سایت فروش اسانس زعفران در ایران

سایت فروش اسانس زعفران در ایران

https://saffronseller.ir/category/%d8%b9%d8%b5%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%b2%d8%b9%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86/

سایت فروش اسانس زعفران در ایران به صورت تخصصی فعالیت می کند. برای خرید مستقیم این محصولات زعفرانی می توانید با ما همراه باشید.

اسانس زعفران چیست و چه کاربردی دارد؟

حراج انواع فرآورده های زعفرانی

اسانس زعفران از عصاره گل زعفران به دست می آید و به صورت مایع و پودر تولید می شود و به آن روغن فرار اضافه می کنند تا به سبب وجود این ماده عطر و طعم  دلپذیر زعفران در زمان پخت حفظ  شود، البته باید در خرید اسانس های خوراکی به این نکته توجه شود که  آنها قابلیت رنگ دهی بالایی ندارند و بیشتر عطر و طعم آنها ملاک می باشد.

استفاده از نوع مایع آن به سهولت صورت می گیرد و چون کاملا آماده استفاده است و برای آماده کردن نوع پودری آن هم، زمان زیادی صرف نمی شود چون کافیست هر مقدار از آن که لازم است در آب گرم مخلوط شود تا به سرعت قبل استفاده شود.

برندهای موجود در بازار زعفران

 از نوع صنعتی اسانس زعفران ، جهت رنگ کردن نخ،  تولید لوازم آرایشی  و مواد دارویی استفاده می شود. اما کاربرد آن از نوع خوراکی، کمتر می باشد.

فروش اسانس زعفران طی چند سال اخیر همواره سیر سعودی داشته است چرا که با توجه به هزینه های هنگفت زندگی امکان خرید زعفران برای اکثر خانوار ها ممکن نیست اما با توجه به قیمت مناسب این فرآورده هم می توانند از خواص این گل سلامتی بهره ببرند وهم در مصرف هزینه ها صرفه جویی کنند.

برند های موجود برای اسانس زعفران

چرا عصاره زعفران بخریم

در بحث فروش اسانس زعفران  شرکت ها ی داخلی و خارجی زیادی با هم رقابت می کنند. اسانس زعفران اوایل فقط در کشور های اروپایی تولید می شد چون ایران امکانات لازم برای تولید و بسته بندی این محصول را نداشت ولی امروزه شرکت های ایرانی توانسته اند در این زمینه با کشور های اروپایی وارد عرصه رقابت شوند و به برند سازی بپردازند.

از برند های معروف خارجی میتوان به سیمرایز آلمان و ژیوادان فرانسه اشاره کرد. چند مورد از شرکت های تولید کننده در ایران نیز عبارت اند از:

  • آترینا
  • سراج
  • سحر خیزان
  • قائنات
  • زرین گل
  • بهرامن
  • زرپاش
  • صدف

فروش انواع عصاره زعفران

فروش اسانس زعفران به چه روشی صورت می گیرد؟

اسانس زعفران را هم میتوان از فروشگاههای معتبر به صورت حضوری خریداری کرد وهم به روشی بسیار آسان بدون اتلاف وقت و صرف نکردن هزینه ی رفت و برگشت  به صورت اینترنتی انجام داد.

با مراجعه به سایت فرانیز این محصول با برند های مختلف در کیفیت و قیمت های متفاوت، متناسب با نیاز شما به شما معرفی می شود و شما می توانید محصول خود را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

سایت فروش اسانس زعفران

انواع سایت فروش زعفران در ایران

ما بی شمار سایت فروش اسانس زعفران داریم. کافی است افراد یک جستجوی ساده انجام دهند تا بی شمار سایت باز شود. سایت های که هر یک از آن ها به فراخور نیاز مشتریان، خدماتی را ارائه می دهند.

این سایت ها به تفکیک هر استان و هر منطقه وجود دارد. حقیقت آن است که سایت زیاد است، اما آنچه مهم است ارگانیک و اصل بودن محصول است که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

برخی از برندهای معروف در کنار فروش زعفران و محصولات جانبی زعفران، خشکبار و آجیل، اسانس زعفران نیز می فروشند. در این سایت ها معمولا مدتی باید جستجو کنید تا به کالای مدنظر خود دست پیدا کنید.

