تعرفه قیمت اسپری زعفرانی با سود بالا

تعرفه قیمت اسپری زعفرانی با سود بالا

 تعرفه قیمت اسپری زعفرانی، از طریق تماس با شرکت های تولید کننده این محصول مهیا است. لذا می توانید اسپری زعفرانی با سود بالا را بخرید.

موادی که درون اسپری ها قرار میگیرند چه برای مصرف خوراکی باشند مانند زعفران و چه برای مصرف صنعتی باشند مانند رنگ ها در آخرین مرحله از ساخت آن محصول هستند و استفاده از آنها به آسانی صورت می گیرد.

خصوصیت اسپری زعفران

تعرفه قیمت اسپری زعفرانی با سود بالا

زعفران در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود که بسیاری از آنها برای استفاده نیاز به طی مراحلی دارند هر چند که در مواردی از آنها مانند پودر ها بعضی از این مراحل صورت گرفته است.

اما در نوع اسپری آن تمام مراحل از جمله ساییدن و دم کردن صورت گرفته و آماده ی مصرف می باشد. ویژگی برتر دیگر اسپری زعفرانی ظاهر این محصول و ماندگاری آن است.

چرا که زعفران ادویه ای است که هر چه هوا و نور کمتری به آن برسد خواص آن پایدار تر خواهد بود. این محصول به دلیل فرم آن هیچ گونه نور و هوایی به آن نمی رسد که این امر موجب افزایش ماندگاری آن است.

یک ویژگی دیگر اسپری رنگ ها که اسپری زعفرانی نیز مستثنی از آن نیست استفاده آسان از آنها و ایجاد اشکال مختلف است.  این ویژگی در اسپری زعفران بسیار مهم است چرا که یکی از پر کاربرد ترین موارد استفاده زعفران تزیین کردن مواد خوراکی می باشد. علاوه بر مواد بالا شایان ذکر است که قیمت اسپری زعفرانی نسبت به خود زعفران بسیار به صرفه می باشد.

فاکتور مهم در حوزه اسپری زعفران

تعرفه قیمت اسپری زعفرانی با سود بالا

یکی از مهم ترین فاکتور های موفقیت در هر صنعتی استفاده از مواد با کیفیت و در قیمت مناسب است. اما از آنجا که دسترسی به همه فروشنده ها و محصولات آنها کار راحتی نیست مراجعه به یک راهنما در اینجا ضرورت می باید.

در این سایت تدابیری اندیشیده شده است که شما به راحتی از قیمت اسپری زعفرانی در برند های مختلف آگاهی پیدا کنید کافی است که مشخصات و شماره تماس خود را در این صفحه وارد کنید و یا اینکه گزینه تماس را لمس کنید تا با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و آنها شما را از قیمت اسپری زعفرانی با کیفیت های مختلف آگاه سازند.

تعرفه قیمت اسپری زعفرانی با سود بالا

شما می توانید پس از آگاهی از قیمت اسپری زعفرانی، محصول انتخابی خود را به راحتی از ما خریداری نمایید و چون شما این محصول را به صورت عمده و با قیمت پایین تری نسبت به جاهای دیگر خریداری می نمایید سود بسیاری از این معامله کسب می کنید.

قیمت اسپری زعفرانی بهرامن

محاسن محلول زعفرانی

 همان طور که می دانید محصولات زعفرانی بسیار متنوع هستند. محصولاتی که از زعفران تولید می شوند نیاز به طی کردن مراحل گوناگون دارند. این محصولات در نهایت به مرحله تولید می رسند.

اسپری زعفران نیز، پروسه های مختلف تولید را پشت سر می گذارد. یکی از مراحل در تولید اسپری زعفرانی، سابیدن و دم کردن آن است. لذا استفاده از اسپری های زعفرانی نسبت به خود زعفران راحت تر است.

از دیگر خصوصیات مهم اسپری زعفران می توان به زیبایی بسته بندی و همچنین به ماندگاری آن اشاره کرد. زیرا زعفران، نباید در معرض آفتاب و هوا قرار بگیرد. دلیل این امر آن است که بتواند تا مدت زمان طولانی، خواص اولیه خود را حفظ کند.

