صادرات پرسود پودر زعفران متین خراسان به ترکیه

صادرات پرسود پودر زعفران متین خراسان به ترکیه

صادرات پرسود پودر زعفران متین خراسان به ترکیه توسط بسیاری از تجار صورت می‌گیرد. برند متین نامی پرآوازه در میان مشتریان داخل و خارج است.

هنگامی که موضوع صادرات برای برخی تاجران مطرح می شود، با ارائه کالا می توانند خودشان را در این عرصه ثابت کنند. برای توضیح بیشتر در این رابطه می توان گفت که یک تاجر اگر کالایی باکیفیت و مرغوب را به دیگر کشور ها ارسال نموده و نظر ایشان را جلب نماید، جایگاه بسیار خوبی در بازار خواهد یافت و مشتریان بیشتری جذب خواهد کرد.

افراد جهت صادرات پودر زعفران متین خراسان می توانند از طریق سایت های فروشگاهی فرانیز اقدام نموده و از آن جهت صادرات به کشور ترکیه استفاده نمایند. سفارش از این شرکت به دلیل قیمت های مناسبش بسیار پرسود خواهد بود.

به طور کلی به آن معناست که همه این ها تماما به کیفیت محصولات باز می گردد و تاجر بایستی نسبت به وظیفه اش واقف باشد. اما اگر بخواهیم به ریشه ای ترین عامل آن بپردازیم، به یک تامین کننده می رسیم که می تواند کمک دست یک تاجر بوده و او را بالا بکشاند و یا بلعکس سبب ضعف و شکست وی بشود.

پودر زعفران متین خراسان چیست

افراد جهت صادرات پودر زعفران متین خراسان می توانند از طریق سایت های فروشگاهی فرانیز اقدام نموده و از آن جهت صادرات به کشور ترکیه استفاده نمایند. سفارش از این شرکت به دلیل قیمت های مناسبش بسیار پرسود خواهد بود.

همانطور که در جریان هستید، از زعفران فرآورده های مختلفی را می سازند که به وسیله آن ها بتوانند به مصرف کنندگان کمک کنند که در امر بهره وری از خواص و ویژگی های زعفران سرعت بیشتری داشته باشند.

اغلب آن ها سبب می شوند که فرد مصرف کننده نیازی به تهیه دم کرده زعفران نداشته باشند اما محصولاتی همچون پودر زعفران متین خراسان هستند که نوعی از زعفران های بسته بندی شده می باشد و سبب بالا رفتن سرعت افراد در استفاده می شوند اما مایع نبوده و کیفیت و ویژگی های زعفران به خوبی در آن حفظ شده اند.

این کالا در واقع زحمت پودر کردن زعفران را از افراد می گیرد و آن ها می توانند خیلی راحت برای خوش رنگ و خوش طعم کردن خورشت و خوراک هایشان از پودر زعفران متین خراسان بهره ببرند. این کالا از بهترین ها در زمینه محصولات زعفرانی بوده و توسط شرکت معتبری زیر دست تولید کنندگان و متخصصین تغذیه ای متبحری تولید می گردد.

صادرات پودر زعفران متین خراسان

پودر زعفران متین

یکی از کالا هایی که سال هاست در زمینه محصولات و فرآورده های غذایی فعالیت داشته و در زمینه صادرات نیز بسیار موفق عمل می کند، زعفران است. از آن منظر که تمامی نقاط جهان یک چنین نیازی را در خود می بینند که این ادویه را استفاده نموده و جهت بهتر کردن طعم غذا ها بهره ببرند، فروش آن به دیگر کشور ها کار دشواری نیست و خیلی زود برای آن مشتری پیدا می شود. اما در این میان نکته ای قابل ذکر است که بسیاری از تاجران زعفران های فله ای را به خارج از کشور ارائه می کنند.

پودر زعفران متین خراسان می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای این امر باشد و افراد به راحتی می توانند توسط آن معاملاتی را صورت دهند که موفق واقع شده و بهترین نتیجه را نیز بر جای بگذارند.

