سفارش مستقیم شربت زعفران سنابل فرموله شده

سفارش مستقیم شربت زعفران سنابل فرموله شده

سفارش مستقیم شربت زعفران سنابل فرموله شده

زعفران از جمله محصولات کشاورزی می باشد که در صنعت دارو به کار گرفته می شود. برای سفارش مستقیم شربت زعفران سنابل فرموله شده، این فرآورده دارویی زعفران می توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

ترکیبات شربت زعفران

سفارش مستقیم شربت زعفران سنابل فرموله شده

شربت زعفران سنابل از ترکیب زعفران و شیره انگور تهیه شده است. ترکیب این دو ماده با هم، محصولی را تولید نموده است که سرشار از خاصیت می باشد. کروسین و سافرانال از جمله ترکیبات زعفران می باشند که با فلاونوئید های مو جود در شیره انگور خواص درمانی بسیاری را ایجاد کرده اند.

شربت زعفران سنابل را مانند دیگر شربت های دارویی باید طبق زمان بندی مشخص مصرف نمود. مصرف این شربت در کودکان( ۴-۱۲سال) روزی سه وعده به مقدار یک قاشق مربا خوری، و در بزرگسالان روزی سه وعده و به میزان یک قاشق غذا خوری باید میل شود.

شربت زعفران سنابل با فرمولاسیون دقیق می تواند جایگزین خوبی به جای شربت های شیمیایی باشد. این شربت دارای خواصی از جمله؛ نشاط آوری، تقویت کننده اعصاب و ضد افسردگی است.

سفارش مستقیم شربت زعفران سنابل فرموله شده

شربت زعفران تنها یک نمونه از چندین محصول شربت های دارویی می باشد. در این شرکت محصولات گیاهی-دارویی مانند؛ شربت فلوس، کپسول ایارا، هواچوبه، سیب و ریحان، مقل، بارهنگ و… تولید می شود.

خاصیت دارویی شربت زعفران سنابل ثابت شده می باشد و در آزمایشگاه های مجهز تحت نظر نیرو های مجرب تولید شده و در قالب شربت زعفران مرکب در بسته بندی مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار داده شده است.

شرکت سنابل در سال ۱۳۷۷ کار خود را بر پایه طب سنتی شروع کرد و در طی این مدت، توانسته با هدف جلب رضایت مشتری بهترین ها را تولید و در اختیار مصرف کننده محترم قرار دهد.

مطمئن ترین روش خرید شربت زعفران سنابل

سفارش مستقیم شربت زعفران سنابل فرموله شده

خرید شربت زعفران سنابل را از جایی مطمئن انجام دهید زیرا این محصول به دلیل فروش بالا دارای نمونه های تقلبی بسیاری در بازار می باشد که در زمان خرید باید حتما به علامت استاندارد و شماره پروانه بهداشت روی جلد دقت کنید که مبادا متحمل ضرر شوید.

خرید شربت زعفران از طریق سایت سنابل و همچنین نمایندگی های فروش آن به صورت اینترنتی میسر است. با این روش شما با آنالیز ترکیبات و قیمت تمامی محصولات خریدی مناسب را انجام خواهید داد..

سایت فرانیز مفتخر به ارائه خدمات فروش محصولات زعفرانی به صورت عمده می باشد تا بتواند بهترین ها را به شما هدیه داده و رضایت شما را جلب کند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!