تعرفه خوب پودر نوشیدنی فوری زعفرانی

تعرفه خوب پودر نوشیدنی فوری زعفرانی

تعرفه خوب پودر نوشیدنی فوری زعفرانی

فرانیز یکی از بهترین مراکز پخش زعفران بوده که کالاهای خود را با تعرفه خوب عرضه می کند و گزینه ای عالی برای افرادی که به دنبال یک فروشگاه معتبر جهت خرید محصولاتی مانند پودر نوشیدنی فوری زعفرانی جهت عرضه هستند، می باشد.

تعرفه خوب پودر نوشیدنی فوری زعفرانی

نوشیدنی های زعفرانی، جزو خوشمزه های پر خاصیت محسوب می شود که کمتر محصولی این دو ویژگی را باهم دارد. به همین علت نیز با وجود قیمت بالای آن بسیار خریداری می شود. گرچه تنوع محصولات زعفرانی سبب شده تا بتوان این محصول را با قیمت های مناسب تری نیز دریافت کرد.

زعفران که ادویه ای خوش طعم و همه منظوره محسوب می شود، کاربرد آن از تهیه غذاها و خورشت های رستورانی گرفته تا انواع کلوچه ها و مسقطی و حلوا ها را شامل می شود. در میان محصولات متنوع موجود در بازار نیز کالاهایی نیز وجود دارند که کاملا منحصر به تهیه یکی از این خوراکی های خوشمزه می باشند.

پودر نوشیدنی فوری زعفرانی برای تهیه شربت خانگی

تعرفه خوب پودر نوشیدنی فوری زعفرانی

از زعفران شربت های انرژی زا و پر خاصیتی تهیه می شود و انواع مختلفی دارد. پودر نوشیدنی فوری زعفرانی محصولی مخصوص آماده کردن شربت خانگی است که از انواع پودری می باشد. شربت های مایع نیز به صورت شیره زعفران خالص و یا ترکیب شده با گلاب موجود می باشد و هر دو این محصولات از زعفران مرغوب نگین و سرگل تهیه شده اند.

چند قاشق از نوع پودری این محصول را می توان به راحتی با آب و یا گلاب ترکیب نموده تا در زمان کوتاه نوشیدنی برای پذیرایی از مهمان و یا جهت رفع خستگی خود آماده کرد. همچنین انواع عرقیات مثل بیدمشک و مواد دیگری نیز با شربت زعفران طعم خوبی را ایجاد می کنند. علاوه بر عرقیات می توان پودر فوری را در مقداری شیر حل نمود و آن را سرد یا گرم میل کرد.

تعرفه خوب پودر نوشیدنی فوری زعفرانی

با توجه به محبوبیت این نوشیدنی، مشاغل بسیاری نیز آن را در لیست محصولات و خدمات خود وارد مرده اند. برای مثال کافه ها انواع شربت ها و نوشیدنی های زعفرانی را خصوصا در تابستان به منوی خود اضافه می کنند و رستوران ها و حتی سوپر مارکت های بسیاری این محصولات را ارائه می کنند و متقاضی خرید پودر نوشیدنی فوری زعفرانی هستند.

این کالا به طور سالانه و به مقدار زیادی نیز به خارج از کشور صادر می شود زیرا فقط ایرانی ها آن را مصرف نمی کنند. به همین دلیل می توانید با تعرفه و قیمت عالی آن را سفارش دهید و از مشاوران ما نیز مشاوره دریافت نمایید.

سوال داری، من اینجام!