تجارت چای سیاه زعفران در جهان

تجارت چای سیاه زعفران در جهان

تجارت چای سیاه زعفران در جهان

تاریخچه تجارت طلاس سرخ به هزاران سال پیش بر می گردد و دلیل آن خواص جادویی این ادویه گران بها می باشد. داد و ستد چای سیاه زعفران در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.

تجارت چای سیاه زعفران در جهان

کاربرد طلای سرخ علاوه بر مصارف غذایی، در صنعت داروسازی نیز به شکل زیادی بوده که بالغ بر 150 ترکیب شیمیایی فعال در این ادویه بی نظیر وجود دارد.  

تورم و گرانی باعث شده مردم ساعات بیشتری را صرف کار کردن کنند تا بتوانند مخارج زندگی خود را تامین کنند. این مسئله به طبع خستگی و کسلی زیادی را به دنبال خواهد داشت. چای سیاه زعفران یکی از بهترین گزینه ها برای رفع خستگی، شاداب شدن و برگشت انرژی از دست رفته خواهد بود.

طبیعت چای، سرد می باشد ولی طلاس سرخ مزاجی گرم دارد و همراهی آن ها باعث به تعادل رسیدن این شرایط می شود.

تجارت چای سیاه زعفران در جهان

امروزه جهان روز به روز در حال تغییر و پیشرفت است. مخصوصا در زمینه مجازی تحولات چشم گیری داشت. برخی از شرکت ها با در نظر گرفتن این موضوع که فروش به شیوه های گذشته، مثل قبل رونق ندارد؛ برای بالا بردن شاخص عرضه محصولات خود، از طریق بازاریابان و به صورت شبکه ای پیگیری کرده تا فرآورده های خود را به تمام نقاط کشور و حتی جهان ارائه دهند.

چای سیاه زعفران در بسته بندی های متفاوت و مشتری پسند به صورت کیسه ای (تی بگ)  با وزن و تعداد مشخص در اختیار خریداران قرار می گیرد. نکته مثبت این نوع پک کردن این است که دیگر نیازی به دم شدن ندارد و خیلی سریع آماده خوردن می شود. فقط کافی است یک عدد از آن ها را داخل یک استکان آب داغ انداخته تا آماده خوردن گردد.

روش های بسته بندی چای کیسه ای زعفران

تجارت چای سیاه زعفران در جهان
  • کیسه های مانع: بهترین روش برای محافظت از چای می باشد. زیرا آن را در برابر عوامل مضر از جمله اشعه ماورا بنفش و پرتو های خورشیدی حفظ می کند.
  • کیسه های فویل: این پوشش ها را برای مقدار کمی از چای که به عنوان پیشنهاد تبلیغی عرضه می شود؛ می توان استفاده کرد. زیرا به راحتی در کیف دستی جا شده و می تواند در برابر ذره های خارجی مقاومت کند.
  • کیسه های کاغذی: که در رنگ های مختلف تولید می شوند و به دلیل اینکه نفوذ در آن ها به راحتی اتفاق می افتد، قاعدتا ماندگاری کمتری نسبت به بقیه بسته بندی ها دارند.

بسته بندی چای سیاه زعفران باید به گونه ای باشد که محصول درون آن کاملا مشخص باشد. یا اینکه شکل فرآورده بر روی آن ترسیم شود. وزنش سبک بوده و جای کمی را اشغال کند، تا بتوان به راحتی در همه جا از آن استفاده کرد.

سوال داری، من اینجام!