قیمت ۱ کیلو زعفران طی هفته گذشته

قیمت ۱ کیلو زعفران طی هفته گذشته

قیمت 1 کیلو زعفران طی هفته گذشته

برای دسترسی به قیمت یک کیلو زعفران طی هفته گذشته و همچنین مقایسه قیمت ها با هم می توانید از طریق سایت پیش رو اقدام نمایید.

قیمت 1 کیلو زعفران طی هفته گذشته

قیمت ۱ کیلو زعفران

قیمت ۱ کیلو زعفران بستگی به نوع و درجه کیفیت زعفران دارد. اگر مایلید که زعفران را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید می توانید از طریق سایت پیش رو اقدام کنید. این مجموعه زعفرانی را که دارای کیفیت مطلوب باشد به صورت تضمینی به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

قیمت ۱ کیلو زعفران در خرید کیلویی زعفران مهم است که همه حجم زعفران به طور یکدست از کیفیت بالایی برخوردار باشد. درشت بودن و ضخامت کلاله ها و مقدار سفیدی که در انتهای کلاله قرمز رنگ باقی می ماند روی قیمت آن نیز تاثیر می گذارد.

قیمت 1 کیلو زعفران طی هفته گذشته

مراحل تولید زعفران

کشت زعفران تاریخچه طولانی مدتی در ایران دارد و همچنین کشورمان بزرگ ترین تولید کننده زعفران در دنیا شناخته شده است. زعفران گیاهی می باشد که ساقه زیر زمینی به نام پیاز دارد، پیاز زعفران دارای پوشش قهوه ای رنگ هست که در زیر خاک فرار می گیرد.

بعد از کاشت زعفران در اواسط پاییز گل زعفران از خاک خارج می شود و هر پیاز دارای ۱ تا ۳ گل ارغوانی و ۶ گلبرگ می باشد. مادگی در وسط گل قرار دارد و دارای یک تخمدان غده ای است که از تخمدان یک خامه باریک خارج می گردد و به یک کلاله شفاف قرمز سه شاخه ای تقسیم می شود.

این سه کلاله همراه با خامه پس از خشک شدن گیاه ارزشمند زعفران را تشکیل می دهند. کاشت، داشت و برداشت این گیاه نیازمند توجه و توان فراوانی است و بیشتر کار های آن با دست انجام می‌ گیرد به همین دلیل یکی از گران ترین ادویه ها می باشد.

قیمت 1 کیلو زعفران طی هفته گذشته

صادرات زعفران

صادرات یا خرید و فروش زعفران در بازار های جهانی یکی از کسب و کار های پر سود به ویژه برای ایرانیان می باشد و همچنین صادرات آن به کشور های خارجی یک منبع درآمد مثبت برای کشور است.

نحوه پاکت های زعفران مرغوب در جذب مشتری نقش اساسی ایفا می کند. برای دریافت زعفران با پاکت های شیک و جذاب و با کیفیت بالا از طریق سایت پیش رو اقدام نمایید. این مجموعه آموزش های لازم را برای صادرات به شما می دهد و در صورت خرید به صورت عمده تخفیفات ارزنده ای را برای شما نیز در نظر می گیرد.

قیمت این محصول در بازار های خارجی چند برابر قیمت آن در بازار های داخلی می باشد و به همین دلیل افراد زیادی تمایل به صادرات آن دارند. افراد برای سود بیشتر نباید زعفران را به صورت فله ای صادر نمایند. چرا که امروز با تولید فرآورده های زعفرانی در کشور ما برای صادرات کاملا مناسب می باشند.

تاجران با صادرات فرآورده های زعفرانی یا زعفران پاکتی به بازار های جهانی باعث تبلور نام ایران و ارز آوری خوبی برای کشور داشته باشند. اگر می خواهید به کار خرید فروش طلای سرخ وارد شوید و در این زمینه موفق عمل نمایید باید انواع زعفران ایرانی را به خوبی بشناسید.

قیمت زعفران در هفته گذشته

عوامل تعیین کننده قیمت زعفران:

  • نوع زعفران
  • درجه کیفیت زعفران
  • نوع پاکت های زعفران

 زعفران گیاه بسیار ارزشمندی می باشد که خواص زیادی دارد و با استفاده از آن سلامتی را به بدن خود می دهیم. برای خرید و دریافت قیمت ۱ کیلو زعفران مرغوب و خوش عطر و طعم می توانید به سایت فرانیز مراجعه نمایید.

