تولید و بسته‌ بندی زعفران یک مثقالی سحرخیز

تولید و بسته‌ بندی زعفران یک مثقالی سحرخیز

تولید و بسته‌بندی زعفران یک مثقالی سحرخیز از معضلات کسانی که است کسب‌و‌کار مرتبط با زعفران دارند. در ادامه برای آشنایی با ما همراه باشید.

تولید و بسته بندی زعفران 1 مثقالی سحرخیز

زعفران یک مثقالی سحرخیز

زعفران یک مثقالی سحرخیز معادل با ۶/۴ گرم زعفران است، زعفران معمولا با واحد گرم و مثقال بسته بندی می شود و از وزن های پایین تا یک کیلو گرم را بسته بندی می کنند.

بسته بندی زعفران به صورتی می باشد که نفوذ ناپذیر در برابر هر گونه آلودگی و گرد غبار هست، از این محصول به دلیل کیفیت بالا و بسته بندی زیبایی که دارد، می توان برای هدیه دادن استفاده کرد.

زعفران یک مثقالی سحرخیز به دلیل وزن مناسبی که دارد برای مصرف ماهانه خانوار بسیار مناسب است، این زعفران کاملا خالص است و قدرت رنگ دهی بسیار بالایی دارد به همین دلیل برای مصرف کنندگانی که به دنبال کیفیت بالا در عین حال قیمت مناسب هستند انتخابی بسیار مناسبی است.

تولید و بسته بندی زعفران 1 مثقالی سحرخیز

زعفران یک مثقالی سحرخیز از کیفیت، عطر و طعم دهی بسیار بالایی برخوردار می باشد و با عطر و طعم بی نظیر خود افراد زیادی را مجذوب خود کرده است.

انواع زعفران در ایران

به طور کلی زعفران را می توان به پنج دسته تقسیم کرد از جمله آنها نگین، سرگل، پوشال، دخترپیچ و سفیدی می باشند. زعفران نگین بالاترین عیار را دارد و اما زعفران پوشال از قدرت رنگ دهی کمتری نسبت به زعفران نگین و سرگل برخوردار است.

تولید و بسته بندی زعفران 1 مثقالی سحرخیز

زعفران گران ترین ادویه جهان با خواص بی نظیر و فوق العاده است و به طلای سرخ شناخته می شود این گیاه ارزشمند در ایران و چندین کشور دیگر مانند مصر، ترکیه، اسپانیا کشت می شود، زعفران هم خاصیت های دارویی بی نظیری دارد و هم در غذاها به عنوان  طعم دهنده استفاده می شود.

  استفاده از زعفران در غذا نه تنها باعث زیبایی غذا می شود بلکه باعث باز شدن اشتها می گردد، افرادی که قصد خرید زعفران ۱ مثقالی سحرخیز را دارند می توانند از طریق نمایندگی سایت  فرانیز محصول خود را با بهترین کیفیت سفارش دهند.

زعفران سوغاتی اصیل ایران

زعفران از محبوب‎‌ترین سوغاتی‌های ایران است. سرآشپزان تمام دنیا زعفران را به عنوان یک ادویه‌ی باارزش می‌شناسند و در بسیاری از غذاهای خود از آن استفاده می‌کنند.

آشپزان هندی علاقه‌ی زیادی به استفاده ادویه در غذاهای خود دارند. آن‌ها برای غذاهایی مانند برنج هندی که سرشار از ادویه‌های مختلف است، زعفران را به عنوان ترکیب اصلی اضافه می‌کنند.

ساکنین کشور آلمان زعفران را به یک غذای مخصوص خود به نام پای اضافه می‌کنند. پای نوعی خوراک مرغ است که با برنج سرو می‌شود. در غذاهای اصیل ایرانم هم زعفران جزئ جدا نشدنی است.

غذاهایی مانند جوجه کباب و  قیمه طبخ و پخت غذا بدون زعفران معنایی ندارد. زعفران مرغوبی که در ایران کشت می‌شود، از دلایلی است که ایران در بین کشورهای مختلف شهرت دارد.

اگر به کشورهای مختلفی سفر کرده باشید متوجه خواهید شد که بسیاری از افراد ایران را به زعفران آن می‌شناسند. زعفران از ارزش بالایی برخوردار است، به همین علت آن را به عنوان سوغاتی درخور عزیزان شما توصیه می‌کنیم.

قدرت خرید شما در انتخاب زعفران به عنوان سوغاتی زیاد است. شما می‌توانید بر اساس بودجه‌ای که در اختیار دارید، مثقال زعفران را تغییر دهید. به طور حتم از سوغاتی که می‌خرید، رضایت بالایی خواهید داشت.

تولید زعفران

زعفران یکی از گیاه‌هایی است که نیاز به مراقبت زیادی دارد و هم‌چنین نیاز به بذر یا دانه ندارد. کشاورزان پیاز زعفران را خریداری می‌کنند و پس از آن در خاک می‌کارند.

در ماه‌های سرد سال مانند پاییز و زمستان گل زعفران به مرحله برداشت می‌رسد. پس از برداشت زعفران و تمیز کردن آن، زعفران رادر مکان‌های گرم مانند خورشید یا بخاری خشک می‌کنند.

زعفران خشک شده را به کارخانه‌های مختلف برای بسته‌بندی و فروش به قیمت روز بازار می‌فروشند. بسیاری از کسانی که زعفران را می‌کارند و به مرحله‌ی فروش می‌رسانند در کار تجارت زعفران هم هستند.

