فروش پودر عصاره زعفران 500 گرمی

فروش پودر عصاره زعفران 500 گرمی

فروش پودر عصاره زعفران 500 گرمی

پودر عصاره زعفران یکی از طعم دهنده هایی است که برای تزئین غذا کاربرد دارد. به دلیل گران بودن این محصول می توانید از پودر زعفران استفاده کنید که خاصیتی مشابه زعفران دارد. شرکت فرانیز فروش این محصول را در وزن های 500 گرمی در سایت خود انجام می دهد.

روش تولید پودر زعفران

فروش پودر عصاره زعفران 500 گرمی

این محصول از آسیاب کردن زعفران اصل بدست می آید. مزایای پودر زعفران درست مانند خود زرپران است. طعم و عطر و قدرت رنگ دهی پودر زعفران با طلای سرخ آسیاب نشده هیج فرقی نمی کند. اگر مقدار کمی از پودر زعفران را داخل آب حل کنیم رنگ بسیار خوش رنگی می دهد.

زعفران پودر شده چون مانند انواع زعفران شامل کلاله های درشت و سالم نیست و به صورت پودر شده است. برای اینکه بتوان در مدت زمان طولانی و با آسودگی از آن استفاده کرد. باید پودر زعفران را در ظرف های مناسب بسته بندی کرد.

شرکت فرانیز با ارائه پودر عصاره زعفران در بسته بندی های مناسب خیال مشتریان خود را آسوده کرده است. نگهداری از پودر زعفران در بسته بندی مناسب باعث می شود که هوا و رطوبت در آن نفوذ نکند. همچنین به کیفیت زعفران آسیبی نمی رسد.

اگر زعفران آسیاب شده در معرض هوا قرار بگیرد از عطر آن کاسته می شود و رسیدن رطوبت به  این ادویه نیز باعث می شود که زعفران خواص خود را از دست بدهد.

مزایای پودر عصاره زعفران

فروش پودر عصاره زعفران 500 گرمی

عصاره زعفران برای از بین بردن درد، درمان اختلالات جنسی و محافظت در برابر بعضی از سرطان ها استفاده می شود. زمانی که عصاره زعفران به طور مستقیم به پوست سر اعمال شود، در درمان آلو پسی آرئاتا (یک بیماری شایع خود ایمنی که باعث ریزش مو در پوست سر، صورت و دیگر بخش های بدن می شود) مؤثر است.

برای خرید پودر عصاره زعفران می توانید به سایت فرانیز مراجعه کنید و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید تا شما را برای یک خرید مناسب مشاوره دهند.

قیمت پودر عصاره زعفران برای صادرات

فروش پودر عصاره زعفران 500 گرمی

این محصول در داخل کشور طرفداران خاص خود را دارد. این موضوع بخاطر پایین بودن قیمت و راحت استفاده شدن آن و کیفیت مناسبی که دارد است. همچنین در حال حاضر این محصول یک کالای جدید در بازار است.

مصرف کنندگان خانگی می توانند برای تهیه پودر عصاره زعفران به سایت فرانیز مراجعه کنند. علاوه بر اینکه این محصول در داخل کشور طرفداران خاص خود را دارد در خارج از کشور نیز به همین شکل است. شرکت فرانیز می تواند به تاجران این حوزه مشاوره دهد تا بتوانند آن را با بسته بندی مناسب صادر کنند.

سوال داری، من اینجام!