قیمت ۱ کیلو زعفران در ایران و خارج از کشور

قیمت ۱ کیلو زعفران در ایران و خارج از کشور

قیمت ۱ کیلو زعفران در ایران و خارج از کشور

برای دریافت قیمت ۱ کیلو زعفران و مقایسه قیمت آن در ایران و خارج از کشور می توان به  سایت های خبری مراجعه نمود و از نرخ روز مطلع شد. فرانیز از عرضه کنندگان این محصول در حجم های مختلف با قیمت مقرون به صرفه می باشد.

قیمت ۱ کیلو زعفران در ایران و خارج از کشور

قیمت ۱ کیلو زعفران

قیمت ۱ کیلو زعفران با توجه به کیفیت آن تعیین می شود. قیمت زعفران در سال جاری با توجه به کمبود گل زعفران قیمت آن بر خلاف سال های گذشته دو تا سه برابر افزایش قیمت داشته است. عوامل مختلفی بر قیمت زعفران تاثیر می گذارند که عبارتند از:

• نوع و درجه کیفیت زعفران

• درصد مالیات اخذ شده

• زمان خرید زعفران

• میزان عرضه و تقاضا

• تعرفه های گمرکی

• میزان صادرات زعفران

قیمت ۱ کیلو زعفران در ایران و خارج از کشور

کلاله های زعفران صاف و بدون فر خوردگی باشند و همچنین درشت و ضخیم بودن کلاله ها بر قیمت زعفران تاثیر می گذارند. به طور کلی هر چقدر مقدار خامه ی کمتری در زعفران وجود داشته باشد و زعفران تمام قرمز باشد درجه کیفیت آن بالاتر و مرغوب تر است در نتیجه بهای بیشتری بابت آن پرداخته می شود.

خرید زعفران اصل

با خرید به صورت عمده از فروشگاه ما این امکان برای مشتریان فراهم شده است تا بتوانند یک نمونه چند گرمی را از زعفران به همراه برگه ی آنالیز درخواست کنند و در صورت رضایت از کیفیت و مرغوبیت زعفران اقدام به خرید محصول به صورت کیلویی کنند. که این یک امتیاز مثبت برای تاجران می باشد.

خریداران طلای سرخ این دغدغه را دارند که زعفرانی را که خریداری می کنند اصل باشد و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشد. زعفرانی که در سایت ما به مشتریان عرضه می شود به آزمایشگاه رفته و از نظر درصد کروسین، سافرانال، قدرت رنگ دهی، درصد رطوبت و سایر استاندارد های بین المللی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

قیمت ۱ کیلو زعفران در ایران و خارج از کشور

پس با خرید از سایت ما می توانید اطمینان کامل را داشته باشید که محصولی را خریداری می کنید کاملا اصل می باشد و در صورت عدم رضایت از کیفیت زعفران می توانید آن را برگشت بزنید و هزینه ی پرداخت شده را دریافت نمایید.

زعفران یکی از گران قیمت ترین ادویه های جهان می باشد که مقدار مصرف آن زیاد است و برای مصارف مختلفی از آن بهره می گیرند. به همین دلیل بازار خرید و فروش زعفران رونق بسیار خوبی دارد و به عنوان یک کسب و کار پر سود به حساب می آید.

 صادر کنندگان زعفران برای دریافت قیمت 1کیلو زعفران و سایر اطلاعات لازم برای یک تجارت موفق می توانند با کارشناسان خبره ما در ارتباط باشند.

سوال داری، من اینجام!