کاهش قیمت زعفران 1 گرم بسته بندی شده

کاهش قیمت زعفران 1 گرم بسته بندی شده

کاهش قیمت زعفران 1 گرم بسته بندی شده

کاهش قیمت زعفران 1 گرم بسته بندی شده در فرانیز نسبت به سایر سایت ها بیشتر مشاهده می شود. همین پایین بودن قیمت زعفران  در این سایت باعث شده که مشتریان زیادی داشته باشد.

قیمت زعفران 1 گرم

زعفران، یکی از با ارزش ترین محصولات غذایی و دارویی در ایران و جهان است که از قدیم الایام نقش قابل توجهی دارد. از این گیاه می توان برای پیش گیری از بیماری های قلبی و سرطان استفاده کرد و هم چنین باعث تقویت حافظه و کاهش فشار خون می شود. این محصول از ادویه های خوش عطر و طعم ایرانی است که به صورت سنتی از ارزش و قدر بالایی به حساب می آید، که تمام و کمال ارزش قیمت خود را دارد.

این ادویه در بسیاری از غذاها، دسرها و شیرینی ها در سراسر جهان به کار می رود. زعفران که سال های سال است به عنوان ارزشمندترین ادویه جهان بر حسب وزن شناخته می شود، در وزن های گرمی یا مثقالی و کیلویی عرضه می شود. این محصول در بسته های مختلف از مقادیر بسیار کم یعنی نیم گرم زعفران گرفته تا1۱ کیلو گرم، نیم مثقال و یک مثقال به فروش می رسد. اما رایج ترین وزن زعفران که اکثر مردم از آن مصرف می کنند زعفران یک گرمی است.

قیمت زعفران 1 گرم بسته بندی در بازار

قیمت زعفران 1 گرم، در بازار ها به عوامل مختلفی از جمله نوع بسته بندی آن (شامل ظروف پلی کریستال، فلزی، چوبی، کاغذی و پاکتی)، نوع زعفران و برند بودن آن بستگی دارد، که اولین و مهم ترین آن کیفیت زعفران است. بسته بندی پاکتی زعفران سرگل درجه یک، یکی از پرفروش ترین انواع بسته بندی زعفران می باشد. بسته بندی یک گرمی طرح پاکتی حجم بسیار کمی دارد و برای هدیه دادن و مصارف خانگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

کاهش قیمت زعفران 1 گرم بسته بندی شده

این ادویه با ارزش، با کیفیت های متفاوتی عرضه می شود.  زعفران خوب و با کیفیت کمی تلخ است و به آرامی رنگ می دهد. برای اطلاع از قیمت زعفران 1 گرم بسته بندی شده، تشخیص انواع زعفران بسیار مهم است. زعفران به ترتیب کیفیت عبارت اند از: زعفران سرگل، زعفران دسته یا دختر پیچ، زعفران پوشال، زعفران نگین، زعفران کنج یا سفید است. به طور کلی لیست جدید قیمت زعفران 1 گرم در سایت فرانیز به صورت مقرون به صرفه ارائه شده و پیشنهاد می شود با خرید از این سایت از تخفیفات ویژه آن بهره مند می شوید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!