قیمت پودر زعفران زرین خراسان درجه یک

قیمت پودر زعفران زرین خراسان درجه یک

قیمت پودر زعفران زرین خراسان درجه یک، دغدغه‌ افرادی است که قصد خرید آن را دارند. در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهیم شد.

ادویه زعفران نه تنها در ایران، بلکه در جای جای جهان دارای مشتریانی است که به واسطه آن غذا ها و خوراکی های خوشمزه ای را پدید می آورند. به واسطه خرید حجم زیادی از این کالا ها می توان به تجارت در این زمینه پرداخت. منتها کسانی که به این کار علاقه مند هستند، به تامین کننده های معتبری نیاز دارند که به وسیله آن ها به کالای باکیفیتی دست پیدا کنند.

افرادی که در این زمینه تبحر زیادی دارند و می توانند به مشتریان محصولاتی اصیل و مرغوب را ارائه دهند، در فضا های گوناگونی مشغول به کار می باشند. برای مثال شرکت هایی در فضای اینترنت به این امر می پردازند و بهترین نتیجه را برای مشتریانشان به ارمغان می آورند.

فرانیز یکی از آن هاست که می تواند تاجران را تا حد زیادی یاری دهد. قیمت های پیشنهاد شده توسط افراد این شرکت، کاملا مقرون به صرفه می باشند. مشتریان بدون صرف وقت بیشتر و هزینه اضافی سفارش خود را انجام می دهند.

خدمات این شرکت به صورت بیست و چهار ساعته ارائه می شوند.کسانی که قصد برقراری ارتباط را با نمایندگان فروش فرانیز دارند، می توانند حتی در روز های تعطیل نیز برای آن اقدام کنند.

قیمت پودر زعفران زرین خراسان

قیمت محصولات برای مصرف کنندگان گران تر از چیزی است که به صورت عمده خریداری می شود. به همین سبب کسانی که برای سفارش عمده محصولات اقدام می کنند، سود بیشتری به دست می آورند.

برای مثال تاجرانی که قصد دارند به لیست قیمت پودر زعفران زرین خراسان دست پیدا کنند، بایستی با نمایندگان فروش شرکت هایی چون فرانیز ارتباط حاصل کرده و در این رابطه اطلاعات مورد نیاز را پیدا نمایند.

محصولات و مشتقات زعفرانی نسبت به خود زعفران از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند. به این معنا که قیمت پودر زعفران زرین خراسان نسبت به زعفران اصلی در رده پایین تری قرار داشته و مقرون به صرفه تر است. به همین جهت بسیاری از افراد تصمیم می گیرند که از این کالا ها خریداری کنند. در بازار هم مشتریان بیشتری برای آن ها پیدا می شود.

پودر زعفران کاملا طبیعی و برای سلامت افراد نیز مفید است. به این سبب هم متخصصین تغذیه ای آن را تایید می نمایند. پس چه بهتر که تاجران از چنین کالا های پرطرفداری خریداری نموده و به عرضه آن ها بپردازند. باید گفت که فرانیز قیمت بسیار پایین تری را برای خرید عمده نسبت به دیگر فروشنده ها ارائه می کند.

چرا که روابط عمیقی با شرکت های تولیدی داشته و می تواند کالا ها را به صورت مستقیم از کارخانه به دست مشتریان برساند. به این ترتیب است که هیچ واسطه ای در میان نبوده و هزینه های ناشی از آن حذف می شوند.

قیمت پودر زعفران زرین خراسان برای صادرات

این کالا برای اموری همچون صادرات هم بسیار مناسب است. چرا که می تواند نظر مشتریان خارجی را نیز به خود جلب نماید. برای مثال آشپزان بسیاری هستند که به طعم آن علاقه داشته و سعی می کنند که به واسطه یک چنین کالایی، غذا های خوشمزه ای را ارائه دهند.

