قیمت فروش چای زعفران صادراتی ویژه

قیمت فروش چای زعفران صادراتی ویژه

قیمت فروش چای زعفران صادراتی ویژه

افراد و تجاری که مایل به خرید و صادرات و فروش چای زعفران با کیفیت هستند کافیست با مشاوران سایت فرانیز ارتباط برقرار نمایند و از اطلاعات کافی برای انجام این کار بهره مند شوند.

قیمت فروش چای زعفران صادراتی ویژه

چای زعفرانی ویژه برای صادرات

زعفران از دیرباز دارای اهمیت مردم بوده و از طرفداران زیادی بهره مند است علاوه بر بازار داخلی در خارج از کشور نیز مشتریانی را جذب نموده، برای مثال کشور های همسایه ایران و در دیگر کشور ها متقاضی زیادی وجود دارد.

فرآورده های زعفران نیز همین طور دارای متقاضی می باشد یکی از زیر مجموعه های پرطرفدار زعفران چای زعفران بوده است. به خاطر محبوبیت چای زعفران تاجران ایرانی بسیاری این محصول را صادر می کنند و از سود خوبی بهره مند می شوند.

تاجرانی که قصد خرید عمده ای از چای زعفران دارند می توانند به راحتی از طریق قسمت تماس باما با نمایندگان فروش مجموعه فرانیز که فروش چای زعفران را بر عهده دارد ارتباط برقرار نمایند نیز این امکان را برای خود حاصل نموده که در اسرع وقت، حجم مورد نظر خود به صورت عمده و محدود دریافت نمایند.

قیمت فروش چای زعفران صادراتی ویژه

تجارت چای زعفران با کیفیت

ایران در سال های اخیر بزرگ ترین تامین کننده زعفران و محصولات زعفرانی در دنیا می باشد. ایران سالانه حجم عمده ای از محصولات زعفرانی را مانند چای زعفرات به دیگر ملت ها ارائه می دهد. چای زعفران به دلیل عطر و طعم عالی اش بسیار در خارج از کشور محبوب گشته است.

کشور های مختلفی متقاضی این محصول تولید شده در کشور ما هستند به همین علت تجار ایرانی با خرید از محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت که مانند چای زعفران از مجموعه فرانیز و یا دیگر فروشگاه ‌های معتبر توضیع می شود می توانند به صادرات چای زعفران بپردازند.

قیمت فروش چای زعفران صادراتی ویژه

خرید آنلاین چای زعفران از منبع معتبر

افراد و تجاری که مایل به خرید چای زعفران اصل برای خرید و صادرات هستند می توانند از مجموعه فرانیز که فروش چای زعفران با برند های مختلف را بر عهده گرفته است کمک بگیرند این مجموعه به این افراد کمک می کند تا بهترین محصول را با قیمت پایین خریداری نمایند برای این کار کافیست از قسمت تماس با ما با نمایندگان فروش مجموعه فرانیز ارتباط برقرار نمایند.

فروش چای زعفران با شرایط ویژه

شرکت‌های بازرگانی با فروش چای زعفران با شرایط ویژه فرصت مناسبی را برای مشتریان فراهم نموده‌اند. این مراکز با راه‌اندازی سایت‌های معتبر توانسته‌اند امر خرید را سهولت بخشند.

نوشیدنی‌ها جزء جدانشدنی از برنامه غذایی روزانه عموم مردم می‌باشند. در واقع بدن انسان برای انجام سوخت‌وساز خود به وجود آب نیازمند است.

چای یکی از نوشیدنی‌های پرمصرف در بین ایرانی‌ها می‌باشد که می‌توان آن را با گیاهان دیگر نیز ترکیب کرد. چای زعفرانی یک نمونه از نوشیدنی‌های مفید و سرشار از خاصیت بوده که طرفداران بسیاری دارد.

 نوشیدنی‌های گیاهی در برنامه روزانه باعث پیشگیری از بروز خیلی از امراض می شود. متأسفانه امروزه خیلی از بیماری‌ها بر اثر مصرف محصولات بی‌کیفیت بوجود آمده‌اند.

