صادرات عصاره متانولی زعفران معراج

صادرات عصاره متانولی زعفران معراج

صادرات عصاره متانولی زعفران معراج

عصاره متانولی زعفران با استخراج سافرانال و مواد تشکیل دهنده مهم زعفران تولید گردیده است. برند معراج جهت صادرات بهترین عصاره زعفران تمامی تلاش و همت خود را برای فروش عمده این محصول مرغوب به کار برده است.

با توجه به نگرانی های مردم در خصوص استفاده تولیدکنندگان از مواد نگهدارنده و افزودنی، تامین کنندگان انواع عصاره گیاه زعفران به این فکر افتادند تا محصولی باکیفیتی را روانه بازار ایران نمایند.

این عصاره متانولی البته کمی با قیمت بالاتر نسبت به سایر عصاره ها جهت صادرات بسته بندی می شود. مشتریانی هستند که فقط از گیاه ارزشمند زعفران از مواد اصلی آن یعنی سافرانال، بتانین و کروسین را خریداری می نمایند.

آیا عصاره متانولی زعفران تاریخ مصرف دارد؟

آیا عصاره متانولی زعفران تاریخ مصرف دارد؟

معمولا مشتریان و تاجران در زمان خرید عمده، تمایل دارند که از زعفران امسالی خریداری نمایند. عصاره متانولی زعفران معراج و سایر برندها حداقل یک سال تاریخ انقضاء دارند.

تاریخ مصرف خود زعفران خشک شده به طور معمول دو سال تمام می باشد و بعد از گذشت این مدت، زعفران سیاه و کدر می شود و آن خاصیت اصلی خود را به مرور از دست می دهد.

چه مقدار عصاره متانولی زعفران در روز توصیه می شود؟

چه مقدار عصاره متانولی زعفران در روز توصیه می شود؟

معمولا میزان مصرف مجاز استفاده از زعفران خشک شده، یک دهم گرم و برای مصارف دارویی تا یک گرم توصیه شده است. اما در خصوص عصاره زعفران معراج در هر روز تا میزان ۱۷ میلی گرم می توان استفاده کرد.

پودر عصاره زعفران اصل چیست؟

معمولا مشتریان برای صادرات بهترین عصاره زعفران، این محصول را به صورت پودر خریداری می نمایند. اصل سفارش این کالا همین پودرهای باکیفیت می باشند که مشتریان خارجی می توانند با خرید یک دستگاه استیل امر مایع کردن آن را خودشان برعهده گیرند.

پودر عصاره زعفران اصل چیست؟

برخی از مشتریان صادراتی با هزینه ای کمتر از ۵ میلیون تومان خودشان می توانند به بسته بندی عصاره های مایع زعفران بپردازند.

حتی برخی از شرکت های تولید کننده عصاره متانولی زعفران این اجازه را به مشتریان عمده می دهند تا با لیبل مورد نظر و سلیقه خود این کالا را به فروش برسانند. یکی از این شرکت ها، تولیدی عصاره گیاه زعفران آترینا می باشد که می توان از طریق سایت اینترنتی آن جهت هماهنگی بیشتر اقدام نمود.

منبع: سایت عصاره زعفران ایرانی

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!