صادرات زعفران فله ای و پودر مرغوب

صادرات زعفران فله ای و پودر مرغوب

صادرات زعفران فله ای و پودر مرغوب

در زمینه صادرات زعفران فله ای و پودر مرغوب شاید سوالاتی در ذهن شما شکل بگیرد که ما پیشنهاد می کنیم برای یافتن جواب هایتان تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

صادرات زعفران فله ای و پودر مرغوب

آشنایی با قوانین صادرات زعفران فله ای

مطلع شدن از قوانین صادرات زعفران فله ای، برای خیلی از افراد سوال می باشد. قبل از اینکه درمورد این موضوع توضیح بدهیم باید به این نکته توجه کنیم که قبل از صادرات زعفران، بازاریابی آن را در کشور مقصد به درستی انجام داده تا متوجه شویم نیاز مشتری ها چیست تا آن را تهیه نماییم.

برای صادرات زعفران باید مجوز تهیه کنیم که مجوز شامل گواهی بهداشت، گواهی استاندارد، کارت بازرگانی و گواهی قرنطینه دامی نباتی می باشد.بعد از دریافت مجوز مراحل قانونی گمرکی آن را باید طی کنیم. یکی از این مراحل پر کردن اظهار نامه می باشد که در آن تمام مشخصات زعفران شامل وزن، نوع بسته بندی، نوع و درجه کیفیت باید ذکر شود.

صادرات زعفران فله ای و پودر مرغوب

بعد از اینکه گمرک مشخصات زعفران را تایید کرد، اسناد مربوطه را همراه با بار زعفران، به کشور موردنظر ارسال می کند. تحویل گرفتن بار زعفران در کشور مقصد به همین سادگی ها نیست و باید مراحل قانونی خود را بگذراند.

این را هم بدانید تعرفه صادرات زعفران به صورت فله ای متفاوت است و به عواملی مانند وزرن ناخالص زعفران و نوع زعفران بستگی دارد. مثلا زعفران نگین و سوپر نگین چون تعهد ارزی دارند تعرفه آن زیاد است یا زمانی که شما زعفران را به صورت فله ارسال کنید یا بسته بندی کنید تعرقه متفاوتی به خاطر وزن ناخالصی دارد. برای کسب اطلاع بیشتر از تعرفه های صادرات زعفران فله ای می توانید با ما تماس بگیرید.

صادرات زعفران فله ای به چه کشورهایی بهتر است؟

در بحث صادرات، کشور های همسایه ایران اولویت بیشتری نسبت به کشورهای دیگر دارند. ایران هم توانسته است با کشورهای همسایه خود ارتباط خوبی داشته باشد. یک عوامل دیگری که در صادرات مهم می باشد تشخیص دادن زمان است. یعنی وقتی ماه رمضان فرا می رسد صادرات مواد قندی از قبیل ارده، خرما و غیره به کشورهای مسلمان می تواندبسیار مهم باشد و سود آوری خوبی هم به همراه داشته باشد.

صادرات زعفران فله ای و پودر مرغوب

مورد دیگر زمانی است که بعضی از کشورها یک کشور را تحریم می کنند و صادرات به کشور تحریم شده می تواند در اولویت باشد. اگر هنوز سوالات شما در زمینه صادرات زعفران فله ای بدون جواب مانده است می توانید با کارشناسان این سایت ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید.

سوال داری، من اینجام!