بهترین پودر زعفران در بسته بندی های مختلف

بهترین پودر زعفران در بسته بندی های مختلف

بهترین پودر زعفران در بسته بندی های مختلف

بهترین پودر زعفران در بسته بندی های مختلف در شرکت های وطنی تولید و در بازار داخلی و خارجی عرضه می شود. کیفیت محصولات ایرانی البته با برند معتبر، نسبت به کالا های خارجی مشابه بهتر می باشد.

ملاک های تعیین بهترین پودر زعفران

بهترین پودر زعفران در بسته بندی های مختلف

این محصول بین فراورده های تولید شده باید به حدی ریز باشد که حجم بالای آن از الک با منافذ های بسیار ریز بگذرد. بهترین پودر زعفران را از آسیاب کردن رشته های خشک شده به دست می آورند که بسیار مورد پسند عموم است.

پودر یاد شده خود دو نوع است. یک نمونه فقط حاصل آسیاب کردن می باشد که بدون شک قیمتی معادل کلاله های سالم را دارد. اما در نوع دوم فراورده را از کلاله، ریشه و گلبرگ به دست می آورند که قیمت پایین تری را دارا می باشد. البته این مدل نیز به نوبه خود خواص و کیفیت مناسبی را دارا است.

بهترین پودر زعفران آن است که در تهیه اش ناخالصی دیگری به کار نرفته باشد. بعضی از شرکت های تولیدی برای خرد شدن به نحو احسن و بالاتر رفتن وزن محصول، به آن پودر قند اضافه می کنند.

بهترین پودر زعفران در بسته بندی های مختلف

درست است که این محصول را می توان با استفاده از هاون هم آماده کرد. اما با توجه به وقتی که از افراد بابت این کار سلب شده و هزینه ای که برای خرید باید پرداخت گردد؛ چندان گزینه خوبی به نظر نمی آید.

در بازار خرید و فروش بهترین پودر زعفران عده ای سود جو و متقلب جنس بدل و بی کیفیت خود را روانه بازار می کنند. به این روش که داخل آن از رنگ های مصنوعی می ریزند. همچنین پودر کردن گلرنگ با اضافه کردن عطر زعفران یک روش دیگر می باشد. بنابراین بهتر است خرید خود را از جایی مطمئن انجام دهید.

خواص پودر زعفران ایرانی

بهترین پودر زعفران در بسته بندی های مختلف

از این فراورده می توان در تهیه غذا، پخت شیرینی و تهیه شربت بهره گرفت و از خواص آن استفاده کرد. بهتر است به خاطر پرداخت بهای کمتر جنس نا مرغوب را خریداری نکنید.

از جمله خواص بهترین پودر زعفران می توان تأثیر آن را در درمان سردرد های میگرنی، ضعف بدنی و آلزایمر عنوان کرد.

پس از خرید پودر زعفران اگر در بسته بندی مشمایی تولید شده بود بهتر است آن را در ظروف مناسب بسته بندی کنید. چون اگر در مجاورت نور و رطوبت قرار گیرد از کیفیت آن کاسته می شود و دیگر نمی توان انتظار داشت قدرت اولیه در رنگ دهی و عطر بالا را داشته باشد.

سوال داری، من اینجام!