خریدار افشانه زعفران زرافشان برای صادرات

خریدار افشانه زعفران زرافشان برای صادرات

خریدار افشانه زعفران زرافشان برای صادرات

افشانه زعفران زرافشان یکی از مبتکرانه ترین محصولات زعفرانی است که آشپزی را تسریع می کند. خریدار این محصول در حجم عمده برای صادرات می تواند از طریق این سایت اقدام کند.

افشانه زعفران زرافشان حاوی ۱۱۰ میلی لیتر زعفران مایع بدون مواد افزودنی می باشد که دارای نشان استاندارد و سیب سلامت است. سهولت استفاده از جمله مزایای این محصول به شمار می آید.

مراحل آماده سازی افشانه زعفران زرافشان

خریدار افشانه زعفران زرافشان برای صادرات

افشانه زعفران زرافشان یکی از فرآورده های زعفرانی است که از ترکیب آب آشامیدنی و زعفران خالص تهیه می شود. در پروسه تولید این محصول یک سری نکات باید رعایت شود که در ذیل مطرح می گردد؛

  1. در مرحله اول باید آب آشامیدنی را تصفیه نمود و ان را تا دمای مشخص داغ نمود.
  2. در این مرحله زعفرانی که توسط دستگاه های مخصوص پودر شده را به آب اضافه کرده و به مدت ۵ ساعت در همان حالت قرار می دهند.
  3. در آخرین مرحله زعفران دم کشیده شده را به قوطی های مخصوص که درون آن کیسه آلومینیومی تعبیه شده است انتقال می دهند. با این کار راه ورود نور و هوا به داخل زعفران کاملا بسته می شود.

تمام مراحل تهیه افشانه زعفران زرافشان در محیطی کاملا بهداشتی و بدون دخالت دست صورت می گیرد تا محصولی سالم در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

خریدار افشانه زعفران زرافشان برای صادرات

زرافشان کارخانه ای بزرگ و فعال در زمینه تولید محصولات غذایی می باشد. در این شرکت علاوه بر زعفران؛ زرشک، عسل، عناب و زیتون نیز بسته بندی می شود.

افشانه زعفران زرافشان از جمله محصولات پر مصرف و مطرح این کارخانه می باشد که نه تنها در داخل کشور خواهان بسیاری دارد بلکه صادرات آن به کشور های مختلفی از جمله کشور های همسایه صورت می گیرد.

بیشترین کارایی افشانه زعفران زرافشان

خریدار افشانه زعفران زرافشان برای صادرات

شاید بتوان عنوان کرد که بیشترین کارایی این محصول در زمینه تزئینات پلو می باشد که با استفاده از آن در کوتاه ترین زمان ممکن می توان دیس پلو را با اشکال گوناگون به راحتی جلوه بخشید. پس به این ترتیب یک یاری رسان خوب برای کدبانو ها بخصوص در ضیافت ها می باشد.

افشانه زعفران زرافشان گزینه خوبی برای سرمایه گذاری در امر صادرات و یا پخش داخلی است. متقاضیان این محصول می توانند آن را از سایت این شرکت و یا نمایندگی های فروش محصولات زعفرانی خریداری نمایند تا محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب را به آسان ترین روش تهیه کنند.

سوال داری، من اینجام!