قیمت عصاره زعفران الیت باکیفیت اصلی

قیمت عصاره زعفران الیت باکیفیت اصلی

قیمت عصاره زعفران الیت با کیفیت اصلی

قیمت عصاره زعفران الیت با توجه به حجم سفارش مشتری نزد تولید کننده تعیین گردیده و این شرکت با همکاری سایت فروش اینترنتی انواع عصاره، محصولات باکیفیت اصلی خود را در تهران و سایر شهرهای بزرگ ایران به فروش می رساند.

اما آیا شرکت الیت زمینه صادرات عصاره زعفران خود را که عموما به صورت پودر می باشد را فراهم نموده است؟ زمانی که هر محصول و فرآورده ای از نظر عموم مشتریان خویش باکیفیت و مرغوب تلقی گردد شاید در سال های اولیه فقط در بازار داخل ایران به فعالیت خود ادامه دهد. با این وجود رفته رفته مشتریان خود در آن سوی مرزها را پیدا نموده و پیشرفت قابل ذکری خواهد داشت.

چگونه عصاره زعفران را بفروشیم

چگونه عصاره زعفران را بفروشیم؟

در گفت و گو هایی که با اکثر بازاریابان حضوری و اینترنتی در خصوص قیمت عصاره زعفران الیت و دیگر برندها داشته ایم، آنان خود این گونه عنوان می کنند تقریبا تمامی آشپزخانه ها، هتل ها، شیرینی پزی ها و کارگاه های تولید بستنی در سطح عمده به این محصول ارزشمند نیاز دارند. در مورد فروش عصاره، تمرکز و انرژی گذاشتن در این مکان ها توصیه می گردد. با این وجود اکثر سوپر مارکت های شهرهای بزرگی چون تهران، اصفهان، تبریز، شیراز و همدان از این عصاره های خالص و اصل سفارش دارند. هر چند که در این شهرها عمده فروشانی به صورت اینترنتی و حضوری فعالیت می کنند و امر پخش و توزیع این کالا را به صورت نمایندگی انحصاری بر عهده گرفته اند.

عصاره زعفران الیت برای چی خوبه

عصاره زعفران الیت برای چی خوبه؟

با اینکه عصاره زعفران الیت به صورت پودر بوده و در بسته بندی های ۶۴ گرمی در جعبه های ۸ عددی عرضه می شود ولی قیمت هر جعبه حدود ۶ هزار تومان در بازار فعلی می باشد. می توان گفت که قیمت عصاره زعفران الیت نسبت به کارایی آن در منازل و آشپزخانه ناچیز بوده که علت این گفته کارشناسان سهولت استفاده از آن است. این عصاره در انواع غذاها کاربرد دارد و سبب خوش طعم و رنگ شدن آن می گردد. خواص این عصاره ها همانند زعفران خشک شده بی شمار بوده و همین مسئله سبب تقاضای بالا و سفارشات عمده حتی برای مشتریان خارجی شده است.

منبع : سایت عصاره زعفران ایران

سوال داری، من اینجام!