صادرات عالی چای زعفرانی مشهد به خارج

صادرات عالی چای زعفرانی مشهد به خارج

صادرات عالی چای زعفرانی مشهد به خارج یکی از مهم‌ترین محصولات در تجارت بین‌الملل است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

صادرات عالی چای زعفرانی مشهد به خارج

صادرات چای زعفرانی مشهد

همان طور که پیش تر گفته شد فرآورده های زعفرانی کالا هایی با ماده اولیه و اصلی زعفران خالص ایرانی می باشند و همین نکته سبب شده تا بسیاری از خریداران به دلیل کیفیت همسان این محصولات با زعفران و قیمت مناسب آن ها به خرید این کالا ها ترغیب شوند.

چای زعفرانی نیز یک فرآورده محبوب زعفرانی می باشد که به علت افزایش فروش و استقبال از آن امروزه توسط برند ها و شرکت های زیادی به تولید می رسد.

برند های شناخته شده و معتبر این کالا سبب شده اند که چای زعفرانی در کشور های مختلف نیز شناخته بشود.

صادرات عالی چای زعفرانی مشهد به خارج

بنابراین تاحرانی که قصد صادرات این فرآورده را با بهترین قیمت به کشور های گوناگون دارند می توانند برای خرید چای زعفرانی مشهد با مشاوران فرانیز تماس بگیرند.

خرید آنلاین چای زعفرانی مشهد

تاجران و کسانی که به دلیل کمبود وقت و صرفه جویی در هزینه ها خواهان خرید آنلاین این محصول می باشند می توانند با مراجعه به سایت معتبر شرکت آنلاین فرانیز در اولین فرصت خرید چای زعفرانی مشهد را با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت از فروشنده اصلی انجام دهند و سپس آن را در کمترین زمان دریافت کنند.

درباره چای زعفرانی مشهد

این روزها صادرات چای زعفرانی رونق بسیاری پیدا کرده است.  وقتی نام مشهد و خراسان می‌آید، برای بسیاری از افراد عطر و بوی زعفران هم یادآوری می‌شود.

کیفیت زعفران این خطه آن‌قدر بالا است که صادرات چای زعفرانی در دستور کار تاجران بین‌المللی قرار گرفته است. زعفران، این ادویه طلایی با فواید بسیار برای سلامتی، انتخابی عالی برای مهمان‌نوازی از عزیزان یا خودتان است.

علاوه بر زعفران، چای ایرانی بخش مهمی از فرهنگ ما را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل است که صادرات چای زعفرانی نمایشی از اصالت ایرانی است.

فواید زعفران برای سلامتی

زعفران منبع ترکیباتی است که دارای موادی همچون خواص مانند کروسین، کروستین، سافرانال و کامفرول آیت. این موارد در زعفران باعث می‌شود تا این گیاه خواص  آنتی‌اکسیدانی، ضدافسردگی، ضدسرطان و ضدالتهابی داشته باشد.

تحقیقات نشان می‌دهد که زعفران برای درمان افسردگی خفیف تا متوسط ​​مفید فایده خواهد بود. مصرف ۳۰ میلی گرم زعفران در روز به اندازه سایر درمان‌های مرسوم افسردگی موثر است.

زعفران می‌تواند جایگزین خوبی برای افرادی باشد که بدن آن‌ها با داروهای ضدافسردگی سازگاری ندارد. علاوه بر این، مصرف مستمر زعفران می‌تواند سلامت قلب شما را تضمین کند.

ترکیبات موجود در زعفران به کاهش فشار خون و محافظت در برابر بیماری قلبی کمک بسیاری می‌کند. از دیگر فواید زعفران کاهش دردهای پیش از قاعدگی است.