برخی از سایت ها به صورت اختصاصی اسانس های زعفران را در ابعاد مختلف می فروشند که معمولا تنوع بیشتری دارند. در این میان برای ارسال راحت محصولات، برخی از سایت ها به تفکیک استان، سایت های احداث کرده اند.

این شیوه تقسیم بندی نشان دهنده میزان سفارش بالای این محصول است. در واقع تقاضای بازار زیاد است که سایت های مختلف با طراحس های مختلف در اختیار مردم قرار می گیرد تا راحت تر بتوانند خرید کنند.

فروش مایع زعفران

انواع تبلیغات در سایت اسانس زعفران

 در ایران برخی از سایت ها برای تبلیغات خود اسانس خوراکی زعفران را با عنوان در طعم های متنوع و گوناگون، عنوان زده اند. طبیعی است که چنین شعارهایی صرفاً تبلیغات است و جنبه واقعی ندارد. اسانس زعفران اصل، اسانسی است که فقط زعفران آن برای بو و طعم عالی کافی است.

در واقع یک اسانس خوراکی ارگانیک هیچ نیازی به بو و طعم های گوناگون ندارد. شاید تعجب کنید ولی برخی دیگر از سایت ها هستند که اسانس زعفران را تبلیغ می کنند، اما ایرانی نیستند.

این سایت ها معمولاً شرکت های تولید کننده اسانس زعفران ایرانی هستند که تقطیر و فرایند تولید محصول در کشورهای دیگر انجام می شود. در واقع با زعفران ایرانی، این محصولات آنجا تولید و بسته بندی می شود و روانه بازار می شود.

به دلیل تقاضای بسیار افراد در داخل و خارج از ایران این محصول به صورت جهانی پخش می شود و مجدداً به دست ما ایرانی ها می رسد. این می شود که اسانس زعفران شرکت فرانسوی به دست ما می رسد. با فناوری و کیفیت ساخت این شرکت ها در تولید اسانس زعفران، افراد بسیاری ترغیب به خرید آن می شوند.

عرضه اسانس زعفران

چرا باید از اسانس زعفران استفاده کنیم؟

در دنیای مدرن امروز، مصرف آسان و سریع دو فاکتور مهم برای فروش محصولات محسوب می شود. سایت فروش اسانس زعفران در ایران یا هر کجای دیگر جهان از این دست محصولات محسوب می شود.

هر چه محصولات طریقه مصرف آسان تری داشته باشند، فروش آن ها بالاتر می رود. وقتی خبری از سابیدن و خورده ریشه های زعفران نباشد و محصولی یک دست باشد قطعا فروش بهتری دارد.

از جمله این محصولات  پودر نوشیدنی زعفران را می توان مثال زد. از طرفی بسیاری از افراد در مورد طعم خالص و تند زعفران ممکن است به مذائق شان خوش نیاید.

با استفاده از محصولات جانبی مثل اسانس این مشکل نیز برطرف می شود. مسئله مهم دیگر قیمت است که طبیعی است اسانس زعفران از میزان کمتری از ریشه زعفران استفاده کرده است.

به تبع این استفاده کم، هزینه خرید پایین تر می آید. وقتی هزینه پایین آید، فروش بالاتر می رود. آنچه در خرید از سایت فروش اسانس زعفران مهم است، توجه به اصالت و کیفیت برندهاست تا بتوان از خواص زعفران بهره برد.

صادرات پودر زعفران

کاربردهای غذایی اسانس زعفران

اغراق نیست اگر بگوییم اسانس زعفران در همه جا کاربرد دارد. در مصارف خانگی، صنعتی، دارویی و غذایی نیز به کار برده می شود. این محصول همچون یک ادویه محسوب می شود که برای انواع غذاها کاربرد دارد.

این مقاله بیش از آنکه مناسب یک ایرانی باشد، شاید برای یک فرد خارجی مناسب باشد. طبیعی است که ایرانیان با کاربردها و خواص زعفران آشنایند و کاربردهای آن را نیز بلد هستند.

