قیمت زعفران سحرخیز ۴ گرمی طی امسال

قیمت زعفران سحرخیز ۴ گرمی طی امسال

آیا نوسانات بازار ارز طی امسال بر روی قیمت زعفران سحرخیز تأثير داشته است؟ چگونه می‌توان این محصول را در بسته‌بندی ۴ گرمی سفارش داد؟

قیمت زعفران سحرخیز 4 گرمی طی امسال

قیمت زعفران سحر خیز ۴ گرمی در بازار

زعفران یا همان طلای سرخ، امروزه به عنوان هدیه به دوستان استفاده می شود. زعفران سحز خیز، انتخاب درستی برای هدیه دادن است. برند شناخته شده و معتبر سحر خیز فعالیت خوبی در زمینه محصولات زعفرانی دارد علاوه بر اینکه از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت برای تهیه محصولات خود استفاده می کند در طراحی و تولید بسته بندی های خود نهایت خلاقیت را به خرج می دهد و کاربر پسند می باشد.

همین مسئله باعث شده است زعفران سحرخیز برای صادرات بسیار مناسب باشد و در بازارهای داخلی و خارجی طرفداران خود را پیدا کند.

قیمت زعفران همیشه درحال تغییر است و قیمت ثابتی ندارد. قیمت زعفران سحرخیز در بازار چون امکان دارد از چند واسطه گذشته باشد برای همین قیمت مناسبی نخواهد داشت.

قیمت زعفران سحرخیز 4 گرمی طی امسال

نرخ زعفران سحرخیز ۴ گرمی طی امسال فراز و نشیب هایی داشته است برای مطلع شدن از قیمت این محصول شما می توانید با کارشناسان همین سایت ارتباط برقرار کنید و از قیمت نهایی آن مطلع شوید.

قیمت زعفران سحرخیز ۴ گرمی برای صادرات

زعفران در کل دنیا محبوب شد بخاطر فوایدی که دارد. ضد افسردگی قوی و کاهش دهنده درد است. در غذا علاوه بر تزئین برای اشتها آوری هم استفاده می شود.

چنین محصول پر کاربردی نیازمند سرمایه گذاری درست و هدفمند است. انتخاب کردن هر برندی برای صادرات کار مناسبی نیست. برندی باید انتخاب شود که در زمینه صادرات محصولات زعفرانی به خوبی عمل کرده است و کارنامه درخشانی دارد.

زعفران سحرخیز با تولید محصولات با کیفیت، توانسته است در داخل کشور جایگاه خود را پیدا کند و علاوه بر تولید داخل به ۵ قاره نیز صادرات داشته است و از بیشتر کشورهای جهان مشتری دارد. این برند بیشتر محصولات خود را براساس ذائقه و سلیقه ی مشتریان تولید می کند تا نیاز جامعه بر طرف شود.

قیمت زعفران سحرخیز 4 گرمی طی امسال

تاجران به دنبال محصول با کیفیت و قیمت مناسب برای صادرات می باشند و سایت فرانیز هم برای تاجران قیمت زعفران سحرخیز ۴ گرمی را بدون واسطه عرضه می کند تا تجارتی پرسود داشته باشند. برای تهیه این محصول می توانید به سایت مراجعه کنید.

بسته‌بندی زعفران در اوزان پایین

زعفران ادویه‌‌ای مجلسی و پرطرفدار بوده که قیمت آن نسبت به محصولات مشابه بالاتر است. گران بودن طلای‌سرخ باعث شده تا کارخانجات آن را در اوزان پائین نیز بسته‌بندی کنند.

زعفران از وزن نیم گرمی تا یک کیلوگرمی در بازار موجود است. وزن‌های پائین‌تر دارای بسته‌بندی شیک‌تری هستند و بیشتر به‌عنوان سوغات و کادو استفاده می‌شوند.

قیمت زعفران رابطه مستقیمی با ظرف استفاده‌شده برای بسته‌بندی دارد. برخی از شرکت‌ها برای زیبایی کار و جذب بیشتر مشتری، هاون‌های کوچکی را کنار آن قرار می‌دهند. بی‌شک تولیدکنندگان هرچه خلاقیت بیشتر به‌خرج دهند، فروش آن‌ها بهتر خواهد شد.

سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از مشتریان اصلی زعفران در اوزان پایین هستند. مصرف‌کنندگان خانگی مخاطب این محصول هستند و معمولا آن را به‌صورت تازه خریداری می‌کنند.

قیمت زعفران در فصل برداشت

قیمت زعفران در طی سال دچار تغییر می‌شود. مشتریان می‌توانند مناسب‌ترین نرخ این محصول را در فصل برداشت مشاهده کنند. متقاضیان حجم عمده معمولا در این فصل برای خرید اقدام می‌نمایند.

برداشت زعفران در بیشتر مناطق کشور در فصل آذر صورت می‌گیرد. از‌ آنجا که رشته‌ها قبل از فروش باید به‌خوبی خشک شوند، لذا فروش آن به اواخر ماه و بهمن می‌رسد.

باتوجه به فراوانی طلای‌سرخ در این ایام، نرخ آن نسبت به دیگر فصول سال مناسب‌تر است. خیلی از مشتریان در این زمان برای خرید محصول به‌صورت مستقیم از کشاورز به شهرهای زعفران‌خیز سفر می‌کنند.

شرکت‌های بازرگانی نیز در این ایام زعفران را به قیمت مناسب در اختیار مشتریان عمده قرار می‌دهند. محصول ارائه‌شده در این مراکز، گلچین‌ شده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

رشته‌های عرضه‌شده در فصل پاییز ممکن است مرطوب باشند لذا ابتدا باید به‌خوبی خشک شوند. خریدار باید قبل از انبار کردن و یا فروش آن‌ها از خشک‌شدن کامل آن‌ها اطمینان یابد.

وجود کمترین رطوبت در کلاله‌ها، باعث کپک زدن آن‌ها می‌شود. همچنین این موضوع از آسیاب شدن کامل رشته‌ها جلوگیری کرده و نمی‌توان از رنگ زیبای آن به‌خوبی بهره گرفت.

عوامل مؤثر بر میزان فروش زعفران

میزان فروش زعفران تحت تأثیر عوامل مختلفی است که برای موفقیت در این زمینه باید به آن‌ها اهمیت داد. در ذیل به چند نمونه از این عوامل اشاره می‌نمائیم:

  • کیفیت و تنوع محصول: زعفران دارای انواع مختلفی بوده که فروشنده باید به عرضه تمام آن‌ها بپردازد. هر کدام از این انواع دارای درجه‌های کیفی متفاوتی هستند که باید بهترین آن‌ها را ارائه داد.

  • بازاریابی صحیح: یک فروشنده موفق باید بتواند محصول خود را در تمام مناطق کشور عرضه نماید. این کار زمانی محقق خواهد شد که بتوان از دانش افراد خبره کمک گرفت.
  • تبلیغات گسترده: شرکت‌های مختلفی در ایران به تولید یک محصول مشابه زعفرانی می‌پردازند. این مراکز تولیدی برای معرفی برند خود باید به تبلیغات گسترده روی آورند.
  • کسب دانش لازم در زمینه شغلی: افراد موفق قبل از ورود به یک حرفه، در مورد آن تحقیق و بررسی لازم را انجام می‌دهند. همچنین باید با جزئیات محصول خود به‌خوبی آشنا شوند.

زعفران جزء کالاهایی بوده که همواره تقاضا برای عرضه آن زیاد می‌باشد لذا می‌توان در زمینه فروش آن موفق بود. قیمت این محصول تحت تأثیر نوسانات ارز، در طی سال متغیر بوده است.

صادرات زعفران به مالزی

مالزی از شرکای تجاری ایران محسوب می‌شود که داد‌و‌ستد‌های زيادی در زمینه‌های مختلف دارند. این کشور جزء اتحادیه کشور‌های جنوب شرقی آسیا می‌باشد و صادرات زعفران به آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

بازرگانان زعفرانی را برای صادرات انتخاب می‌کنند که دارای کیفیت بالا‌تری باشد. این موضوع سبب افزایش سفارش از سوی کشورهای متقاضی می‌شود.

