صادرات چای جهان زعفران ۲۰ عددی تی بگ

صادرات چای جهان زعفران ۲۰ عددی تی بگ

صادرات چای جهان زعفران ۲۰ عددی تی بگ

صادرات چای جهان زعفران ۲۰ عددی تی بگ به صورت مستقیم و از طریق این سایت امکان پذیر شده است. برای اطلاع از آخرین وضعیت معاملات چای زعفران می توانید با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار نمایید.

می‌توان گفت که چای، بعد از آب، پرمصرف ترین نوشیدنی و همچنین محبوب ترین آن‌ها در طول روز، صبح به عنوان صبحانه، ظهر ها در خانه و یا در محل کار جهت رفع خستگی حاصل از کار کردن، شب بعد از یک شام ایرانی خوشمزه و برای بهبود کیفیت خواب برای ایرانیان است که آن را با ترکیبات مختلف، می‌توان نوشید.

صادرات چای جهان زعفران ۲۰ عددی تی بگ

چای لیمویی، چای دارچینی، چای و نعناع و چای زعفرانی جز محبوب ترین ترکیبات چای هستند که مردم به صورت روزانه اقدام به خرید و مصرف آن‌ها می‌نمایند.

البته این محبوبیت مختص ایران نبوده و این نوشیدنی خوشمزه در سرتاسر جهان طرفدارهای خودش را دارد. همین موضوع، یعنی محبوبیت این نوشیدنی، باعث شده که تجارت در این زمینه جزء رده تجارت های موفق کشور ما باشد.

نحوه صادرات زعفران از ایران

صادرات چای جهان زعفران ۲۰ عددی تی بگ

علاوه بر داشتن گواهی استاندارد و داشتن کارت بازرگانی، از مراحل تایید گرفتن برای صادرات زعفران می‌توان به تولید زعفران مرغوب و در ادامه بسته بندی با کیفیت و در سطح بین المللی اشاره کرد.

اگرچه بسیاری از افراد معتقدند که بسته بندی محصولات اهمیت چندانی نسبت به خود محصول ندارد، ولی تحقیقات و پرسشنامه هایی که از افراد مختلف تهیه شده نشان می‌دهد که بسته بندی محصولات نقش به سزایی در فروش محصولات داشته اند.

هدف از بسته بندی علاوه بر حفاظت در زمان حمل و نقل از جایی به جای دیگر، حفاظت از محصول در محل نگهداری و مغازه ها نیز می‌باشد؛ البته در صورت طراحی مناسب، بسته می‌تواند سبب تمایز یک محصول از سایر محصولات شود و بنابراین در عرصه رقابتی بین شرکت‌های مختلف، اهمیت زیادی دارد.

بسته بندی چای جهان زعفران

صادرات چای جهان زعفران ۲۰ عددی تی بگ

همان طور که گفته شد از فاکتورهای محصولات صادراتی، توانایی رقابت بسته بندی محصول در سطح جهانی می‌باشد که چای جهان زعفران دارای این مزیت نسبت به سایر شرکت‌های صادرکننده چای زعفرانی می‌باشد.

طراحان بسته بندی چای جهان زعفران، با دیزاین هوشمندانه خود، همزمان با رعایت معیار‌های زیبایی شناسانه ی عصر مدرن، در راستای حفظ فرهنگ اصیل ایرانی نیز کوشش به عمل آورده‌اند و با آوردن تصویر زن ایرانی، پایبندی خود به فرهنگ دیرینه کشور را نشان داده‌اند که این امر، به خصوص در حوزه محصولات صادراتی و برای شناساندن فرهنگ ایران به جهانیان اهمیت ویژه را دارا می‌باشد.  

از دیگر ویژگی های بسته بندی مناسب، استفاده از رنگ‌های مرتبط به موضوع بسته بندی می‌باشد که در طراحی بسته بندی چای جهان زعفران، استفاده از رنگ قرمز زعفرانی که یادآور رنگ زعفران است، باعث شده که با تاکید بر این موضوع که رنگ این چای طبیعی و مربوط به خود زعفران است و نه رنگ های مصنوعی افزوده شده، یک قدم دیگر به بالاترین استانداردها نزدیک شود .

چای جهان زعفران را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

صادرات چای جهان زعفران ۲۰ عددی تی بگ

برای تهیه ی چای جهان زعفران، می‌توانید از طریق سایت فرانیز اقدام به خرید نمایید و در صورت نیاز برای مشاوره رایگان، به کارشناسان این سایت مراجعه نمایید. در طراحی این سایت تلاش شده که تمام اطلاعات لازم درباره محصولات زعفرانی مورد نیاز شما در کنار هم و به صورت یک مجموعه گردآوری گردد تا بتوانید با کسب اطلاعات صحیح، برای گرفتن تصمیم به جا و انتخاب درست اقدام نمایید.

سوال داری، من اینجام!