زعفران را در پاکت های کاملا مناسب به منظور حفظ کیفیت و مرغوبیت را با قیمت های بسیار مناسب از مجموعه فرانیز دریافت نمایید. با خرید به صورت عمده از این مرکز می توانید در ابتدا درخواست نمونه محصول را داشته باشید و در صورت رضایت از کیفیت اقدام به خرید در حجم های بیشتر کنید.

این مجموعه محصولات خود را به صورت تضمینی به مشتریان ارائه می دهد و در صورت نارضایتی می توانید محصول را برگشت بزنید و هزینه پرداختی را دریافت نمایید چرا که رضایت مشتری از اولویت های اصلی این مرکز است.

عوامل مختلفی تعیین کننده قیمت ۱ کیلو زعفران می باشد. معمولا با توجه به درشتی و ضخامت کلاله ها، فرخوردگی زعفران، عطر زعفران و نوع پاکت قیمت آن تعیین می شود. زعفران ها با زحمت و تلاش فراوانی به دست می آید و قیمت متفاوتی با هم دارند. علت اصلی تفاوت قیمت کیفیت و نوع زعفران می باشد.

قیمت ۱ کیلو زعفران را تولید کنندگان و عرضه کنندگان اصلی آن تعیین می کنند. با خرید زعفران در حجم های بیشتر از تخفیفات ویژه ای بهره مند خواهید شد. زعفران در انواع مختلف و در حجم های متفاوت به صورت گرمی، مثقالی، کیلویی به بازار عرضه می شود.

صادرات زعفران به کشور های اروپایی

پیشنهاد ما در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشورمان، صادرات به کشور های اروپایی است. چرا که حقوق ورودی اروپا برای کالا هایی مانند زعفران ایران، کمتر از سایر مناطق دنیا می باشد. در نتیجه یک بازار هدف بسیار مناسب هست.

قیمت هر کیلو زعفران صادراتی با توجه به نوع آن با یکدیگر متفاوت است. متاسفانه به دلیل ضعف در پاکت در کشور ما بیشتر صادرات زعفران به صورت فله ای انجام می گیرد.

یکی از بهترین خریداران زعفران ایران در اروپا کشور آلمان می باشد. صادرات به کشور آلمان در کیفیت های بسیار بالا انجام می گیرد. فروش محصولات در پاکت های کوچک برای اروپایی ها جذابیت بیشتر دارد.

از نکات مهم جهت صادرات زعفران علاوه بر ظاهر و کیفیت محصول پاکتی، باید اطلاعات کامل بر روی آن درج شده باشد. همچنین زبان روی پاکت کالا های صادراتی می باشد که باید با زبان کشور مقصد بر روی آن درج شود.

زعفران ایران همیشه بیشترین طرفداران را در دنیا داشته و قطعا گران ترین ادویه در دنیا است و تجارت آن سود آور می باشد.

انواع زعفران

در کشور ما پنج نوع زعفران داریم که براساس کیفیت و قیمت با هم فرق دارند که عبارتند از: سرگل، سوپر نگین، نگین، پوشال و دسته که در زیر در مورد هر کدام مختصر توضیحاتی را بیان خواهیم کرد.

سرگل: زعفران سرگل همان نوک رشته های زعفران است که رنگ آن به طور کلی قرمز می باشد و دارای کلاله کوتاه هست و گاهی اوقات خرده دارد.

سوپر نگین: رشته های سوپر نگین بلند تر هستند و تمامی قسمت های زرد از آن جدا شده و کاملا قرمز می باشد و هیچ خرده ای ندارد. این گران ترین نوع زعفران است.

نگین: زعفران نگین دارای مقداری از قسمت زرد می باشد که باعث می شود وزن آن بیشتر گردد.

پوشال: قیمت های زرد و نارنجی زیادی از رشته های زعفران وجود دارد و این ارزان ترین نوع زعفران می باشد.

دسته: این نوع زعفران شامل همه ی کلاله زعفران می باشد که به صورت دسته ای عرضه می شود و بریده نشده و معمولا می توان آن را از عمده فروشان تهیه نمود.

سوال داری، من اینجام!