پخش انواع چاشنی جوجه کباب زعفرانی

پخش انواع چاشنی جوجه کباب زعفرانی

پخش انواع چاشنی جوجه کباب زعفرانی

چاشنی جوجه کباب زعفرانی یک طعم دهنده بی نظیر برای جوجه کباب می باشد که پخش انواع آن در سایت فرانیز به تمام نقاط کشور میسر گردیده است.

جوجه کباب غذایی اصیل و با قدمت ایرانی می باشد که از گذشته های دور در سفره های ایرانیان جا خوش کرده است. برای هرچه ترد تر شدن و البته خوش طعم شدن جوجه کباب از یک سری مواد خاص مانند؛ زعفران، آبلیمو، پیاز و پودر سیر استفاده می شود.

سرعت بخشی به آشپزی با استفاده از چاشنی جوجه کباب زعفرانی

پخش انواع چاشنی جوجه کباب زعفرانی

 آماده سازی جوجه کباب به شیوه سنتی هم زمان بر است و هم اینکه بدون وجود یکی از مواد مورد نیاز نتیجه مطلوب حاصل نمی شود. اما با استفاده از چاشنی جوجه کباب زعفرانی آماده فقط با داشتن ۵ دقیقه زمان می توان یک جوجه کباب ترد و خوشمزه آماده کرد.

چاشنی جوجه کباب زعفرانی در برند های مختلف در بازار موجود می باشد که یکی از مطرح ترین آن ها آلس پایس می باشد که در بسته بندی به صورت بطری در بازار موجود می باشد.

طریقه استفاده از این چاشنی بسیار راحت می باشد. بعد از آماده سازی گوشت مرغ مقدار مورد نیاز از چاشنی را به آن اضافه نموده و بعد از چند دقیقه آن را به سیخ بکشید و طعمی متفاوت از کباب ایرانی را تجربه کنید.

پخش انواع چاشنی جوجه کباب زعفرانی

در ترکیب چاشنی جوجه کباب زعفرانی از زعفران اصل و مرغوب استفاده شده است به همین خاطر است که عطر و رنگ آن بی نظیر می باشد. استفاده از این چاشنی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

نمایندگی های فروش و پخش زعفران و فرآورده های آن فروش این چاشنی را در برنامه خود دارند که همواره مورد استقبال قرار گرفته است و جزء محصولات پرفروش می باشد.

چاشنی جوجه کباب زعفرانی را می توان از عطاری ها و فروشگاه های معتبر تهیه نمود در زمان خرید حتما به علامت استاندارد و شماره پروانه بهداشت روی بسته بندی دقت نمائید.

پخش انواع چاشنی جوجه کباب زعفرانی

این محصول یکی از گزینه های بسیار مناسب برای صادرات می باشد چون که باعث معرفی زعفران ایران به جهان می شود. همچنین به دلیل بسته بندی مناسب قابل حمل برای تفریحات نیز می باشد.

یکی از نمایندگی های فروش این چاشنی در تهران سایت فرانیز می باشد که پخش این فرآورده زعفرانی به تمام نقاط کشور در حجم های بالا را انجام می دهد. قیمت خرید تمام محصولات موجود در فرانیز به همان نرخ کارخانه می باشد.

سوال داری، من اینجام!