سندرم پیش از قاعدگی (PMS) می‌تواند علائم ناراحت‌کننده مختلفی از تغییرات خلق‌وخو گرفته تا دردهای فیزیکی را برای خانم‌ها ایجاد کند. کسانی که خواهان تسکین این نوع دردها هستند، اما نمی‌خواهند به دارو تکیه کنند، زعفران می‌تواند جایگزین خوبی باشد.

علاوه بر تمام این موارد، زعفران حافظه را تقویت می‌کند. این گیاه شگفت‌انگیز حاوی دو ماده شیمیایی کروسین و کروستین است. محققان معتقدند این دو ماده به یادگیری و عملکرد حافظه کمک بسیاری  می‌کند.

برخی از پزشکان معتقدند که زعفران در درمان بیماری‌هایی که بر مغز تأثیر می‌گذارند، مانند آلزایمر و پارکینسون تاثیر دارند.

چگونه چای زعفرانی درست کنیم ؟

چای زعفرانی یکی از فرآورده‌های زعفران است که معمولا به صورت کیسه‌ای آماده مصرف است. برای تمام افرادی که فرصت کمتری دارند، این محصول گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسد.

صادرات چای زعفرانی معمولا به صورت آماده برای کشورهای همسایه همچون عراق و ترکیه انجام می‌شود. معمولا برای این‌که طعم گس زعفران گرفته شود، به این فرآورده کمی شکر اضافه می‌کنند.

در عین حال برخی از افراد تمایل دارند که ریشه‌های اصلی زعفران را به عنوان چای دم کنند. البته این شیوه بیشتر متناسب با ذائقه ایرانیان است که طعم زعفران خالص را چشیده‌اند.

چگونه چای زعفرانی درست کنیم ؟

برای این‌که خودتان چای زعفرانی را درست کنید، ابتدا باید ریشه‌های زعفران را خورد کنید. این مرحله را می‌توانید با هاون سنگ مرمر یا زعفران‌ خوردکن‌هایی که اکنون در بازار موجود است، انجام دهید.

برای این‌که زعفران  بهتر خورد شود، می‌تواند یک قند را با زعفران ترکیب کنید. علاوه بر این با افزودن قند شما می‌توانید از شدت طعم تلخ و گس زعفران بکاهید. شما می‌توانید برش‌های لیمو، نعنا یا زنجبیل را با چای زعفرانی ترکیب کنید.

سپس این دمنوش را به مدت ۵ دقیقه با آب داغ دم کنید تا طعم واقعی خود را به مدت آورد. درعوض طی کردن مراحلی از این دست، شما می‌توانید زعفران پودر شده را به آب اضافه و آن را دم کنید و در نهایت با عسل شیرین کنید.

صادرات چای زعفرانی به کشورهای خارجی

حقیقت این است که صادرات زعفران یکی از پرآمدترین محصولات صادراتی محسوب می‌شود. این محصول کوچک، می‌تواند ارز بسیاری را وارد کشور کند‌‌. صادرات چای زعفرانی هم از این قاعده مستثنی نیست.

چای زعفرانی با بسته‌بندی‌های کوچک و مقدار مشخص کار را به مراتب آسان‌تر کرده است. حمل و جابجایی این محصول آسان است و دیگر لازم نیست نگران حمل و نقل با احتیاط آن باشید.

صادرات چای زعفرانی به کشورهای خارجی

نحوه استفاده از این محصول راحت‌تر از چیزی است که تصورش را بکنید. کافی است هر یک از بسته‌ها را در آب گرم یا سرد بگذارید و آن را مصرف کنید. طبیعی است که محصولی مانند زعفران به کشورهای خارجی صادر می‌شود، باید آسان‌ترین شیوه استفاده را داشته باشد.

در بازار تجارت بین‌الملل آن‌قدر رقبای قوی وجود ندارند که چاره‌ای جز ارائه بهترین‌ها نیست. کیفیت بالا، خلاقیت در بسته‌بندی، استفاده آسان، مقرون‌به‌صرفه بودن از ویژگی‌های صادرات چای زعفرانی است.

