کم لطفی می شود که اگر مشکل بسته بندی این ادویه ارزشمند حل شود صادرات آن رونق بهتری می گیرد و حتی می تواند جایگزین نفت شود.

سوال داری، من اینجام!