خدمات تمام روزه عرضه عصاره فشرده زعفران

خدمات تمام روزه عرضه عصاره فشرده زعفران

خدمات تمام روزه عرضه عصاره فشرده زعفران

عرضه عصاره فشرده زعفران به صورت تمام روزه در سایت فرانیز صورت می گیرد. این مرکز با در نظر گرفتن خدمات ویژه برای مشتریان، تمام تلاش خود را برای رضایت این عزیزان به کار بسته است.

خدمات تمام روزه عرضه عصاره فشرده زعفران

زعفران یکی از با سابقه ترین گیاهان در جهان است که علاوه بر صنعت غذا در پزشکی و رنگرزی نیز استفاده می شود. در ایران به خاطر مساعد بودن شرایط کشت این محصول، حدود ۱۲۰ هزار هکتار از زمین های زراعی به پرورش زعفران اختصاص یافته است.

از این میزان سطح زیر کشت حدود ۸۰ هزار هکتار مربوط به خراسان رضوی می باشد. زعفران و زرشک سوغات اصلی مشهد به حساب می آیند که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی، به کشور های متقاضی نیز صادرات انجام می دهد.

وجود برند های مختلف عصاره فشرده زعفران

خدمات تمام روزه عرضه عصاره فشرده زعفران

عصاره فشرده زعفران که در برند های مختلفی مانند الیت موجود است یکی از فرآورده های زعفرانی پرطرفدار بوده که در تهیه انواع خوراک هایی که به وجود زعفران نیازمند می باشند می توان از آن بهره گرفت.

استفاده از این محصول باعث ایجاد یک طعم متفاوت و بی نظیر در غذا خواهد شد به گونه ای که اگر کسی اولین بار آن را میل کند متوجه خواهد شد. پس اگر می خواهید در مهمانی ها بی همتا ظاهر شوید حتما این محصول را امتحان نمایید.

بسته بندی عصاره فشرده زعفران

خدمات تمام روزه عرضه عصاره فشرده زعفران

عصاره فشرده زعفران به صورت پودری بوده و در بسته بندی هایی حاوی ۸ عدد مکعب از این محصول در بازار موجود است. برای دستیابی به نمونه اصل و باکیفیت آن، از برند های مطرح و نام آشنا استفاده نمایید.

صادرات زعفران و مشتقات آن به خیلی از کشور ها به صورت فله ای و بسته بندی صورت می گیرد که متأسفانه به دلیل ضعف در صنعت بسته بندی بیشترین حجم آن به گونه فله ای از کشور خارج شده و در کشور مقصد با برند آن ها بسته بندی می شود.

عصاره فشرده زعفران نمونه پوری این محصول است‌. نوع مایع از آن نیز به صورت غلیظ شده موجود بوده که در صنایع آشپزی و شیرینی پزی کارایی دارد.

جایگزین کردن محصولات زعفرانی سالم به جای رنگ ها و طعم دهنده های شیمیایی می تواند باعث جلوگیری از خیلی از امراض شود. امروزه با گذشت زعفران بر تعداد بیماری ها افزوده شده که ناشناخته و بدون درمان می باشند که دلیل اصلی آن ها تغذیه نامناسب است.

برای خرید عصاره فشرده زعفران در حجم عمده و با برند مدنظر با ما تماس حاصل فرمایید.

سوال داری، من اینجام!