چای زعفرانی را می‌توان در برندهای مختلف از بازار آنلاین و حضوری خریداری نمود. طبعا برخی از شرکت‌ها توانسته‌اند با عرضه جنس باکیفیت نظر مشتریان را به‌خود جلب نمایند.

عرضه نوشیدنی‌های گیاهی در سراسر کشور

شرکت‌های پخش از توزیع‌کنندگان اصلی نوشیدنی‌های گیاهی در سراسر کشور محسوب می‌شوند. این مراکز به تمام مناطق دسترسی دارند و سبب عرضه این محصولات به نقاط دوردست شده‌اند. فروش چای زعفران یکی از خدمات این شرکت‌ها می‌باشد. این نوشیدنی معمولا با بسته‌بندی کیسه‌ای به بازار عرضه می‌گردد.

بسته‌بندی به‌ این‌ صورت باعث می‌شود بتوان آن را همیشه همراه خود داشت. آماده‌سازی این نوشیدنی گرم بسیار راحت بوده و نیازمند یک فنجان آب‌جوش است. یکی دیگر از مزیت‌های چای زعفرانی رنگ بی‌نظیر و خیره‌کننده آن است. این موضوع سبب شده تا مشتریان آن را برای مجالس نیز خریداری نمایند.

در واقع جزء نوشیدنی‌های لوکس محسوب می‌گردد. شرکت‌های تولیدکننده فرآورده‌های زعفرانی معمولا از تمام قسمت‌های این گیاه استفاده می‌نمایند. دلیل این امر، بهره‌گیری از عطر بیشتر زعفران است. ترکیب زعفران و دیگر گیاهان مفید سبب تولید محصولات متنوعی در گروه موادغذایی شده است.

طبع گرم این محصول گیاهی آن را به یک محصول دارویی تبدیل نموده است. نوشیدنی چای زعفرانی در شب بعد از یک روز کاری خسته‌کننده می‌تواند انرژی تحلیل رفته را بازیابی کند. چای زعفران باعث افزایش قوای جسمی می‌گردد.

از برند های معتبر و معروف در زمینه تولید چای زعفرانی به برند مصطفوی و سحرخیز اشاره می شود. شرکت‌های معتبر برای تولید محصولات خود از مواد اولیه معتبر استفاده می‌نمایند.

صادرات چای زعفرانی

درصد بالایی از فروش چای زعفران مربوط به صادرات می‌باشد. از آن‌جا که زعفران ایرانی باکیفیت بوده، درخواست برای خرید فرآورده‌های آن نیز بالا است. بی‌شک مشتریان خارجی نیز به‌دنبال سفارش یک محصول مرغوب هستند. تجار برای جلب رضایت مشتریان خود در انتخاب و خرید برندها دقت بالایی به‌خرج می‌دهند.

کشور‌های همسایه عربی از مشتریان اصلی این محصول محسوب می‌‌شوند. مبادلات بین ایران و ابن مناطق بیشتر به‌صورت زمینی و دریایی صورت می‌پذیرد و باعث کاهش هزینه‌های حمل‌و‌نقل می‌گردد. ایران بزرگترین تولیدکننده زعفران در جهان محسوب می‌شود. حدود ۸۵ درصد از نیاز بازار جهانی توسط ایران تأمین می‌گردد.

اقلیم سازگار شرق کشور سبب بالا‌رفتن راندمان تولید می‌گردد. در‌ حال حاضر بیشتر زمین‌های کشاورزی در شرق کشور به‌کشت طلای‌سرخ اختصاص یافته است. بیشتر عملیات کشاورزی زعفران در ایران به‌روش سنتی انجام می‌گیرد که سبب تولید محصولی ارگانیک شده است.

کیفیت طلای‌سرخ ایرانی بی‌همتا بوده و خواهان بسیاری در دنیا دارد. تمام قسمت‌های گیاه زعفران مفید هستند اما مهمترین و اصلی‌ترین بخش این گیاه کلاله می‌باشد. این بخش دارای رنگدانه بوده و پس از برداشت با‌توجه به نوع زعفران، آن را جداسازی می‌کنند‌.

بیشترین میزان صادرات مربوط به کلاله بوده چراکه عامل اصلی رنگ زعفران می‌باشد. کشت طلای‌سرخ در بیشتر مناطق ایران انجام می‌گیرد چراکه بسیار سازگار است.

