خرید زعفران سحرخیز از شرکت های اصلی

خرید زعفران سحرخیز از شرکت های اصلی

خرید زعفران سحرخیز از شرکت های اصلی

سحرخیز یکی از برند های مطرح در تولید و بسته بندی زعفران در سطح جهانی می باشد که محصولات آن همواره از امتیاز بالایی از لحاظ کیفیت برخوردار می باشند. خرید زعفران سحرخیز از شرکت های اصلی یکی از راه های مطمئن خرید می باشد.

سحرخیز کارخانه ای با قدمت و تجربه بالا

خرید زعفران سحرخیز از شرکت های اصلی

کارخانه بزرگ سحرخیز در سال 1311در زمینه فروش خشکبار و زعفران تأسیس شده است که در ادامه مسیر ترقی، در سال 1381شرکت کشاورزی تولید زعفران سحرخیز نیز راه اندازی گردید که خوشبختانه در طی این دو دهه توانسته در بازار داخلی و خارجی خود را اثبات کند. شاید بتوان گفت یکی از دلایل موفقیت شرکت سحرخیز قدمت بالای آن است.

در زمان خرید زعفران باید از اصالت آن اطمینان خاطر داشت زیرا به خاطر قیمت بالای آن نمونه های تقلبی آن در بازار به وفور یافت می شود. اما با خرید زعفران سحرخیز که دارای شماره پروانه بهداشت و نشان استاندارد بر روی جلد بسته بندی می باشد می توانید خریدی مطمئن را انجام دهید.

با مراجعه به سایت شرکت سحرخیز و یا نمایندگی های فروش محصولات زعفرانی علاوه بر خرید زعفران سحرخیز می توانید دیگر محصولات این شرکت اعم از؛ دمنوش ها(بابونه، بهار نارنج و جینسنگ)، ادویه جات و خشکبار را نیز خریداری نمائید.

سحرخیز همواره سعی در ارتقا سطح کیفی بازار داشته و هدف خود را بر جلب رضایت مشتری قرار داده است. کیفیت محصولات سحرخیز در بین خریداران ثابت شده است. با مراجعه به سایت های فروش محصولات آن و مشاهده نظرات مصرف کنندگان این ادعا اثبات خواهد شد.

خرید زعفران سحرخیز در بازار داخل و خارج از کشور مدام رو به افزایش می باشد. میزان صادرات سالیانه این شرکت به تمام کشور های متقاضی نشان می دهد که این محصول در رقابت بالایی با برند های خارجی می باشد.

ارزآوری برای کشور با صادرات بالای زعفران سحرخیز

خرید زعفران سحرخیز از شرکت های اصلی

 صادرات بالا از طرف این شرکت نه تنها باعث معرفی زعفران ایران به جهان می شود بلکه ارزآوری بالایی را نیز به دنبال دارد. برای سرمایه گذاری بر روی این برند مطرح و خرید زعفران سحرخیز به صورت عمده برای صادرات باید از جایی معتبر خرید نمود.

فرانیز، سایت بازرگانی مطرحی می باشد که فروش زعفران و محصولات زعفرانی اصیل را در برنامه خود قرار داده است. در این سایت به راحتی میتوانید در حجم های بالا خرید زعفران سحرخیز را برای ارسال به تمام نقاط کشور و همچنین صادرات داشته باشید این سایت ضمانت مرجوعی کالا را دارا می باشد.

سوال داری، من اینجام!