از دیرباز به لطف طبع گرم زعفران، دمنوش های طب سنتی، ترکیبی از زعفران زا نیز داشته داشته است. از جمله آن ها می توان به چای زعفرانی، دمنوش زعفران و هل، دمنوش زعفران و بیدمشک، دمنوش زعفران و گلاب نام برد.

گرچه لازم است که بگوییم زعفران آن قدر خواص دارد که به تنهایی، دمنوشی مقوی و نشاط آور محسوب شود. بسیاری از افراد ترجیح می دهند در دمنوش ها صرفاً از خود اسانس آن استفاده کنند تا رنگ طبیعی و طعم واقعی زعفران از بین نرود.

در اکثر شیرینی فروشی ها و بستنی فروشی ها و کافه ها اسانس زعفران به کار می رود. علاوه بر این، در انواع کیک ها و بیسکوییت ها و دسرها و ژله ها اسانس زعفران کاربرد دارد. حقیقت این است که رنگ و طعم زعفران در هر خوراکی معجزه می کند.

خریدار محلول زعفرانکاربردهای صنعتی اسانس زعفران

کاربردهای صنعتی اسانس زعفران

از سایر کاربردهای اسانس زعفران می توان استفاده های صنعتی آن را نام برد. سایت فروش اسانس زعفران در دو نوع خوراکی و غیر خوراکی، آن ها را روانه بازار می کنند.

اسانس های غیر خوراکی در صنعت کاربرد دارند. این اسانس برای ساخت انواع شامپو، لوسیون، کرم ها، روغن های بدن و عطرها کاربرد دارد. همان طور که زعفران باعث نشاط بدن می شود، این نشاط و شادابی نیز برای پوست هم وجود دارد.

سازندگان وسایل بهداشتی و آرایشی نیز بر این جریان واقف اند و از اسانس زعفران استفاده می کنند. به طور کلی زعفران فولیکول های مو را تقویت می کند و باعث رشد مو می شود.

به همین خاطر است که اسانس زعفران در شامپوهای سر نیز بسیار کاربرد دارد. خواص فوق العاده زعفران باعث شده است که سازندگان وسایل بهداشتی و آرایشی بیش از پیش به این محصول نگاه وجود داشته باشند.

در برخی موارد قطره چشمی زعفران نیز وجود دارد که در دسته بندی غیرخوراکی قرار می گیرد. این قطره‌ها معمولاً با تجویز دکتر و در داروخانه ها موجود است. این قطره ها برای تقویت چشم تحویز می شود. می توان گفت این قطره ها بخشی از آن زعفران است و ترکیبی از سایر مواد را نیز دارد.          

کاربرد زعفران درجه‌یک 

زعفران و فرآورده‌های آن کاربرد و فواید بسیار زیادی دارند. زعفران یک ادویه بسیار پرمصرف در صنایع غذایی می‌باشد. کلاله‌های این گیاه از دیرباز تاکنون مورد توجه سرآشپز‌ها است.

این ادویه عطر بی‌نظیری به غذاها اضافه می‌کند. غذاهای که حاوی زعفران و فرآورده‌های آن هستند، بسیار خوشرنگ می‌باشند. فرآورده‌های به اندازه سرگل زعفران پرطرفدار هستند.

انواع محصولات زعفرانی در طرز تهیه انواع خورشت‌‌ها، دسرها و نوشیدنی‌ها استفاده می‌شوند. محصولات زعفرانی برای تهیه این موادغذایی از سایت فروش اسانس زعفران تهیه می گردند.

کاربرد زعفران درجه‌یک در صنایع غذایی

 

زعفران درحقیقت یک رنگ خوراکی طبیعی می‌باشد. رنگ‌های خوراکی غیرمجاز برای سلامتی انسان مضر هستند. برخی از آن‌ها ممکن است باعث ایجاد بیماری در افراد شوند.

صنایع غذایی معتبر و بزرگ از رنگ‌های خوراکی طبیعی استفاده می‌کنند. فرآورده‌های زعفرانی یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده هستند. زعفران و فرآورده‌های آن همچنین در مصارف روزمره هم پرمصرف می‌باشند.