سرمایه‌گذاری بر روی محصولات زعفرانی

افراد سرمایه‌دار به‌دنبال محصولات پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری هستند. طبعا این افراد تمایل دارند از خرید‌ و‌ فروش این اجناس سود بالایی را کسب نمایند.

مشتقات زعفرانی گزینه‌‌ای مناسب برای این منظور می‌باشند چراکه دامنه مصرف بالایی دارند. از جمله مشتریان اصلی این محصولات می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • رستوران‌ها
  • کافه‌ها
  • قهوه‌خانه‌های سنتی
  • بستنی‌خانه‌ها
  • مصرف‌کنندگان خانگی

خرید زعفران خشک برای اصنافی مانند رستوران‌ها پرهزینه می‌باشد. علاوه‌ بر هزینه بالا، آماده‌سازی آن نیز زمان‌بر بوده و خدمت‌رسانی را با مشکل مواجه می‌کند.

چای زعفرانی یکی از مشتقات پرمصرف در کافه‌ها و قهوه‌خانه‌های سنتی می‌باشد. آماده‌سازی این نوشیدنی نیازمند تجربه و دانش کافی است چراکه باید از میزان ترکیب دو محصول آگاه بود.

شرکت‌های تولیدی با فروش چای زعفران توانسته‌اند این امر را تسهیل بخشند. این فرآورده ارزشمند در کارخانه و تحت نظر ‌کارشناسان مربوطه تولید می‌گردد.

عطر و رنگ بی‌نظیر زعفران هر فرد باذوق را جذب خود می‌کند. تمام گروه‌های سنی به‌غیر از خانم‌های باردار می‌توانند این ادویه پرخاصیت را به صورت روزانه مصرف نمایند.

خواص چای زعفرانی برای سلامتی

امروزه محققین بر‌ این باورند که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در گیاه زعفران پتانسیل درمان بیماری‌های مختلفی را دارند. ما در این‌جا به برخی از خواص چای زعفران بر سلامت مصرف‌کننده می‌پردازیم.

  • سلامتی قلب: سافرانال و کروسین دو ترکیب مؤثر در گیاه زعفران می‌باشند که به کاهش استرس بدن کمک می‌کنند. همچنین این محصول سرشار از آهن بوده و به افزایش تولید گلبول‌های قرمز کمک می‌کند.
  • پتاسیم موجود در زعفران سبب گشادشدن رگ‌ها و کاهش فشار خون می‌گردد.
  • کروسین بر حفظ سلامت پوست تأثیر بسزایی دارد. چای زعفرانی می‌تواند سبب انتقال این ماده به بدن شود.
  • سافرانال و کروسین اثرات استرس اکسیداتیو را کاهش می‌دهند و از ابتلا به سرطان و تشکیل تومور جلوگیری می‌کنند.
  • درمان افسردگی: زعفران باعث افزایش سطح دوپامین و سروتونین در مغز می‌شود. چای زعفرانی از ابتلا به افسردگی پیشگیری می نماید.

  • کروسین با کاهش التهاب مغزی از بروز آلزایمر جلوگیری می‌کند. در واقع یکی از اصلی‌ترین خواص طلای‌سرخ تقویت حافظه و محافظت از سیستم مغز و اعصاب است.
  • زعفران با مهار آنزیم لیپاز پانکراس جذب چربی در سیستم گوارش را کم کرده و به فرآیند لاغر شدن کمک می‌کند.

فروش چای زعفران از سوی مراکز معتبر خدمت بزرگی به سلامت جامعه می‌باشد. در طی سال‌های اخیر میزان آگاهی مردم از خواص محصولات گیاهی افزایش یافته است.

متاسفانه خیلی از بیماری‌های گوارشی بر اثر مصرف محصولات بی‌کیفیت بوجود آمده‌ است. خرید موادغذایی ارگانیک با برند معتبر، می‌تواند سلامت مصرف‌کننده را تضمین کند.

مشتریان می‌توانند این محصولات را با تخفیفات باورنکردنی از شرکت‌های بازرگانی خریداری نمایند. امکان سفارش آنلاین برای تمام مشتریان وجود دارد‌.

سوال داری، من اینجام!