خرید محصولات چاشنی زعفرانی آلس پایس از نمایندگی

خرید محصولات چاشنی زعفرانی آلس پایس از نمایندگی

خرید محصولات چاشنی زعفرانی آلس پایس از نمایندگی

خرید محصولات چاشنی زعفرانی آلس پایس از طریق نمایندگی های مختلف شرکت فرانیز امکان پذیر است. افرادی چون تاجران برای به دست آوردن تخفیفات ویژه می توانند حجم بالایی از محصولات را سفارش بدهند.

محصولات آلس پایس، شامل چاشنی های متفاوتی می باشند که برای مزه دار کردن انواع خوراک ها مناسب بوده و کاملا طبیعی هستند. همینطور چاشنی زعفرانی آلس پایس با عطر و طعم بی نظیر خود در بازار های خرید از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

خرید محصولات چاشنی زعفرانی آلس پایس از نمایندگی

این چاشنی برای کباب کردن یا سرخ کردن انواع گوشت به خصوص گوشت مرغ کار آمد می باشد و نه تنها گوشت را نرم کرده و طعمی خاص به آن می بخشد، بلکه دارای فواید بسیاری برای گوارش و سلامتی نیز می باشد و می توان فقط در 3 دقیقه غذایی هم خوشمزه و هم سالم را برای صرف غذا تهیه کرد.

 چاشنی زعفرانی آلس پایس تمام مواد لازم را داشته و نیاز به اضافه کردن هیچگونه ادویه اضافی نیست. برای هر کیلوگرم گوشت تنها مقدار یک یا دو قاشق از محصول کافی است تا عطر و طعم خوش زعفران به خورد مواد برود. این چاشنی مناسب افرادی که طرفدار سفت و سخت جوجه کباب بوده و همچنین کسانی که در رستوران ها به کار مشغول اند بوده و نیاز آن ها از جهت طعم و مزه خاص غذا را بر طرف میکند.

در غذاهایی مانند جوجه کباب، همه چیز به چاشنی ها و ادویه های به کار رفته بستگی دارد. چاشنی زعفرانی آلس پایس بر پایه فرهنگ و ذائقه اصیل ایرانی تولید گشته که مواد اولیه ای کاملا طبیعی و بومی ایران را دارا است.

همچنین در این چاشنی بر خلاف سایر محصولات مشابه رنگ های استفاده شده به هیچ وجه مصنوعی نیستند و از مواد اولیه طبیعی مثل پاپریکا، کلروفیل، کارمین، تورمریک و غیره، رنگی زیبا را پدید آورده اند. این کیفیت بالا با وجود مواد 100 درصد طبیعی به این علت است که کمپانی دانش بنیان طعم و عطر ماگنولیا هدف خود را بر اساس تمرکز بر ارتقاء همه جانبه محصولات قرار داده است.

چاشنی زعفرانی آلس پایس بسته بندی

با وجود آلس پایس خوراک شما برای پذیرایی تنها با گذر زمان بسیار کوتاهی آماده مصرف می شود. چاشنی زعفرانی آلس پایس در دو حجم مختلف عرضه می گردد که در هر حالت دوز مصرف پایینی داشته و اصلا نیاز به افزودن مقدار زیادی ادویه و چاشنی نیست.

عامل دیگر در کیفیت محصولات سلامت آن ها از نظر آلودگی های میکروبی می باشد. اما بسته بندی منحصر به فرد موجب شده مواد چاشنی در معرض آلودگی قرار نگیرند که خود تاریخ مصرف محصول را نیز افزایش داده است. این چاشنی نمونه ای از محصولات زعفرانی طبیعی و کامل بوده که دارای پروانه بهداشت و سیب سلامت است و تضمینی برای سلامتی شما محسوب می شود.

سوال داری، من اینجام!