اگر تاجری بخواهد با استفاده از پودر زعفران متین خراسان جایگاه خود را در بازار ارتقا ببخشد، بهتر است که معطل نکرده و از طریق نمایندگان فروش شرکت فرانیز به این کالا دست یابد و سپس با بهره گیری از خدمات آن ها محصولی باکیفیت و درجه یک را به دست آورد. پودر زعفران متین خراسان با بهترین قیمت و کیفیت عرضه می شود و افراد می توانند از آن بهره زیادی ببرند.

خرید پودر زعفران متین خراسان

پودر زعفران متین توانسته در سال‌های اخیر، مشتریان فراوانی را به خود اختصاص دهد. این پودر که از آسیاب کردن زعفران به دست می‌آید بسیار باکیفیت است. لذا تمامی خواص زعفران را دارد. از این پودر برای پخت انواع غذاها و دسرها استفاده می‌شود.

استفاده از پودر زعفران بسیار راحت است. زیرا نیازی به سابیده شدن ندارد. لازم است تا افراد به تهیه پودر زعفران  اصل بپردازند. افراد سودجو ممکن است گلرنگ را با پودر زعفران مخلوط کنند. در این صورت پودر زعفران کیفیت خوبی نخواهد داشت.

لذا لازم است تا خریداران برندهای مشهور پودر زعفران را از مغازه‌های معتبر بخرند. پودر زعفران متین خراسان بسیار مرغوب است. زیرا از مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شود در تهیه این محصول از مواد شیمیایی استفاده نشده است.

بسیاری از رنگ‌های غذا در بازار بسیار مضر هستند. این رنگ‌ها تنها برای رنگ دادن به چای و غذا کاربرد دارند. اما هیچ خواصی ندارند. بلکه برای سلامت انسان‌ها بسیار زیان‌بار هستند. لازم است تا مصرف‌کنندگان به تفاوت این دو محصول واقف شوند.

بسیاری از رستوران‌ها نیز از رنگ زعفران به‌جای پودر زعفران بهره می‌گیرند. در این صورت استفاده از غذاهای این‌گونه رستوران‌ها مفید نیست. خرید پودر زعفران متین به‌صورت حضوری و آنلاین امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید که با پیشرفت تکنولوژی، فرآورده‌های زعفرانی با عبور از فن آوری های نوین ساخته می‌شوند.

صادرات محصولات زعفرانی متین

زعفران ایرانی اصل در سطح جهان بسیار معروفیت دارد. بسیاری از کشورهای خارجی مایل‌اند تا زعفران ایرانی بخرند. برند متین  توانسته در امر صادرات بسیار موفق عمل کند.

بسیاری از کشورهای اروپایی پودر زعفران متین خراسان را برای مصارف خوراکی و غیرخوراکی می‌خرند. پودر زعفران درجه یک توانسته در بازارهای داخلی و خارجی بسیار بدرخشد. ازاین‌رو برند متین بسیار موردتوجه تاجران بوده است.

بسته‌بندی پودر زعفران

این روزها، بسته‌بندی محصولات بسیار اهمیت دارد. لازم است تا محصولات زعفرانی دربسته بندی‌های بهداشتی و شیک به مشتریان ارائه شود. در این صورت است که بازار فروش این محصولات رونق می‌یابد.

پودر زعفران متین خراسان دربسته‌های مختلف و مناسب به بازار وارد می‌شود. قیمت این محصولات باتوجه‌به اندازه بسته‌بندی متفاوت است. پودر زعفران متین خراسان علاوه بر کیفیت بالا، قیمت ارزان دارد.

به همین دلیل است که مشتریان فراوانی در داخل دارد. رنگ این محصول نیز در انواع غذاها بسیار عالی است. اگر یک‌بار این کالا را خریداری نمایید، مشتری دائمی آن می‌شوید.

فروش گلرنگ به‌جای زعفران

بسیاری افراد سودجو از پرچم گیاه گلرنگ یا گیاهانی که رنگ‌دهی مشابه دارند به‌جای زعفران استفاده می‌کنند. بدین معنا که گلرنگ و زعفران را باهم مخلوط می‌کنند. از بیشترین تقلباتی که در این زمینه صورت می‌گیرد گلرنگ است.

این گیاه به زعفران بسیار شبیه است و قادر است تا رنگی زرد را ایجاد نماید. در برخی موارد نیز ریشه‌های دور ذرت را با رنگ‌های مصنوعی مخلوط می‌کنند. سپس به‌جای زعفران اصل به افراد قالب می‌کنند. در سایر موارد نیز رنگ‌های مصنوعی را با زعفران مخلوط می‌کنند.

