مراکز خرید افشره زعفران در ایران

مراکز خرید افشره زعفران در ایران

مراکز خرید افشره زعفران در ایران

سایت ما یکی از مراکز خرید افشره زعفران در ایران است و این محصول را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید این افشره را همیشه همراه خود داشته باشید و چند قطره از آن را در چای و یا غذای خود بریزید و از خواص عالی آن بهرهمند شوید.

زعفران به علت محدودیتی که در کشت دارد، بسیار کمیاب و گران است، اما خوشبختانه بعضی از شهرهای کشورمان، به خصوص مناطق کویری جنوب خراسان پتانسیل خوبی برای پرورش این گیاه باارزش دارند.
اما با این حال زعفران ادویه ای کمیاب است و در حال حاضر کشورمان بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده زعفران در سراسر جهان است.
درمان آفتاب سوختگی با استفاده از افشره زعفران
اگر پوست صورت شما دچار آفتاب سوختگی شده است و شما احساس سوزش و خارش زیادی روی پوست خود می کنید، می توانید افشره زعفران را با شیر پرچرب مخلوط نموده و در فواصل مشخص روی پوست خود بزنید تا به مرور زمان آفتاب سوختگی از بین رفته و پوست صورت شما دوباره بافت سالم خود را به دست آورد.

مراکز خرید افشره زعفران در ایران

ویتامین ها و مواد معدنی موجود در زعفران

زعفران سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز و ضروری برای بدن ما می باشد.
برخی از آن ها عبارتند از:

  • فولیک اسید
  • نیاسین
  • ویتامین c
  • ریبوفلاوین

مراکز خرید افشره زعفران در ایران

مراکز خرید افشره زعفران در ایران

سایت ما یکی از مراکز معتبری است که بهترین افشره زعفران را با قیمت مناسب در دسترس شما قرار می دهد.
شما عزیزان می توانید برای برخوردار شدن از خواص دارویی آن این افشره را خریداری نموده و آن را به صورت قطره در داخل شیر یا غذای خود بریزید.
درمان گلو درد با استفاده از افشره زعفران
اگر گلوی شما ملتهب شده و اثرات سرماخوردگی در سینه و گلوی شما باقی مانده و باعث آزار شما شده است، می توانید با استفاده از افشره زعفران سینه و گلوی خود را تسکین دهید.
به این صورت که چند قطره از افشره زعفران را در شیر گرم حل نموده و هر شب قبل از خواب میل کنید، پس از چند روز شاهد این خواهید بود که گلوی شما بهتر شده و التهاب آن از بین رفته است.

مراکز خرید افشره زعفران در ایران

افشره زعفران از بین برنده کک و مک

اگر پوست شما کک و مک زیادی دارد و یا از وجود جوش ها روی پوست خود در عذاب هستید، می توانید هر روز چند قطره از افشره زعفران را روی پنبه ریخته و به پوست صورت خود بزنید.
با گذشت فواصل زمانی مشاهده خواهید کرد که پوست شما درخشان و زیبا شده و کک و مک و جوش های آزار دهنده محو می شوند.

سوال داری، من اینجام!