نمایندگی اسانس زعفران پودری مرغوب

نمایندگی اسانس زعفران پودری مرغوب

نمایندگی اسانس زعفران پودری مرغوب

اسانس زعفران پودری مرغوب یکی از فرآورده های زعفرانی می باشد که به صورت خوراکی و غیر خوراکی تولید شده است. برای کسب اطلاعات لازم برای اعطای نمایندگی فروش این محصول با ما تماس بگیرید.

انواع اسانس زعفران و کاربرد های آن ها

نمایندگی اسانس زعفران پودری مرغوب

اسانس زعفران پودری یک طعم دهنده و رنگ دهنده بی نظیر می باشد که راز خوش طعم شدن غذای بسیاری از سرآشپز ها می باشد. اسانس زعفران علاوه بر شکل پودری به صورت مایع نیز تهیه شده است تا خریدار بر حسب نیاز خود بتواند محصول را خریداری کند.

از اسانس خوراکی زعفران در قنادی ها، رستوران ها، آبمیوه فروشی ها و… استفاده می شود که معمولا مکان های پر مصرف آن را به صورت عمده سفارش می دهند تا هزینه کمتری را پرداخت کنند.

از اسانس زعفران پودری نمونه غیر خوراکی آن در صنعت نخ و پارچه و همچنین صنایع بهداشتی و دارویی استفاده می شود.

طریقه استفاده از اسانس زعفران پودری به این صورت است که قبل از مصرف مقدار مورد نیاز را در یک فنجان آب گرم ده دقیقه قبل از مصرف حل نمایید تا به خوبی رنگ باز کند و بعد از آماده شدن آن را استفاده کنید.

تفاوت اسانس پودری زعفران اصل و بدل

نمایندگی اسانس زعفران پودری مرغوب

عده ای از مصرف کنندگان از بوی بد پودر زعفران بعد از حل شدن و از ترکیب الکل در این محصول عنوان می کنند که لازم به ذکر است که پودری که چنین خصوصیاتی داشته باشد بدل بوده و به صورت محلی تهیه شده است.

اسانس زعفران پودری اصل بعد از ترکیب شدن با آب بوی معطر آن قابل استشمام است، در واقع در تهیه آن از هیچ گونه رنگ خوراکی و مواد مضر استفاده نشده است و تنها هدف تولید کننده حفظ سلامت مصرف کننده می باشد.

پس بهتر است برای دستیابی به اسانس زعفران پودری اصل و مرغوب از طریق نمایندگی های فروش معتبر اقدام کنید تا از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید.

نمایندگی اسانس زعفران پودری مرغوب

با توجه به قیمت مناسب این اسانس نسبت به خود زعفران تقاضا برای عرضه آن مدام افزایش می یابد که به دنبال آن نمایندگی های فروش نیز در اکثر استان ها برقرار گردیده است تا خریدار بتواند به راحتی به آن دست یابد.

البته با وجود خرید اینترنتی حتی اگر در استان شما نمایندگی نیز وجود نداشته باشد به راحتی می توانید از طریق خرید آنلاین اسانس زعفران پودری را در حجم مورد نظر با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

سوال داری، من اینجام!