مطمئنا خریدوفروش زعفران، برای کسانی که به دنبال کسب وکار جدیدی هستند، تجارت پرسودی خواهد بود. برندهای مختلفی برای تهیه‌ی زعفران باکیفیت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سحرخیز یکی از کارخانه‌هایی است که در این بازار سخت توانسته به عنوان یک برند مطرح در کل جهان شناخته شود. تولید زعفران در تمام کشور به یک اندازه نیست.

در حقیقت خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی سه استان اصلی تولید کننده زعفران کل کشور هستند. همه ما مشهد را به عنوان منبع زعفران می‌شناسیم.

در واقع در شهرهای مختلف مانند گناباد و تربت زعفران تولید می‌شود و شهر مشهد به عنوان مرکز خرید و فروش زعفران فرستاده می‌شود. قیمت زعفران در همه جای کشور هم یکسان نیست.

در نواحی شرقی کشور به علت فراوانی قیمت آن کم‌تر از سایر نواحی است. اگر قصد دارید زعفران را به صورت عمده خریداری کیند، پیشنهاد می‌کنیم به شهر مشهد سفر کنید. در این صورت می‌توانید مرغوب‌ترین زعفران را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید.

بسته‌بندی زعفران ۱ مثقالی

بسته‌بندی زعفران شیوه‌های مختلفی دارد و بسته به مقدار و کاربرد بسته‌بندی، انواع مختلفی از ظروف و پلاستیک‌ها وجود دارد.

 ظروف پلی کریستال:

این ظروف برای بسته‌بندی زعفران استفاده می‌شود و در سایزهای مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید بر اساس زعفرانی که خریداری کردید، یکی  از سایزهای آن را انتخاب کنید.

ظروف کریستال ظاهری شکیل و زیبا دارد که برای جذب مشتری و فروش بیش‌تر محصولات بسیار مفید است. حمل و نقل آسان یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع بسته‌بندی است.

برای  بسته‌بندی زعفران ۱ مثالی باید کوچک‌ترین سایز ظروف کریستالی را انتخاب کنید. ظروف شیشه‌ای نوع دیگری از ظروف بسته‌بندی است که شباهت زیادی به ظروف پلی کریستال دارد؛ اما شکننده بودن و وزن بالا از معایب آن است.

ظروف فلزی:

اگر قصد دارید برای سوغاتی یا هدیه زعفران را خریداری کنید، از ظروف فلزی خاتم کاری شده استفاده کنید. این ظروف ظاهر بسیار زیبا و خاص دارد و قیمت آن نسبت به سایر ظروف بسته‌بندی بیش‌تر است.

برای بسته‌بندی زعفران ۱ مثقالی باید سایز کوچک این ظروف را خریداری کنید. ظروف فلزی بسیار محکم است و از پودر شدن زعفران جلوگیری می‌کند.

پلاستیک‌های ترسبافان:

اگر قصد شما از خرید زعفران استفاده روزمره است، این نوع پلاستیک‌ها مناسب برای بسته‌بندی است. فروشنده‌ ۱ مثقال زعفران را در داخل این پلاستیک‌ها توزین می‌کند.

پرورش زعفران مرغوب در استان های گرمسیری

سپس با استفاده از دستگاه حرارتی مخصوص دو طرف آن را به هم متصل می‌کند. بعد از خریداری با بسته‌بندی پلاستیک باید بلافاصله در یک ظرف محکم تخلیه کنید تا فرم زعفران خراب نشود.

ظروف کاغذی و مقوایی:

ظروف کاغذی و مقوایی برای فروش خرده و کم استفاده می‌شود. اگر به صورت بسته‌بندی و مقدار کم زعفران را خریداری کرده باشد، با این نوع بسته‌بندی آشنایی دارد.

مارک‌های مختلف هم زعفران را در ظروف کاغذی و مقوایی با میزان کم می‌فروشند. این نوع بسته‌بندی از نظر بهداشتی هم بسیار مطمئن است. سحرخیز زعفران را با میزان ۱ مثقال در کاغذهای مقوایی بسته‌بندی می‌کنند.

شما می‌توانید برای خرید زعفران ۱ مثقالی سحرخیز به سایت سحرخیز مراجعه کنید یا از فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور تهیه کنید.

تولید و بسته‌بندی زعفران ۱ مثقالی سحرخیز

زعفران سحرخیز، یکی از مرغوب‌ترین زعفران‌هایی است که در بازار وجود دارد. این زعفران از دل طبیعت برخواسته و مشتریان آن در سراسر جهان پراکنده شده است. برند سحرخیز قدمت زیادی دارد.

علاوه بر زعفران، سحرخیز محصولات جانبی مرتبط با زعفران مختلفی تولید کرده است. این کارخانه‌ی با عظمت زعفران را به صورت مستقیم از کشاورزان تولیدکننده خریداری می‌کند.

پس از خریداری از تولیدکنندگان زعفران، در کارخانه‌های مجهز به میزان ۱ مثقال بسته‌بندی می‌کنند. کادر مجرب و بهداشتی، زعفرانی بهداشت و تمیز را بر سر سفره‌های شما می‌آورد.  

این کارخانه علاوه بر بسته‌بندی ۱ مثقالی در ظروف کارتنی، انواع مختلفی از بسته‌بندی را در سایت خود قرار داده‌اند. اگر به دنبال یک هدیشه زیبا هستید، می‌توانید یک زعفران ۱ مثقالی در بسته‌بندی چرمی خریداری کنید.

سوال داری، من اینجام!