جالب است بدانید اسپری زعفران به دلیل نوع فرم آن، آفتاب و هوا به آن نفوذ نمی کند. بنابراین ماندگاری آن بالا است. خصوصیت دیگری که می توان برای اسپری زعفران برشمرد، سهولت استفاده از آن است.

به دلیل همین ویژگی، استفاده از اسپری زعفران بسیار پرکاربرد است. چرا که از این ماده مفید در تزیین کردن انواع مواد غذایی استفاده می شود. غیر از مواردی که ذکر کردیم، قیمت اسپری زعفرانی، نسبت به خود زعفران ارزان تر است. بنابراین خرید آن می تواند صرفه اقتصادی برای خانوارها داشته باشد.

قیمت اسپری زعفران زرپاش

روش کسب اطلاع از قیمت مایع زعفران

موفقیت در هر صنعتی مرهون استفاده از مواد اولیه با کیفیت و درجه یک است. همچنین قیمت مناسب با مواد استفاده شده در هر کالایی مهم است. قیمت اسپری زعفرانی با توجه به مواد اولیه و زعفران مورد استفاده آن محاسبه می شود.

حتما در نظر داشته باشید اسپری زعفرانی را از مراکز معتبر تهیه فرمایید. چون این مراکز همیشه سعی دارند که از مواد درجه یک و مرغوب در محصولات زعفرانی استفاده کنند.

امروزه، بسیاری افراد سودجو، اسپری زعفرانی با مواد بی کیفیت را به مردم می فروشند. مواد بی کیفیت و نگهدارنده های موجود داخل این اسپری های زعفرانی برای سلامت بدن بسیار مضر است.

برای اطلاع از قیمت اسپری زعفرانی لازم است تا به سایت های معتبر مراجعه کنید. با رجوع به این سایت ها می توانید از انواع اسپری های زعفرانی با برندهای مختلف اطلاع کسب نمایید.

همچنین می توانید با شماره های داخل سایت نیز تماس برقرار کنید . بعد از تماس می توانید اطلاعات لازم در خصوص قیمت اسپری زعفرانی را کسب نمایید.

قیمت اسپری زعفرانی

شرایط اسپری زعفرانی جهت صادرات

بسیاری از کشورهای خارجی، تمایل زیاد به خرید اسپری زعفرانی درجه یک ایرانی دارند. زیرا زعفران ایرانی در جهان بی نظیر است. طعم و رنگ آن بسیار عالی است.

محصولات زعفرانی که از اسپری زعفران ایرانی اصل تهیه شوند همان خصوصیات مرغوب را دارا هستند. بنابراین مردمان سایر کشورها نیز تمایل دارند محصولات زعفران ایرانی را خرید نمایند. مثلا کشورهای خاورمیانه و آسیایی نیز از ادویه جات برای مطبوع ساختن طعم غذاهایشان بهره می گیرند.

بعضی از این کشورها در مصرف ادویه جات از جمله محصولات مختلف زعفرانی زیاده روی می کنند. مردمان این کشورها، برای بهتر کردن مزه غذاهایشان از زعفران و محصولات آن استفاده می کنند.

محصولات زعفرانی ایرانی مرغوب و درجه یک طعم غذاها را بسیار مطبوع می کند. همچنین باعث خوشرنگ شدن انواع غذاها و دسرها و شیرینی جات می شود. اسپری زعفرانی جهت تزیین غذاها و دسرها نیز به کار می رود.

بنابراین میزان سودآوری حاصل از فروش محصولات زعفرانی بالا است. یکی از این محصولات، اسپری زعفرانی است. اسپری زعفرانی در بسته بندی های بهداشتی و شکیل قرار می گیرد. سپس جهت فروش در داخل کشور و یا صادر کردن به کشورهای خارجی عرضه می شود. قیمت اسپری زعفرانی در بسته بندی های مختلف، متفاوت است.