مردم به‌ویژه در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه حتماً از زعفران یا یکی از فرآورده‌های آن بهره می‌گیرند. سرگل زعفران ادویه‌ای لوکس و گران‌قیمت است. افرادی که توان پرداخت قیمت این ادویه را ندارند از جایگزین‌های آن استفاده می‌کنند.

فرآورده‌های زعفرانی به اندازه سرگل زعفران به غذاها طعمی دلپذیر می‌بخشند. این فرآورده‌ها در سایت فروش اسانس زعفران موجود هستند.

بهره‌مندی از خواص درمانی زعفران و فرآورده‌های زعفرانی با‌کیفیت

زعفران گیاهی سرشاراز خواص درمانی مهم است. تمام بخش‌های این گیاه دارای ترکیبات مفیدی هستند. امروزه تمام قسمت‌های این گل در صنایع مختلف استفاده می‌شود.

متخصصان طب‌سنتی توجه ویژه‌ای به این گل ارزشمند دارند. مصرف منظم زعفران و فرآورده‌های آن به سلامتی افراد کمک می‌کنند. نتایج بررسی‌ها نشان داده است که زعفران در درمان بسیاری‌از بیماری‌های روحی و جسمی نقش دارد‌.

محصولات زعفرانی در کاهش اضطراب و استرس موثر هستند. بسیاری‌از مردم عادت به مصرف روزانه فرآورده‌های این دارند. این گل در درمان بیماری‌های کبدی موثر است.

بیماران مبتلا به مشکلات کلیوی با تایید پزشک معالج خود از زعفران استفاده می‌کنند. زعفران و فرآورده‌های آن در هضم غذا موثر است. این گیاه ارزشمند باعث تقویت کارکرد دستگاه گوارش می‌شود.

آنتی‌اکسیدان‌های محصولات زعفرانی در پیشگیری از بروز سرطان موثر هستند. صنایع درمانی از یک سایت فروش اسانس زعفران محصولات را خریداری می‌کنند.

صادرات زعفران و فرآورده‌های آن به کشورهای همسایه

زعفران و فرآورده‌های آن به کشورهای مختلفی صادر می‌شوند. بسیاری‌از کشورهای دنیا متقاضی خرید زعفران از ایران هستند. تولیدات ایرانی بسیار باکیفیت هستند. این کیفیت بالا در جلب نظر مثبت خریدارن موثر است.

مشتریان خارجی در انتخاب محصول بسیار سختگیرانه عمل می‌کنند. برخی از مشتریان خارجی از سایت فروش اسانس زعفران و سایر فرآورده‌ها محصولات را خریداری می‌نمایند.

محصولات انتخابی دارای استانداردهای بین‌المللی هستند. تولیدات فاقد استاندارد به هیچ عنوان مورد تایید بازرگانان خارجی نیستند. تولیدات بی‌کیفیت جایگاهی در عرصه جهانی ندارند.

کشاورزان و تولیدکنندگان داخلی با دقت بالایی محصولات صادراتی را آماده می‌کنند. سایت فروش اسانس زعفران و سایر فرآورده‌ها در تامین محصولات صادراتی نقش دارد.

تاجران ایرانی هم روی فرآورده‌های منتخب نظارت می‌کنند‌. زعفران و فرآورده‌های آن قبل‌از ارسال به‌دقت بررسی می‌شوند‌. فرایند بسته‌بندی و ارسال هم بسیار مهم است.

این محصولات مسافت طولانی را برای رسیدن به مقصد طی می‌کنند. کیفیت فرآورده‌های صادراتی درطی مسیر حفظ می‌شوند. تولیدات داخلی مرغوب به شکل تازه‌ای به دست مشتریان می‌رسند.

کشورهای مختلفی با ایران رقابت می‌کنند. اسپانیا، هند و ایتالیا جزء کشورهای فعال در این حوزه هستند. کیفیت تولیدات داخلی کاملا متمایز است.

مشتریان بین‌المللی هم متوجه این مرغوبیت هستند. این مسئله کار را برای کشورهای دیگر سخت کرده‌ است. عملکرد هوشمندانه تاجران ایرانی در حفظ جایگاه کشور نقش دارد.

