فروشگاه مرکزی روغن اسانس زعفران

فروشگاه مرکزی روغن اسانس زعفران

فروشگاه مرکزی روغن اسانس زعفران

فروشگاه مرکزی روغن اسانس زعفران را که کیفیتی مطلوب دارد با قیمت مقرون به صرفه به بازار عرضه می کند. برای خرید این محصول و به دست آوردن قیمت آن می توانید از طریق فرانیز اقدام نمایید.

فروشگاه مرکزی روغن اسانس زعفران

روغن اسانس زعفران

اسانس یا طعم دهنده های خوراکی از عصاره گیاهان معطر به دست می آیند و در تولید اسانس های خوراکی معمولا از روغن های فرار به ترکیبات آن ها افزوده می شود تا در مجاورت هوا و یا مراحل پخت عطر و بوی آن ها باقی بماند. روغن اسانس زعفران نیز به همین صورت ساخته می شود.

روغن اسانس زعفران توسط شرکت های ایرانی تولید می گردد و با بهترین تکنولوژی پروسه و نحوه ایجاد آن انجام پذیرفته است‌. این محصول جزء اصلی ترین ترکیبات آشپزی ایرانی ها محسوب می شود و توسط تولید کنندگانی با تجربه و متبحر طوری تولیدی شده که عطر، طعم و رنگ آن کاملا طبیعی می باشد.

اسانس ها به طور کلی بی رنگ هستند ولی در اثر زمان به دلیل رزینی شدن و اکسیداسیون رنگ ها تیره می گردد. برای جلوگیری از این تغییرات باید ظروف نگهداری اسانس ها شیشه رنگی باشد و در مکان خشک و خنک نگهداری کنیم. هر اسانس خالص و درجه یک باید فاقد هر گونه ناخالصی باشد و این محصول در مجاورت هوا تغییر رنگ و بو می دهد.

فروشگاه مرکزی روغن اسانس زعفران

صادرات زعفران و فرآورده های زعفران به قطر

کشور قطر طی سالیان گذشته اقتصاد آن پیشرفت چشم گیری داشته و از کشور های حاشیه ی خلیج فارس می باشد. پیشرفت اقتصاد این کشور به نحوی بوده که بسیاری از سرمایه گذاران مهم از سراسر جهان در این کشور سرمایه گذاری کرده اند.

به همین دلیل در میان همسایگان جنوبی ایران، سرمایه گذاری و صادرات به قطر نسبت به سایر کشور ها جذابیت بیشتری برای تاجران ایرانی دارد. رابطه ی سیاسی مناسب این کشور با کشور عزیزمان باعث شده که به بهترین بازار صادراتی ایران تبدیل شود. قیمت زعفران به صورت به روز و نوع سفارش شما که به صورت فله یا بسته بندی و نوع بسته بندی بستگی دارد.

فروشگاه مرکزی روغن اسانس زعفران

 محصولاتی که به کشور قطر وارد می شوند باید استاندارد های اروپایی را داشته باشند و برای پایدار ماندن در صادرات و حفظ مشتری کیفیت محصول در درجه اول قرار دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص صادرات به قطر می توانید با کارشناسان خبره این مجموعه ارتباط برقرار نمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

سوال داری، من اینجام!