 اسپری زعفرانی یکی از محصولات فراوری شده زعفران اصل است که خرید آن بسیار مقرون به صرفه است. تجار می توانند حجم بالایی از اسپری زعفرانی با قیمت ارزان در داخل کشور بخرند. سپس با فروش آن به کشورهای خارجی، سود بالایی از آن به دست آورند.

تعرفه افشانه زعفرانی

تعرفه پخش افشانه زعفرانی مرغوب و با کیفیت

 قیمت پخش اسپری زعفرانی نرخ عمده این محصول به طور مستقیم است. قیمت اسپری زعفرانی به صورت عمده با حذف واسطه ها، با توجه به برند های مختلف ارزش گذاری می شود. البته درجه مرغوبیت آن ممکن است فرق داشته باشد. نوع درجه یک اسپری زعفرانی، طبیعتا قیمت بالاتری در قیاس با انواع دیگر دارد.

قیمت پخش اسپری زعفرانی، به عوامل زیادی بستگی دارد. برخی از این عوامل شهرت برند تولید کننده، درجه یک بودن اسپری زعفرانی، میزان خرید مشتریان هستند.

ذکر این نکته الزامیست که با توجه به تلاطم بازار ارز، امکان دارد قیمت های روزانه متغیر باشد. بنابراین نیاز است تا هر روزه  در مورد قیمت ها پرسش و جو کنید.

خرید قطره زعفرانی

روش خرید اسپری زعفران باکیفیت

یکی از بهترین راه های خرید اسپری زعفرانی، خرید به صورت حضوری از نمایندگی های معتبر است. خرید به صورت حضوری، این حسن را دارد که می توانید محصول اسپری زعفرانی را از نزدیک مشاهده کنید.

بنابراین می توانید از درجه یک بودن و مرغوبیت آن مطمئن شوید. همچنین می توانید برای خرید به صورت عمده و با قیمت مناسب با مسئول فروش در نمایندگی مذاکره کنید.

 روش دوم برای خرید اسپری زعفرانی، خرید به صورت تلفنی است. به این معنا که شما می توانید این کالا را از خود تولید کننده به طور مستقیم بخرید. در این روش نمی توان کیفیت و مرغوبیت اسپری زعفران را از نزدیک بررسی کرد.

 

اما در این روش خرید، شما محصول را به قیمت عمده می خرید. قیمت اسپری زعفرانی در این روش پایین تر است. روش دیگر، خرید از فروشگاه های آنلاین است. این مراکز اسپری زعفرانی را از کارخانه می خرند.

سپس با سود بسیار پایین و  تقریبا به قیمت عمده به مشتریان می فروشند. در این مورد، مشتریان بایستی اعتماد کامل به آن فروشگاه آنلاین داشته باشند. در واقع این نوع فروشگاه ها باید از مقبولیت و شهرت خوبی در میان عوام برخوردار باشند.

راه دیگر برای خرید عمده اسپری زعفران در شهرهایی غیر از خراسان ، مراجعه به بازار اصلی شهر خودتان است. با مراجعه به بازار اصلی می توانید اسپری زعفرانی را از عمده فروشان این محصول خرید نمایید.

در این نوع خرید قیمت اندکی با قیمت کارخانه متفاوت است. اما این تفاوت اندک قیمت به اندازه ای نیست که بتوان خرید اسپری زعفرانی با این روش را نادیده گرفت. قیمت اسپری زعفرانی با این روش هایی که برشمردیم می تواند بسیار مناسب و مقرون به صرفه باشد.

درباره اسپری زعفران

زعفران ادویه‌ای منحصربه‌فرد با طبعی گرم است که در انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی مانند مرغ، برنج، شله‌زرد، گوشت کبابی و پلو استفاده می‌شود. معمولا اسپری زعفران‌ اصل برگرفته از بهترین و سالم‌ترین گل‌های زعفران دستچین شده است.

اسپری زعفران‌ همچون سایر محصولات زعفرانی دارای نشان استاندارد ایران، سیب سلامت و گواهی‌نامه است. در اسپری زعفران نیازی به آسیاب و دم کردن زعفران نیست. 

