معاملات برون مرزی چای زعفران کیسه ای

معاملات برون مرزی چای زعفران کیسه ای

معاملات برون مرزی چای زعفران کیسه ای

تاجرانی که قصد دارند محصولات زعفران را به خارج از مرزهای کشور صادر کنند می توانند از خدمات فرانیز در معاملات برون مرزی چای زعفران کیسه ای استفاده نمایند.

چای زعفران کیسه ای

معاملات برون مرزی چای زعفران کیسه ای

زعفران که از گل زعفران به دست می آید، یکی از گران ترین ادویه های دنیا محسوب می شود،  چرا که فرآیند کاشت تا برداشت این محصول زمان بر است و همچنین فرآیند برداشت این ادویه کاملا سنتی و دستی است. زعفران یا همان طلای سرخ مانند بسیاری از گیاهان و ادویه جات در موارد مختلفی استفاده می شود.

از صنعت رنگ سازی و لوازم آرایش گرفته تا صنعت دارو سازی و پزشکی، که مهم ترین مصرف آن به صورت چای زعفرانی است و می توان از آن به عنوان دمنوش  استفاده کرد. چای زعفران کیسه ای تهیه شده از مواد اولیه مرغوب می باشد و بدون هیچ گونه اسانس، رنگ و مواد افزودنی تهیه می گردد. لازم به ذکر است که در کیسه های لفاف دار با استانداردهای روز دنیا بسته بندی می شود. این محصول طلای سرخ با رنگ به خصوصی که دارد، یک نوشیدنی شیک برای پذیرایی از مهمان به حساب می آید.

مهم ترین فواید استفاده از چای زعفران کیسه ای

معاملات برون مرزی چای زعفران کیسه ای

از زمان های قدیم زعفران برای سلامتی خواص زیادی داشته است. در دنیای امروز که مشکلات روحی و عصبی جزء رایج ترین اتفاقات زندگی روزمره شده، این ادویه وسیله ای است که آرامش لازم و کافی را به انسان می دهد. بنابراین نوشیدن یک فنجان چای زعفران کیسه ای، حس شادابی و نشاط را القا می کند. سافرانال و کروسین موجود در زعفران، باعث تنظیم دوپامین، سروتونین و نوراپینفرین می شود که به کاهش افسردگی کمک می کند.

لذا بهترین راه برای مصرف زعفران، استفاده از چای زعفران کیسه است که ترکیبات فعال این محصول، محلول در آب است و از طریق سیستم گوارش مستقیما به گردش خون انتقال می یابد و جذب بدن می شود. از آن جایی که زعفران دارای طبع گرم و خشک است، به افرادی که دارای طبع سرد هستند توصیه می شود از چای زعفران کیسه ای با طعم و عطر بی نظیر استفاده شود.

آماده کردن چای زعفران کیسه ای

معاملات برون مرزی چای زعفران کیسه ای

از جمله مزایای استفاده از چای زعفران کیسه ای، این است که این چای در مدت زمان کوتاه آماده می شود و با قرار گرفتن در آب جوش فقط به حدود ۳ تا ۵ دقیقه زمان نیاز دارد تا حاضر شود. تفاوتی نمی کند که در فنجان آماده کنید یا در قوری، فقط برای آماده کردن چای در قوری باید به نسبت تعداد افراد چند تی بگ را مصرف کنید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!