صادرات عصاره فشرده زعفران به اروپا

صادرات عصاره فشرده زعفران به اروپا

پخش پودر زعفران ایرانی در آمریکا

عصاره فشرده زعفران یکی از معروف ترین و محبوب ترین محصولات زعفرانی است که توسط شرکت های گوناگون تولید می شود. آیا می خواهید صادرات آن را به اروپا به عهده بگیرید؟

صادرات عصاره فشرده زعفران به اروپا

صادرات یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی یک کشور است که می تواند سبب شود تا یک کشور به استقلال مالی برسد. البته خود امر صادرات بخش اصلی کار نیست و مهم آن است که کشور محصولی را تولید کند که از لحاظ کیفیتی در حد بسیار خوبی باشد تا دیگر کشور ها خواستار آن بشوند.

محصولات صادراتی کشور ایران به دسته های متفاوتی تقسیم بندی می شوند و به طور کلی رونق خوبی دارد. البته بعضی از محصولات تولیدی ایران ممکن است بی کیفیت باشند چرا که مواد اولیه خوبی به دستشان نرسیده است.

زعفران یکی از موفق ترین صنعت های ایران است که تولید کنندگانی مبتحر و متخصصان تغذیه ی عالی ای در پشت این ماجرا قرار دارند. آن ها با پدید آوردن محصولاتی که از زعفران اصیل و غنی از خواص بی شمار بهره گیری شده است، توانسته اند بهترین و معروف ترین فرآورده های زعفرانی در جهان ثبت نمایند.

صادرات عصاره فشرده زعفران به اروپا

عصاره فشرده زعفران چیست

یکی از مهم ترین محصولاتی که برای صادرات تدارک دیده شده و همچنین در داخل کشور طرفداران بسیاری دارد، عصاره فشرده زعفران می باشد که از آن در تهیه انواع غذا ها بهره می برند. برای مثال می توان آن را در خورشت ها و یا خوراک ها ریخت تا طعم و رنگ متفاوتی را به آن هدیه داد. به این سبب یک آشپز و یا یک مادر می تواند دیگران را به خوردن غذایش مشتاق نموده و مسبب آن باشد که از غذایشان لذت زیادی ببرند.

صادرات عصاره فشرده زعفران به اروپا

استفاده از عصاره فشرده زعفران کار بسیار راحت تری نسبت به پودر زعفران دارد به این علت که پیش از شما در کارخانه تولیدی عصاره گیری آن انجام شده و شما نیازی به ریختن آن در آب جوش و صبر نمودن برای انحلالش ندارید. تنها با اضافه کردن آن به خورشت و یا خوراک به راحتی در آب حل شده و به سرعت جذب مواد آن می شوند.

همچنین مزیت دیگر عصاره فشرده زعفران نسبت به زعفران اصلی این است که قیمت پایین تری دارد. در صنعت زعفران شکل و شمایل زعفران نیز بسیار مهم است همانند زعفران نگین که از گران ترین انواع زعفران خشک شده می باشد.

کلاله های درشت زعفران در این نوع سبب بالا رفتن قیمت آن شده است. اما عصاره فشرده زعفران به این جهت که شکل و شمایل عادی و همانند پودر دارد، قیمت پایین تری داشته و برای مصارف رستورانی ارجحیت دارد. البته این یکی از عوامل نزول قیمت آن است.

صادرات عصاره فشرده زعفران به اروپا

صادرات عصاره فشرده زعفران

بازار زعفران دنیای بزرگی است که مشتریان همواره در حال تکاپو برای یافت محصولات اصیل و با کیفیت می باشند که در عین حال قیمت مناسبی را دارا باشد. در این میان تاجرانی هستند که وظیفه فروش و پخش این محصولات را به عهده می گیرند. تاجرانی که زبده تر بوده و به طور عمیق تری به فروش زعفران مشغول هستند، در امر صادرات نیز از عصاره فشرده زعفران بهره می گیرند. به این ترتیب بهترین برند های فرآورده های زعفرانی در ایران بر سر رقابت هستند تا سهم بیشتری از صادرات زعفران ایران داشته باشند. با توجه به اینکه صادرات زعفران فله ای ممنوع شد، شرکت های تولید کننده و همچنین کشاورزان زحمتکش کشورمان توانستند حق خود را از این بازار دریافت کنند.

صادرات عصاره فشرده زعفران به اروپا

علاوه بر این شرکت هایی همچون فرانیز وظیفه دارند که محصولات مورد نیاز تجار را به دست ایشان برسانند تا آنان بتوانند محصولاتشان را به دیگران عرضه نموده و کسب و کار خود را دارا باشند. عصاره فشرده زعفران را همین حالا می توانید با برقراری ارتباط با نمایندگان فروش فرانیز تهیه نمایید.

سوال داری، من اینجام!