فروش پودر زعفران نوین در بسته بندی 20 تایی

فروش پودر زعفران نوین در بسته بندی 20 تایی

فروش پودر زعفران نوین در بسته بندی 20 تایی

پودر زعفران نوین در فروشگاه های همواره تخفیف فرانیز به فروش می رسد و در انواع بسته بندی ها همچون نوع 20 تایی آن به میزان عمده، قابل سفارش می باشد.

فروش پودر زعفران نوین در بسته بندی 20 تایی

پودر زعفران یکی از فرآورده های اصلی تولیدی از زعفران می باشد که در جای جای بازار های بزرگ زعفران می توان آن را یافت. اما در ایران مشکلی که برای این گیاه وجود دارد این است که نمونه های خشک شده آن را به صورت فله ای می فروشند. در بازار نیز همین نوع فله ای را به فروش می گذارند و از یک یا دو برند هم برای ارائه زعفران بسته بندی شده استفاده می کنند تا اگر کسی تمایل به خرید آن برای سوغاتی داشت، از آن ها خرید کند.

در واقع می توان گفت بسیاری از ایرانیان رغبتی به خرید زعفران بسته بندی ندارند به همان علت که زعفران فله ای قیمت بسیار پایین تری نسبت به آن دارد. اما نکته قابل توجه این است که طرز نگهداری و یا ارائه این محصول علاوه بر غیر بهداشتی بودن سبب از بین رفتن کیفیت و خواص آن نیز می شود.

فروش پودر زعفران نوین در بسته بندی 20 تایی

چرا نباید پودر زعفران نوین را به صورت فله ای خریداری کرد

بسیاری از مردم و مشتریان نمی دانند که پودر زعفران را چرا نباید فله ای خریداری نمود و چه مضراتی دارد. به همین علت بدون توجه به این مسائل قصد خرید محصولات و فرآورده های زعفرانی را در سر می پرورانند.

پودر زعفران نوین در شرکتی به همین نام، در دست تولید قرار می گیرد و به میزان انبوه به بازار عرضه می گردد. اگر این محصول بسته بندی شده را خریداری نمایید به عواملی دست پیدا می کنید که شما را برای قیمت بالاتر آن به طور کامل قانع می کند.

فروش پودر زعفران نوین در بسته بندی 20 تایی
  • زعفران های فله ای در شرایط خاص نگهداری نمی شود. در ظرف های بدون سرپوش ریخته شده و در فضای باز فروشگاه ها قرار دارند. اما زعفران بسته بندی مثل پودر زعفران نوین به این گونه است که پودر زعفران در یکسری پاکت های کامل استریل شده ریخته شده اند و درب آن ها نیز به وسیله پرس سفت شده است. برخی از این بسته بندی ها، ظروفی شیشه ای، پلاستیکی و یا فلزی هستند که تماس زعفران را با محیط اطراف به حداقل برسانند.
  • زعفران فله ای به همان علت که در محیط باز نگهداری می شود، با هوا ترکیب شده و بخش زیادی از مواد مغذی آن به وسیله واکنش های شیمایی، از بین می رود. این زعفران دیگر ارزش غذایی خاصی ندارد و مصرف کردن آن نیز اصلا توصیه نمی گردد. اما پودر زعفران نوین به دلیل حذف تماس هوا با زعفران، این ادویه را از شر مشکلاتی از این قبیل در امان می دارد و پودر زعفرانی خالص و کاملا سالم را به مشتریان عرضه می دارد.
فروش پودر زعفران نوین در بسته بندی 20 تایی
  • به همان علت مورد اول، زعفران دیگر رنگ دهی، طعم دهی و عطر خاص خودش را از دست داده است. بیشتر مردم از این گیاه به عنوان یک تزئین کننده مواد غذایی بهره می برند و برای مثال برنج را با آن مزین می کنند. اما وقتی زعفران فله ای دیگر رنگ دهی لذت بخشی نداشته باشد، در این امر نیز کارساز نخواهد بود. پودر زعفران نوین خیال شما را از این بابت نیز راحت می نماید و قادر خواهید بود که کالایی در اختیار داشته باشید که عطر بسیار دلپذیر، رنگ دلربا و طعم لذت بخشی را به غذایتان می بخشد.
فروش پودر زعفران نوین در بسته بندی 20 تایی
  • با خرید زعفران فله ای به اقتصاد کشور لطمه زیادی وارد می شود. ایران با اینکه بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان می باشد، رتبه بسیار پایینی در صادرات زعفران دارد و این به همان علت است که دیگر کشور ها محصولات بسته بندی را صادر کرده و با آن تجارت می کنند.
سوال داری، من اینجام!