این محصول را می‌توان در همه جا و هر زمانی به راحتی استفاده کرد. برای داشتن یک اسپری زعفران مرغوب باید زعفرانی باکیفیت را تولید کرد. لازمه زعفران باکیفیت، کنترل کلیه مراحل کاشت، برداشت و فرآوری اصولی و بهداشتی زعفران است‌.

معمولا نیروهای انسانی مجرب و متعهد نظارت انجام این مراحل را برعهده می‌گیرند. زعفران مرغوب باید با رطوبت استاندارد خشک شود و در کمترین آسیب زیست محیطی به مشتریان عرضه شود.

قیمت اسپری زعفرانی یکی از موارد قابل توجهی است که نظر بسیاری از افراد را جلب کرده است. در ادامه و برای آشنایی بیشتر با قیمت اسپری زعفرانی در این مقاله همراه ما باشید.

مشخصات اسپری زعفران

مناسب بودن قیمت اسپری زعفران یکی از دلایلی است که افراد را به خرید آن مجاب می‌کند. برای آن که بدانیم مشخصات این محصول چیست، خواندن ادامه مقاله توصیه می‌شود.

ترکیبات اسپری زعفران‌ شامل پودر زعفران خالص و آب تصفیه شده است که رنگ طبیعی طلایی دارد. تولیدکنندگان از برندهای مختلف سعی می‌کنند، اسپری زعفران‌ را بدون مواد نگهدارنده تولید کنند.

ماندگاری این محصول معمولا ۱۰ ماه پس از تاریخ تولید است و در بسته‌بندی‌های مختلف روانه بازار می‌شوند. اندازه‌های ۶۰ میلی‌لیتری، ۸۰ میلی‌لیتری، ۱۱۰ میلی‌لیتری، ۱۵۰میلی لیتری از جمله سایزهای مختلف این محصول است.

اگر قصد خرید عمده این فرآورده را دارید، لازم است بدانید که ۷۲ قوطی در هر کارتن قرار می‌گیرد. به تبع خرید عمده و کلی قیمت اسپری زعفرانی‌ تا حد قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. قیمت اسپری زعفران، قابلیت حمل آسان، سبب شده تا آن را به فرآورده‌ صادراتی مناسبی تبدیل کند.

منافع اسپری زعفران

وقتی صحبت از خواص اسپری زعفران‌ مرغوب می‌کنیم، یعنی خواص خود ریشه زعفران‌ را بررسی می‌کنیم.  زعفران خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد. برای بهره‌بردن از زعفران برای سلامت بدن، در هر وعده غذایی باید حدود ۳۰ الی ۵۰ میلی‌گرم استفاده کنید.

 این ادویه باعث افزایش سطح پروتئین‌هایی می‌شود که برای جریان خون و فعالیت سالم مغز ضروری است.  همچنین، دارای یک ویژگی مهم به نام آنتی‌اکسیدان است.  آنتی‌اکسیدان‌ها موادی هستند که از سلول‌های بدن انسان در برابر آسیب محافظت می‌کنند.

  منشأ آسیب‌ها، عواملی مانند سیگار کشیدن، تشعشعات، انواع آلودگی‌های محیطی و… هستند.  آنتی‌اکسیدان موجود در زعفران از پوست در برابر آسیب نور خورشید که منجر به سرطان می‌شود، محافظت می‌کند. 

در نتیجه، داروسازان صنعتی زعفران را اغلب به عنوان یک ماده اساسی در کرم‌های ضد آفتاب استفاده می‌کنند. علاوه بر تمام این ویژگی ها، عوارض جانبی مانند خواب آلودگی هم دارد.

البته استفاده زعفران در مقدار معمول خطر خواب‌آلودگی و… را ندارد.  توجه به این نکته مهم است که عوارض زعفران در افراد مختلف متفاوت است. به‌نظر می‌رسد، قیمت اسپری زعفرانی هر مقداری که باشد، ارزش خرید و بهره‌بردن از این خواص شگفت‌انگیز را دارد.