مالزی یکی از متقاضیان اصلی طلای‌سرخ ایرانی محسوب می‌گردد. علاوه بر زعفران، فرآورده‌های آن نیز به این کشور صادر می‌شوند و از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

زعفران در آشپزی مالزی جایگاه ویژه‌ای دارد لذا می‌توان شاهد عرضه گسترده آن در بازار این کشور بود. این ادویه معطر را می‌توان در طبخ غذا و یا تهیه شیرینی بکار برد.

قیمت زعفران در این کشور بیشتر از نرخ داخلی بوده و تجار می‌توانند از عرضه آن سود خوبی را کسب نمایند.

مقیاس فروش زعفران چیست؟

زعفران در مقیاس‌های گرم و مثقال به‌فروش می‌رسد. هر مثقال معادل ۴.۶۰۸ گرم بوده که در زمان خرید باید به این موضوع دقت نمود.

شرکت‌های تولیدی که قصد عرضه زعفران در اوزان خیلی پائین دارند از مقیاس گرم استفاده می‌کنند. این واحد در بین عموم متداول‌تر بوده و طبعا متقاضیان بیشتری دارد.

مقیاس فروش زعفران چیست؟

خیلی از مصرف‌کنندگان خانگی ترجیح می‌دهند که زعفران را به‌صورت مثقالی خریداری نمایند. یک مثقال از زعفران می‌تواند برای مصرف چند ماه یک خانوار کافی باشد.

زعفران اصل دارای قدرت رنگدهی بالایی بوده و اگر به‌طور صحیح آماده شود می‌توان از آن بهره زیادی برد. متداول‌ترین روش‌ها برای دم‌دادن زعفران، استفاده از یخ و آب جوش است.

قیمت زعفران در واحد مثقالی مناسب‌تر بوده چراکه وزن آن بیشتر است.  بی‌شک هرچه جرم محصول سفارشی بیشتر باشد، قیمت آن مناسب‌تر خواهد بود.

دلیل تفاوت قیمت زعفران چیست؟

خیلی از افرادی که با طلای‌سرخ آشنایی چندانی ندارند، هنگام مراجعه برای خرید از تفاوت قیمت‌ زعفران متعجب می‌شوند. این افراد آشنایی با انواع زعفران ندارند و نمی‌توانند محصول باکیفیت‌تر را تشخیص دهند.

مصرف‌کنندگان اصلی زعفران و کسانی که خرید‌و‌فروش آن را انجام می‌دهند، باید با این گیاه به‌خوبی آشنا شوند. کیفیت و مرغوب‌ بودن طلای‌سرخ به یک‌سری عوامل بستگی دارد.

دلیل تفاوت قیمت زعفران چیست؟

اولین نکته‌ای که باید در هنگام خرید به آن دقت نمود، نوع زعفران است. دسته‌بندی زعفران در هنگام برداشت و جداسازی رشته‌ها انجام می‌گیرد.

هرچه‌ درصد خلوص کلاله بیشتر باشد، زعفران گران‌تر خواهد بود. این ادویه ارزشمند بر اساس کیفیت و قیمت در پنج دسته؛ نگین، سرگل، پوشال، دخترپیچ و سفیدی قرار می‌گیرد.

مشتری قبل از مراجعه برای خرید باید نوع دلخواه خود را انتخاب کند. قیمت زعفران در این پنج گروه کاملا متفاوت بوده و نگین در این بین گران‌ترین می‌باشد. همچنین انتخاب برند معتبر بسیار مهم است. سحرخیز جزء تولیدکنندگان برتر موادغذایی در کشور می‌باشد.

عرضه آنلاین زعفران عمده

روش فروش آنلاین باعث رونق کسب‌و‌کار‌ها شده است. زعفران جزء محصولاتی بوده که به این طریق و در حجم عمده به‌فروش می‌رسد.

عرضه آنلاین زعفران عمده

قیمت این محصول بالا بوده و شاید خیلی از افراد برای خرید عمده آنلاین اقدام نکنند. این مشتریان می‌توانند قبل از خرید کلی درخواست نمونه محصول کنند.

 

سوال داری، من اینجام!