استفاده از این مواد در صنعت زعفران مجاز نیست. اما راه‌هایی برای تشخیص زعفران اصل و غیر اصل وجود دارد. مثلاً چون ریشه بلال به‌صورت مستقیم است اما پرچم زعفران دارای خمیدگی است.

لذا از این راه می‌توان متوجه شد که زعفران تقلبی است. اما در این میان احتمال این که در پودر زعفران تقلب شود بیشتر است. پودر زعفران متین خراسان، اصل و درجه یک است.

احتمال تقلب در پودر زعفران


  بسیاری از تولیدکنندگان ممکن است به‌جای پودر زعفران، از پودر گلرنگ استفاده نمایند. از آن جا که پودر گلرنگ قرمز است، آن را با پودر ذرت ترکیب می‌کنند. لذا رنگ گلرنگ را به رنگ زعفران درمی‌آورند. در تولید پودر زعفران می‌تواند تقلب‌های زیادی صورت بگیرد.

مثلاً ممکن است زعفران را بسابند و با خاک سرخ ترکیب کنند. در این صورت پودر زعفران، سنگین‌تر می‌شود. همچنین امکان دارد تا خامه سفید زعفران را با زعفران مایع مخلوط کنند. سپس با سایر مواد به رنگ کلاله درآورند. در مواردی نیز دیده شده که گل همیشه بهار، کاسبرگ و زردچوبه را با زعفران ترکیب می‌کنند.

پودر زعفران متین خراسان از زعفران اصل به دست می‌آید. این محصول دارای هیچ یک از مواد تقلبی نیست. به همین دلیل است که برای صادرات نیز در نظر گرفته می‌شود. بنابراین لازم است تا مشتریان تنها برندهای معروف را بخرند.

سایت‌های اینترنتی معتبر زیادی نیز برای فروش پودر زعفران وجود دارد که می‌توان به ان ها اعتماد کرد. قبل از خرید لازم است تا در مورد سایت مربوطه تحقیقات لازم را به عمل آورد. در این صورت بعد از خرید محصول پشیمان نمی‌شوید.

نظرات کاربرانی که از سایت‌های معتبر خرید کرده‌اند را بخوانید. این یکی از راه‌های شناسایی برندهای معروف از فروشگاه‌های اینترنتی است. لازم است تا روش کار این فروشگاه‌ها را بدانید. روش‌های ارسال و مرجوع شدن کالا را در مورد آن‌ها تحقیق کنید.


روش شناختن زعفران تقلبی  

 راه های زیادی برای شناختن زعفران تقلبی وجود دارد. در زیر به برخی از آن ها اشاره  می کنیم. چنانچه تارهای زعفران را داخل روزنامه بگذارید و فشار دهید بدون لک چربی باید باشد.

رنگ تارهای زعفران را در بنزین بیندازید. اگر تارها در بنزین، رنگی پس نداد به این معنی است که زعفران اصل است. زیرا زعفران در بنزین محلول نیست. بنابراین نباید بنزین را رنگی کند و هیچ رنگی پس دهد.


زعفران در صورت طبیعی بودن کمی تلخ است. رنگ زعفران اصل، قرمز روشن است و بوی تند دارد. مزه زعفران اصل بسیار مطبوع است. زعفران را در اسیدسولفوریک با غلظت زیاد بریزید. خواهید دید که به رنگ آبی در خواهد آمد.

سپس پس از مدتی به رنگ‌های بنفش، گیلاسی و قهوه‌ای بدل می‌شود. زعفران را روی شعله گاز قرار دهید. در صورت اصل بودن به رنگ بنفش درمی‌آید. این رنگ به دلیل پتاسیم موجود در زعفران است. همچنین ممکن است رنگ نارنجی نیز به خود بگیرد.

اما اگر زعفران غیر اصل باشد به زردی می‌گراید. این روش‌ها می‌تواند به شما نشان بدهد که آیا پودر زعفرانی که خریده‌اید اصل است یا خیر. پودر زعفران متین خراسان دارای کیفیت و مرغوبیت بالا است.

سوال داری، من اینجام!