دمنوش زعفران یک نوشیدنی فوق‌العاده و تقویت‌کننده اعصاب است. این دمنوش به صورت سرد یا گرم آن می‌تواند حس خوشایندی را برای همه افراد به ارمغان آورد.

نکاتی در خصوص نگهداری زعفران

زعفران را در جای خشک، خنک و تاریک یا در فریزر نگهداری کنید. هنگام کار با زعفران دقت کنید که دستانتان خیلی خشک باشد. به مقدار زیاد زعفران را زیاد دم نکنید، در غیر این صورت تلخ می‌شود.

چای زعفرانی را می‌توانید حدود یک هفته در یخچال نگهداری کنید و به صورت سرد یا گرم مصرف کنید.

نحوه خرید زعفران و محصولات جانبی آن

صادرات چای زعفرانی فقط به خارجی‌ها اختصاص ندارد. در واقع همه شهرهای ایران حق استفاده از این محصول را دارند. برای خرید باکیفیت این محصول لازم است تا از فروشندگان معتبر خریداری کنید.

بهتر است به دنبال زعفرانی باشید که به رنگ قرمز تیره با نوک نارنجی است.  هرچه زعفران رنگ تیره‌تر باشد، کیفیت آن بالاتر است. البته منظور از تیره، آن‌قدری نیست که شفافیت و قرمزی آن رو به سیاهی رود.

خرید از فروشگاه‌هایی با گردش مالی بالا انتخاب خوبی برای خرید زعفران به‌نظر می‌رسند. بسیار مهم است که ادویه‌هایی مانند هل، دارچین و زعفران را قبل از  کهنه شدن خریداری کنید. در این صورت خواهد بود که عطر و طعم واقعی آن را حس خواهید کرد.

چه مقدار چای زعفران بنوشم؟

مطالعات نشان می‌دهد که مصرف ۳۰ میلی‌گرم زعفران کاملا ایمن و بدون خطر خواهد بود. یک قاشق چایخوری زعفران حدود ۷۰۰ میلی‌گرم است. با این دستور‌العمل شما می‌توانید با ¼ قاشق چایخوری برای چهار نفر، چای زعفرانی درست کنید.

چه مقدار چای زعفران بنوشم؟

آیا می‌توانم هر روز چای زعفران بنوشم؟

بله، شما مطمئنا می‌توانید روزانه زعفران مصرف کنید، البته تا زمانی که از میزان سمی آن فراتر نرود. اگر بالای ۵ گرم زعفران مصرف کنید، می‌تواند کشنده باشد.

غذاهای سنتی خاورمیانه، هند، شرق و جنوب مدیترانه، شمال آفریقا و غیره، غذاهای زعفرانی زیادی دارند. در برخی از کشورها همچون ایران، مردم زعفران را به صورت روزانه مصرف می‌کنند.

زعفران چه عوارضی دارد؟

به طور کلی مصرف زعفران در مقادیر استاندارد آشپزی، بدون عوارض جانبی است. اثرات سمی زعفزان تنها زمانی است که دوز روزانه از ۵ گرم فراتر رود. زنان باردار باید از مصرف دوزهای بالا اجتناب کنند.

آیا می‌توانم هر روز چای زعفران بنوشم؟

سعی کنید تا حد امکان زعفران خالص را انتخاب کنید و از محصولات تقلبی دوری کنید. ما نمی‌دانیم سلامت شما در چه وضعیتی قرار دارد. نویسنده این مقاله را برای عموم مردم می‌نویسد.

توصیه‌های این مقاله برای افرادی است که از سلامت کامل برخوردارند. اگر بیماری زمینه‌ای دارید، قبل از مصرف زعفران حتما با پزشک خود مشورت کنید. آن‌ها می‌توانند با توجه به سابقه سلامتی شما را به درستی راهنمایی کنند. 

سوال داری، من اینجام!