فروش اینترنتی اسپری زعفران حتی ایام تعطیل

فروش اینترنتی اسپری زعفران حتی ایام تعطیل

شرکت بزرگ فرانیز حتی در ایام تعطیل فروش اسپری زعفران را به صورت اینترنتی با قیمت های استثنایی انجام می دهد.

فروش اینترنتی اسپری زعفران حتی ایام تعطیل

فروش اینترنتی اسپری زعفران

فرانیز فروش اینترنتی اسپری زعفران را به صورت تضمینی و با ضمانت مرجوعی به بازار ارسال می کند. بزرگ ترین ویژگی اسپری زعفران قابلیت اسپری زعفران آماده بر روی غذاها است.

با استفاده از این افشانه و هنر و خلاقیت خود زیبایی سفره را چند برابر و طعمی بی نظیر را تجربه کرد. برای تولید اسپری زعفران از زعفران درجه یک استفاده می شود. با توجه به عطر و طعم بی نظیر زعفران فروش اینترنتی اسپری زعفران بالاتر رفته است.

فروش اینترنتی اسپری زعفران حتی ایام تعطیل

موارد استفاده از اسپری زعفران

 برای تزیین مرغ، پلو، بستنی، ماهی و کیک و غیره از اسپری زعفران استفاده می شود. در هر جا و هر زمان از اسپری زعفران استفاده می شود. قیمت اسپری زعفران با توجه به میزان سفارش از سمت مشتریان توسط تولید کنندگان و عرضه کنندگان اصلی آن تعیین می شود.

همچنین اسپری زعفران مانند زعفران نیاز به شرایط خاصی برای نگه داری ندارد. اسپری زعفران با پاکت های اصولی ماندگاری بالای دارند.

صادرات اسپری زعفران

انواع اسپری زعفرانی که در سایت فرانیز به تاجران معرفی می شود دارای گواهی ها و شرایط صادرات می باشند. اسپری زعفران که توسط این مجموعه عرضه می گردد کیفیت خوبی داشته و مورد تایید اکثر مصرف کنندگان می باشد. 

در صورت پیدا کردن بازار هدف مناسب می توان حساب ویژه ای روی سود آن باز کرد، زیرا در کشور های خارجی قیمت زعفران و فرآورده های آن چندین برابر بازار داخل می باشد.

برای صادرات اسپری زعفران یک سری مدارک لازم است که بهتر است به سایت خبری فرانیز مراجعه کنید و اطلاعات کاملی در مورد صادرات چنین محصولات با کیفیتی به دست آورید.

چرا اسپری زعفران؟

اسپری زعفران ب علت سهولت در مصرف رنگ دهی بالا و عطر و طعمی که به غذا می بخشد بسیار پر کاربرد است. در گذشته مردم برای استفاده از زعفران در غذاها از پودر زعفران همراه با آب جوش را استفاده می کردند.

اما امروزه برای سهولت هر چه بیشتر در مصرف این ماده اعجاب آور یعنی زعفران آن را به شکل اسپری زعفران تهیه و توزیع کردند.

چگونه اسپری اصل را از اسپری تقلبی تشخیص دهیم؟

همیشه به یاد داشته باشید تنها رنگ دهی اسپری زعفران کافی نیست بلکه در کنار رنگ دهی باید عطر و طعم حقیقی زعفران در غذا احساس شود. در ثانی تنها قیمت اسپری زعفران را ملاک اصل یا تقلبی بود محصول قرار ندهیم.

اینکه یک محصول به علت گران تر بودن لزوما اصل باشد کاملا اشتباه است. محوریت عملکرد مجموعه فرانیز همواره این است که محصولات را با کیفیت بالا ارائه دهد.

طریقه استفاده از اسپری زعفران

برای استفاده از این محصول در مرحله نخست باید ببینیم که در چه غذاهایی بیشتر استفاده می شود. کاربرد این محصول عموما رنگ دهی و طعم دهی است.

