صادرات انواع عصاره زعفران هاتی کارا در جهان

صادرات انواع عصاره زعفران هاتی کارا در جهان

صادرات انواع عصاره زعفران هاتی کارا در جهان

صادرات انواع عصاره زعفران با برندهای هاتی کارا، آترینا، سراج در جهان وسعت یافته است. برای اطلاع و آگاهی از جزئیات نحوه صادرات عصاره زعفران می توان به سایت های اینترنتی و معتبر مراجعه نمود. برخی از این سایت ها طرح های فروش تخفیفی خوبی را برای خرید عمده مشتریان راه اندازی کرده اند.

گفتنی است در دنیای تجارت امروز به علت رقابت شدید، تجار می بایست شخصیت حقوقی خود را نیز دچار تحول و تغییر نمایند.

کارشناسان صادرات انواع عصاره زعفران مرغوب این گونه بیان داشته اند که چنانچه تجار رفتار و گفتارشان را همگام با تحولات بازار پیش نبرند، به هدف نهایی خود که همان سود می باشند نخواهند رسید.

صادرات انواع عصاره زعفران هاتی کارا در جهان

صادرات انواع عصاره زعفران مایع باکیفیت

صادرات انواع عصاره زعفران به صورت بسته بندی های پودر و مایع انجام شده و به دلیل باکیفیت و مرغوب بودن مورد تقاضای مشتریان خارجی نیز قرار گرفته است.

با اینکه در جهان انواع گیاهان دارویی در سطح عمده ای معامله گردیده و کشورهایی همچون چین، هند و مصر از اصلی ترین صادر کنندگان آن می باشند.

این در حالی است که سهم ایران از صادرات گیاهان ارزشمندی همچون زعفران و انواع عصاره زعفران بسیار کم است. شاید آمار ها این را نشان دهد که ایران قطب اصلی تولید زعفران است ولی در مجموع گیاهان دارویی این مقوله صدق نمی کند.

صادرات انواع عصاره زعفران هاتی کارا در جهان

در صورتی که کشور ایران استعداد کاشت بسیاری از گیاهان دارویی را دارد. در اوضاع نابسامان اقتصادی، صادرات انواع عصاره زعفران می بایست از سوی مسئولین مربوطه حمایت شود و موانع موجود برطرف گردد.

عصاره زعفران هاتی کارا با در اختیار داشتن گواهی و استاندارهای لازم جهت صادرات انواع محصولات خود زمینه ورود به بازار جهانی را دارد.

در سال های آتی سهم معاملات گیاهان دارویی چند برابر خواهد شد و این پیش گویی کارشناسان فروش عصاره زعفران همت و تلاش و البته همفکری مسئولین را می طلبد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!