قیمت خرید اسپری زعفران اصل

قیمت خرید اسپری زعفران اصل

قیمت خرید اسپری عصاره زعفران بهرامن

خرید اسپری عصاره زعفران بهرامن به عنوان یک محصول صادراتی در تهران از چه راهی امکان پذیر می باشد؟ آیا قیمت خرید این عصاره زعفران بنا به کیفیت و درجه یک بودن آن مشخص شده است؟ چرا از عصاره های زعفران به صورت پودر و مایع استفاده کنیم؟

قطعا روزانه روش های جدیدی برای طبخ انواع غذا بوجود می آیند که هر کدام در نوع خود  بی نظیر هستند. اسپری عصاره زعفران بهرامن کارایی بالایی را برای آشپزخانه ها داشته و حتی در طی ماه های اخیر برای مصارف خانگی نیز از آن بهره مند می گردند.

قیمت خرید اسپری عصاره زعفران بهرامن

دیگر وقت آن است که روش های نوین جای روش های سنتی استفاده از زعفران خشک شده را بگیرند. قیمت این عصاره باکیفیت در تهران و شهرستان ها یکسان بوده و عزیزان شهرستانی می توانند برای سفارش این محصول فقط یک هزینه حمل را پرداخت کنند.

البته چنانچه مشتریان به صورت عمده جهت خرید اسپری عصاره زعفران بهرامن سفارش دهند در پاره ای از اوقات مشمول طرح های بزرگ تخفیف دار گردیده و حتی الامکان هزینه حمل برایشان رایگان محسوب خواهد شد.

قیمت خرید اسپری عصاره زعفران بهرامن

خرید اسپری عصاره زعفران بسته بندی

عصاره زعفران بهرامن به صورت اسپری و شکیل در حجم ۱۱۰ میلی لیتر بسته بندی می گردد. این محصول برای مشتریان صادراتی نیز به صورت ویژه عرضه می شود. هر کارتن حاوی ۶ عدد از این اسپری ها می باشد.

در کنار شرکت بهرامن شاید نام هزارها برند معروف باشند که در همین زمینه فعالیت می کنند و مشتریان خاص خود را دارند. ولی کیفیت و مرغوب بودن محصولات بهرامن و همکاری این شرکت تولید کننده با عرضه کنندگان اینترنتی سبب گردیده تا روز به روز بازار فروش آن با رونق بالاتری مواجه گردد.

قیمت خرید اسپری عصاره زعفران بهرامن

سفارش آنلاین اسپری عصاره زعفران بهرامن

سایت های فروشگاهی و اینترنتی بسیاری در زمینه عرضه محصولات بهرامن فعالیت می کنند که اکثر آنان به هنگام سفارش آنلاین توسط مشتری بعد از ۴۸ ساعت بار را به مقصد ارسال می نمایند.

البته نحوه ارسال کاملا اختیاری می باشد و مشتری می تواند باربری مد نظر خود را به مجموعه ما معرفی کند. مثلا برخی از متقاضیان با باربری پیشتاز بندر قرارداد دارند و دوست دارند تا تمامی بارهایشان از طریق همین مجرا ارسال گردد. چرا که اطلاعات کامل مشتری در سیستم این باربری ها ثبت و ضبط شده است.

قیمت خرید اسپری عصاره زعفران بهرامن

برخی از متقاضیان در کنار محصولات اسپری به دنبال پودر عصاره زعفران نیز هستند که اغلب آنان مشتریان خارجی دارند و قصد صادرات آن به خارج از کشور را دارند.

منبع: سایت عصاره زعفران ایرانی

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!