ضمن اینکه این اسپری ها به علت استفاده از زعفران اصیل رنگ دهی بسیار خوبی هم دارد لذا در تهیه انواع پلو و به عنوان چاشنی در تهیه جوجه کباب به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

قیمت اسپری زعفران

همان طور که پیش تر اشاره شد در تهیه هر  محصولی عموما توجه به قیمت محصول بیشتر خواهد بود اما باید توجه داشت یک محصول برای داشتن کیفیت بالا لزوما نباید گران باشد.

قیمت اسپری زعفران از نظر اقتصادی باید مقرون به صرفه بوده و از نظر کیفیت باید پرچم دار در بین سایر رقبا باشد.

خرید بی واسطه این محصول شگفت انگیز

برای خرید این محصول هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت مجموعه فرانیز این محصول را با بالاترین کیفیت تهیه کرده و مشاهده کنید قیمت اسپری زعفران که توسط این مجموعه ارائه می شود نسبت به سایر سایت ها که محصولات مشابه را ارائه می دهند بسیار مقرون به صرفه تر است.

قیمت اسپری زعفران

ساخت اسپری زعفران

برای ساخت اسپری زعفران مراحلی بسیار دقیق صورت می گیرد و برای رعایت کیفیت، تولید کنندگان طبق استاندارد های بین المللی عمل می کنند.

جهت خرید این محصول اصل و ارگانیک به صورت مستقیم از کارخانه می توانید از طریق سایت فرانیز اقدام نمایید و با قیمت مناسب کالا را خریداری نمایید. همچنین با خرید عمده از تخفیفات ارزنده ای برخوردار می شوید.

مراحل ساخت اسپری زعفران بسیار حساس است که نیاز به دقت و توجه بالایی دارد که در مکانی کاملا مکانیزه با کمک متخصصان روز دنیا و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها تهیه و تولید می شود.

ساخت اسپری زعفران

حین فرآیند تولید مسئول کنترل کیفیت هر چند ساعت یکبار از خط تولید بازدید کرده و از طی شدن مراحل برای ساخت اسپری زعفران باکیفیت اطمینان حاصل می نماید.

مراحل تولید اسپری زعفران

اسپری زعفران از ترکیب آب صد در صد آشامیدنی و زعفران درجه یک ایرانی پس از طی مراحل زیر تولید می گردد:

آب آشامیدنی توسط یکسری دستگاه ها تصفیه و پس از جداسازی ناخالصی از آن، با اشعه استریل می شود. سپس آب خالص در تانکر های مخصوصی ذخیره و مقداری از آن وارد لوله های پمپ و دمای آن توسط بخار داغ تا حد معینی افزایش داده می شود. در مرحله بعد آب داغ با پودر زعفران که به تانکر های ذخیره، ترکیب می گردد.

بعد از مخلوط شدن آب و زعفران به مدت زمان معینی جهت دم کشیدن به همان حالت باقی می ماند. سپس مایع دم کشیده وارد پمپ های تزریق می شود. پس از تزریق مایع به کیسه آلومینیومی، گاز پیشرانه به منظور فعالسازی عمل اسپری بین کیسه و جدار قوطی اضافه می گردد.

مراحل تولید اسپری زعفران

این گاز با مایع زعفران داخل اسپری در تماس نبوده و از قوطی خارج نمی شود و در مرحله آخر مراحل درب بندی و شیرینگ توسط دستگاه های مخصوصی انجام می گیرد.

کاربرد اسپری زعفران

از این محصول پاستوریزه برای مصارف مختلفی مانند تزیین پلو، جوجه کباب، تهیه کیک، شیرینی و غیره از آن استفاده می شود. رستوران ها، آشپزخانه ها و دیگر مشاغل مرتبط از مشتریان همیشگی اسپری زعفران می باشند.

سوال داری، من اینجام!