تاجرانی که می خواهند در این زمینه فعالیت کنند و قصد خرید آن را دارند، بایستی در ابتدا قیمت پودر زعفران زرین خراسان را از نمایندگان فروش فرانیز دریافت کنند و سپس در صورت رضایت حجم درخواستی شان را سفارش دهند.

پودر زعفران؛ فرآورده‌ای جدید از زعفران‌

پیش از آن که بخواهیم از قیمت پودر زعفران صحبت به میان آوریم، بهتر است پودر زعفران را بشناسیم. پودر زعفران محصولی جدید از زعفران است که ترکیب کلاله و خامه آن است‌‌. قیمت زعفران در سال‌های اخیر افزایش‌یافته است، تولیدکنندگان زعفران پودر آن را روانه بازار کرده‌اند.

حقیقت این است که پودر زعفران دیگر شکل و رنگی همچون اصل زعفران‌ ندارد، اما خاصیت آن را در خود نگه داشته است. اغراق نیست، اگر بگوییم خاصیت بیشتری نسبت به اصل زعفران‌ دارد؛ چراکه ترکیب اصل ریشه و قسمت سفید آن است‌.

 

این گیاه معجزه‌آسا در قسمت سفید خود هم خواصی دارد که برخی به‌عنوان دارو از آن استفاده می‌کنند. آنچه در محصولات جانبی زعفران‌ مهم است، استفاده از برندهای معروف و به نام است.

در این حالت امکان تقلب وجود نخواهد داشت. در واقع هزینه‌ای که شما بابت این فرآورده پرداخت می‌کنید، مثمر ثمر خواهد بود. قیمت پودر زعفران مسئله مهم دیگری است که در ادامه، در قسمت مزایا به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از پودر زعفران

سرعت و دقت دو فاکتور اصلی در عصر امروز هستند. تولیدکنندگان محصولات غذایی هم فرآورده‌هایی را که روانه بازار می‌کنند، به تبعیت از این دو مقوله پیش می‌روند. برای مثال زعفران و محصولات جانبی آن از جمله آن‌هاست. پودر زعفران از آن محصولاتی است که کار را برای آشپزان آسان کرده است‌.

در واقع این محصول هم سرعت کار را بالا برده است و هم‌اندازه‌های یک‌دست آن، از دقت کافی برخوردار هستند. با استفاده از پودر زعفران دیگر لازم نیست، شما مراحل سخت سابیدن و نرم کردن زعفران‌ را تحمل کنید. از دیگر دردسرهای زعفران، چسبیدن آن به دست است که اتفاق خوشایندی نیست.

 

طعم لطیف پودر زعفران، از مهم‌ترین مزایای آن است. ریشه زعفران اگر اصیل و تازه باشد، اندکی طعم گس و تلخی دارد. اگر افراد عادت به خوردن زعفران‌ نداشته باشند، ممکن است این طعم برای آن‌ها آزاردهنده باشد.

پودر زعفران با ترکیب قسمت ریشه و سفیدی، طعم تند اولیه زعفران‌ را می‌گیرد. یکی از علت‌های استفاده از این محصول، طعم مطبوع آن است که به مذاق همگان خوش می‌آید.

قیمت پودر زعفران زرین

نوسانات قیمت در بازار تجارت، در خصوص تمام محصولات برای همگان آشکار است. زعفران هم از این قاعده مستثنی نیست. ارائه رقم  برای قیمت پودر زعفران امکان‌پذیر است، اما شما را به عدد دقیقی نمی‌رساند. در واقع این مسئله بستگی دارد که شما در چه فصلی و در چه سالی این مطلب را بخوانید.

علاوه بر این بستگی دارد که شما از چه برندی و از کجا، زعفران را بخرید. زعفران زرین خراسان با سال‌ها تجربه، سعی کرده است محصولات جانبی باکیفیتی را در اختیار افراد قرار دهد. این برند با داشتن زمین‌های کشاورزی در دل خراسان، اصالت محصول را تضمین می‌کند.