ویژگی‌های اسپری زعفران

یکی از ویژگی‌های مثبت اسپری زعفران این است که برای افرادی که مراقب سلامت خود هستند، بسیار مناسب است. این محصول برای افرادی که گیاه‌خوار و وگان هستند، یک طعم‌دهنده عالی محسوب می‌شود.

در تولید اسپری زعفران‌ ای هیچ‌گونه ماده نگهدارنده‌ای استفاده نمی‌شود. علت افزایش ماندگاری اسپری زعفران‌، گاز پیشران غیر قابل اشتعال در آن است. برای استفاده از اسپری زعفران کافی است تا آن را به‌خوبی تکان دهید.

پس از آن حدود ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متر اسپری را از غذا فاصله دهید و سپس اسپری کنید. برای باکیفیت ماندن اسپری دقت شود که قوطی را سوراخ نکنید یا به آن ضربه وارد نکنید.

اسپری زعفران نباید رطوبت و حرارت را به خود جذب نکند. به همین جهت باید این محصول را در دمای زیر ۵۰ درجه نگهداری کنید. ترجیحا اسپری زعفران را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

محصولات جانبی زعفرانی

برای استفاده بهتر از زعفران، پیشنهاد می‌کنیم از محصولات زعفرانی مانند اسپری زعفران و چای کیسه‌ای زعفران استفاده کنید.  فرآورده‌های زعفران دارای ویژگی‌های مشابهی مانند زعفران هستند.

داشتن کاربردهای متنوع مانند پخت‌وپز و تزئین غذاها باعث محبوبیت بیشتر آن‌ها می‌شود. ایران آب‌وهوای مناسبی برای کشت زعفران دارد. به همین دلیل است که کیفیت و تازگی و درجه خالص بودن زعفران ایرانی زبانزد تمام جهان است.

طعم و عطر زعفران خالص ایرانی بسیار بدیع است. این اصیل بودن در سایر محصولات جانبی زعفران‌ همچون اسپری زعفران هم صدق می‌کند.

کاربرد اسپری زعفران

اسپری زعفران‌ طیف گسترده‌ای از کاربردهای مختلف را دارد. ما در ادامه به برخی از مهم‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها اشاره خواهیم کرد. اولین و در دسترس‌ترین مورد استفاده از اسپری زعفران‌ در منزل برای نوشیدنی (افزودن به قهوه یا چای) است.

این محصول در آشپزی و تزئین انواع غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد. سرآشپزان در رستوران‌ها و کافه‌ها هم اسپری زعفران را گزینه مناسبی می‌بینند. اسپری زعفران‌ را می‌توان دقیقا قبل از سرو غذا روی برنج، گوشت، مرغ و ماهی استفاده کرد.

مناسب بودن قیمت اسپری زعفرانی‌ یکی از دلایلی است که آشپزان در هتل‌ها و رستوران‌ها از این محصول استفاده می‌‌کنند. علاوه‌بر این، اسپری زعفران در تهیه بسیاری از شیرینی‌جات و دسرها کاربرد گسترده‌ای دارد.

قیمت اسپری زعفرانی‌

زعفران عمدتا در ایران، یونان، مراکش و هند کشت می‌شود. این ادویه در ایران با حدود ۹۰ درصد تولید زعفران در جهان، بیشترین تولید زعفران را دارد. در نتیجه ایران در رتبه‌بندی جهانی رتبه اول را از آن خود کرده است.

زعفران تقاضای زیاد و تولید محدود دارد. به همین جهت زعفران و فرآورده‌های آن از قیمت بالاتری نسبت به بقیه گیاهان برخوردار است. برای برطرف شدن مشکل هزینه، تولیدکنندگان محصولات جانبی زعفران را تولید کرده‌اند.

قیمت اسپری زعفرانی‌ به مراتب پایین‌تر از قیمت ریشه زعفران‌ است. درعین‌حال این فرآورده، طعم بسیار لذیذی دارد. از اسپری زعفران به عنوان چاشنی در غذاهای مجلل استفاده می‌شود. علاوه بر این، زعفران برای رنگ‌های خوراکی در صنایع مختلف غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سوال داری، من اینجام!