خرید کلی و جزئی محصولات زعفرانی مرغوب

زعفران و فرآورده‌های زعفرانی مانند سایر محصولات به دو شکل کلی و جزئی عرضه می‌شوند. سایت فروش اسانس زعفران و سایر محصولات هم به این دو روش عمل می کند.

خریدهای جزئی نیازهای روزمره را تامین می‌کنند. خانواده‌ها متناسب‌با تعداد اعضای خانواده از زعفران مثقالی یا گرم استفاده می‌کنند. فرآورده‌های زعفرانی هم در این شیوه در حجم‌های کم عرضه می‌شوند.

اغلب خانواده‌ها تمایل دارند تا زعفران و فرآوردهای زعفرانی را به شکل تازه خریداری کنند. این محصولات در سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های عرضه‌کننده موادغذایی و مرکز تخصصی فروش زعفران عرضه می‌شوند.

مراکز تخصصی عرضه زعفران و فرآورده‌های زعفرانی در مقایسه با سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها از تنوع بالاتری برخوردار هستند. مشتریان در صورتی که به دنبال خرید محصول خاصی باشند، اغلب به این مراکز مراجعه می‌کنند.

این فروشگاه‌های تخصص خوشبختانه محصولات را به شکل جزئی نیز به فروش می‌رسانند. خرید زعفران و فرآورده‌های زعفرانی به شکل عمده طرفداران بسیار زیادی دارد.

حجم محصولات خریداری شده در این روش بسیار بیشتر از نیاز روزانه است. افرادی که به‌صورت روزمره با زعفران سر و کار دارند، به شکل عمده محصولات را خریداری می‌کنند.

صاحبان هتل‌ها و رستوران‌ها از جمله مشتریان دائمی خرید عمده هستند. قنادی‌ها و تالارهای عروسی نیز فرآورده‌ها را به صورت عمده تهیه می‌کنند. قیمت تمام‌شده محصولات در این شیوه بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

زعفران یک ادویه لوکس و گران‌قیمت می‌باشد. صاحبان این مرکز همواره به‌دنبال کاهش هزینه‌های خود می‌باشند. همکاری با سایت فروش اسانس زعفران و سایر فرآورده‌ها در این راستا کمک‌کننده خواهد بود.

خرید آسان و سریع انواع فرآورده های زعفرانی از سایت فرانیز

انتخاب یک سایت معتبر در تجربه خرید اینترنتی موفق موثر است. امروزه سایت‌های زیادی در زمینه عرضه محصولات زعفرانی فعالیت می‌کنند. این تعداد به‌طور مستمر درحال افزایش است.

با‌این‌وجود تمام آن‌ها معتبر نیستند. به‌عبارتی تمام فروشگاه‌های اینترنتی نظر مثبت کاربران را جلب نمی‌کنند. یک فروشگاه معتبر به عنوان سایت فروش اسانس زعفران و سایر فرآورده‌ها شناخته می‌شود.

از بین فروشگاه‌های اینترنتی محصولات زعفرانی، مجموعه فرانیز یک سایت معتبر و محبوب است. محصولات متنوعی توسط این سایت به فروش می‌رسند. تعداد زیادی از کاربران فاقد اطلاعات لازم در زمینه زعفران و فرآورده‌های آن هستند.

برای این دسته از مشتریان نیز تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده است. یکی از اقدامات بسیار موثر درج مطالب آموزشی مفید است. در این مقالات اطلاعات بسیار مفیدی ارائه می‌گردد.

بدین‌ترتیب سطح آگاهی مردم به‌ میزان زیادی افزایش پیدا می‌کند. اطلاعات غلط اصلاح شده و مطالب درست جایگزین می‌شوند. انتخاب آگاهانه منجربه خرید موفق می‌‌شود.

سایت فروش اسانس زعفران و سایر فرآورده‌ها تلاش زیادی برای جلب رضایت مشتریان می‌کند. یکی دیگر از خدمات مهم این سایت مربوط‌به مشاوره تلفنی است. کاربران درصورت نیاز اطلاعات تماس خود را درون فرم درج می‌کنند. کارشناسان این بخش در سریع‌ترین زمان ممکن با آن‌ها تماس می‌‌گیرند.                                                                  

سوال داری، من اینجام!