این برند خود را ملزم می‌کند، قیمت پودر زعفران را در حدی نگه دارد که رضایت افراد جلب شود. شرکت زرین زعفران بر این باور است که حفظ مشتری‌مداری و اعتماد آن‌ها، سرمایه اصلی است. خوشبختانه وضعیت قیمت پودر زعفران متفاوت از خود زعفران است.

 

در حقیقت قیمت پودر زعفران، به‌اندازه ریشه زعفران بالا نرفته  است. شرکت زرین زعفران خراسان، پودر زعفران را در اندازه‌های مختلف روانه بازار کرده است‌‌. آنچه در خصوص پودر زعفران جالب است، اندازه و حجم آن است. شما دیگر لازم نیست، زعفران را در حد یک گرم و دو گرم بخرید.

در واقع با پودر زعفران می‌توانید حجم بیشتری را بخرید و مبلغ کمتری را هم پرداخت کنید. اندازه‌های ۲۵ گرمی پودر زعفران بیش از سایر اندازه‌ها در بازار موجود است. این محصول در پلاستیک‌های ساده با لگوی نوین زعفران بسته‌بندی‌شده است.

انتخاب طرح ساده برای این بسته‌بندی این فرآورده، توجه به مشتری بوده است. در واقع با پایین آوردن هزینه‌های جانبی این محصول، رضایت مشتری مدنظر قرار گرفته است.

چرا توزیع‌کنندگان باید پودر زعفران بخرند؟

توزیع‌کنندگان، زمانی که محصولات را عمده خریداری می‌کنند، به شیوه نگهداری آن هم فکر می‌کنند. به‌عبارت‌دیگر یکی از دغدغه‌های اصلی این افراد، محافظت از محصولات است. تغییر در کیفیت و اصالت محصول باعث می‌شود تا توزیع‌کنندگان نه‌تنها سود نکنند، بلکه ضرر هم کنند‌.

پودر زعفران با ماندگاری بالایی که دارد، این خطر را برای توزیع‌کنندگان به صفر می‌رساند. زعفران‌ در مجاورت هوا و ترکیب آن با اکسیژن تغییر رنگ می‌دهد. زمانی که زعفران‌ را در مکانی قرار دهید که رطوبت داشته باشد، حالت خشکی خود را از دست می‌دهد. جذب رطوبت باعث می‌شود تا زعفران عطر و بوی خود را از دست بدهد‌.

به طور خلاصه، نگهداری زعفران‌ در سطح وسیع، کمی دشوار به نظر می‌رسد. این مشکلات در پودر زعفران وجود ندارد. خریدوفروش این محصول، باتوجه‌به قیمت پودر زعفران‌ معامله‌ای دوسر سود محسوب می‌شود.

 

معامله‌ای که می‌توان ادعا کرد هم خریدار و هم فروشنده از آن راضی خواهند بود. فروشنده از لحاظ فروش بالای از آن بهره می‌برد.  از طرفی خریدار به لحاظ کیفیت و کاربرد فراوان آن راضی خواهد بود. مسئله مهم دیگر، بحث عرضه محصول است. پودر زعفران را هایپرمارکت‌ها، فروشگاه‌ها، عطاری‌ها می‌توانند آن را بفروشند.

در واقع تعداد زیادی مراکز فروش پودر زعفران وجود دارد. همین امر سبب می‌شود تا قیمت پودر زعفران ثابت بماند‌. فرآورده‌ای همچون پودر زعفران، کاربردهای بسیاری در سطح جزئی و کلی دارد. در سطح جزئی آن می‌توان به آشپزخانه‌ها برای تهیه غذا و دسر اشاره کرد.

 پودر زعفران در رستوران‌ها و کافه و هتل و قنادی‌ها هم کاربرد دارد. قیمت پودر زعفران، نسبت به کاربردهای آن، بسیار مناسب است. خرید یک‌بار این محصول، شما را مشتری همیشگی آن خواهد کرد.

سوال داری، من اینجام!