خرید رنگ زعفران سی سیب در حجم بالا

خرید رنگ زعفران سی سیب در حجم بالا

خرید رنگ زعفران سی سیب در حجم بالا

یکی از عرصه کنندگان معتبر طلای سرخ و فرآورده های آن در حجم بالا، سایت بازرگانی فرانیز می باشد که به راحتی می توانید رنگ زعفران سی سیب را با مناسب ترین قیمت خرید نمایید.

حفظ سلامتی با استفاده از رنگ زعفران سی سیب

خرید رنگ زعفران سی سیب در حجم بالا

تنوع رنگ های خوراکی در بازار باعث سهولت و تسریع در بحث آشپزی شده است. اما این محصول در صورتی مفید و کارآمد می باشد که ترکیبات شیمیایی در پروسه تولید آن استفاده نگردد. چرا که در این صورت به مرور زمان باعث بروز سرطان خواهد شد.

از این رو تهیه محصولات سالم مثل رنگ زعفران سی سیب که یکی از برند های سلامت محور و مطمئن در داخل کشور است، می تواند از بروز چنین عارضه هایی جلو گیری نماید.

مراحل رشد پرورش گیاه زعفران

خرید رنگ زعفران سی سیب در حجم بالا

جز گیاهان چند ساله محسوب می شود که دو مرحله را در طی یک سال زندگی طی می کند‌‌. در اینجا می خواهیم با این مراحل آشنا شویم؛

الف- دوره بیداری: حدود ۷ تا ۵/۷ ماه بسته به اقلیم منطقه طول می کشد که خود شامل دو برهه زمانی می باشد:

  • مرحله شدت رشد: بعد از اولین آبیاری در ماه اول پاییز، گیاه شروع به رشد کرده و این مسئله تا بهمن ادامه پیدا می کند. پیاز اولیه یا به اصطلاحی مادر، پس از گل دهی از بین رفته و جسم خود را به پیاز کوچک تر که در بالای آن قرار گرفته، می دهد.
  • مرحله توقف رشد: در این دوره که محدوده زمانی ابتدای اسفند تا اواسط شهریور را شامل می شود رشد گیاه متوقف شده و آماده خواب است.

ب- دوره خواب: بین ۴ تا ۵/۴ ماه طول می کشد که شامل دو مرحله می باشد:

  • خواب حقیقی: این دوره از اواسط اردیبهشت تا اواسط تیر طول می کشد و گیاه به طور کامل خواب است به گونه ای که می توان آن را به مزرعه دیگری منتقل کرد.
  • خواب ظاهری: از نیمه اول تیر تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد. در این برهه زمانی گیاه ظاهراً خواب است اما بعضی قسمت های آن شروع به رشد می کنند و نمی توان آن را جا به جا کرد.
خرید رنگ زعفران سی سیب در حجم بالا

رنگ زعفران سی سیب که از محصول کامل ارگانیک تهیه گردیده است، در حجم یک لیتری به بازار عرضه می شود. قیمت خرید عمده از آن نسبت به جزئی متفاوت می باشد.

پس برای آگاهی از تخفیفات ویژه در سایت فروش فرانیز، هم اکنون می توانید با ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات لازم در زمینه سفارش رنگ زعفران سی سیب در اختیار شما عزیزان قرار داده شود.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!