قیمت خرید پودر شربت زعفران ۲۰۰ گرم

قیمت خرید پودر شربت زعفران ۲۰۰ گرم

قیمت خرید پودر شربت زعفران ۲۰۰ گرم

پودر شربت زعفران به دلیل دارا بودن قیمت مناسب و کیفیت مطلوب دارای متقاضیان بسیاری می باشد که آن را به یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری تبدیل نموده است. خرید این محصول در بسته بندی با جرم ۲۰۰ گرم از طریق سایت بازرگانی فرانیز میسر است.

قیمت خرید پودر شربت زعفران ۲۰۰ گرم

درصد بالای فروش پودر شربت زعفران

پودر شربت زعفران یکی از فرآورده های زعفرانی بوده که با گذشت زمان درصد فروش پودر زعفران بیشتر می شود چرا که عامل اصلی میزان بالای فروش یک محصول رضایت مصرف کننده می باشد که در مورد این فرآورده صدق می کند.

نوشیدنی ها به دو گروه سرد و گرم تقسیم می شوند که هر کدام در فصل خاصی مصرف و فروش بیشتری دارند. پودر شربت زعفران جزء هر دو گروه به حساب می آید زیرا می توان آن را در یک فنجان آب جوش ریخته و از آن دمنوش تهیه نمود و یا اینکه در آب سرد ترکیب کرده و یک شربت گوارا آماده کرد.

مصرف نوشیدنی های مفیدی از این قبیل می تواند از بروز خیلی از امراض جلوگیری کند. زعفران به دلیل دارا بودن خواص درمانی جزء گیاهان دارویی محسوب می گردد به گونه ای که در طب سنتی در درمان امراضی از قبیل افسردگی تجویز می شود.

قیمت خرید پودر شربت زعفران ۲۰۰ گرم

پاکت های مناسب پودر شربت زعفران برای صادرات

در مقوله صادرات محصولات غذایی، بسته بندی نقش بسزایی دارد. پودر شربت زعفران با بسته بندی مناسب و در حجم ۲۰۰ گرم که برای مصارف خانگی مناسب خواهد بود توانسته نظر تجار را به خود جلب کند.

صادرات مهم ترین موتور رشد اقتصادی یک کشور بوده که باید از ریشه تقویت شود تا بتواند موفق باشد. حدود ۹۰ درصد از زعفران جهان توسط ایران تأمین و صادر شده که به دو صورت فله ای و بسته بندی شده صورت می گیرد. بدون شک نوع بسته بندی ارزآوری بالاتری دارد.

قیمت خرید پودر شربت زعفران ۲۰۰ گرم

تجارتی سودمند با پودر شربت زعفران

پودر شربت زعفران را از بهترین زعفران جهان تهیه می کنند. از این رو این محصول توانسته به بازار های جهانی راه پیدا کند. با توجه به تقاضای کشور های مختلف، تجارت این فرآورده می تواند برای صادر کننده سود خوبی را به دنبال داشته باشد.

یکی از بزرگترین مراکز فروش زعفران و فرآورده های آن فرانیز می باشد که حجم عمده از این محصول را با برگه آزمایش و آنالیز محصول در اختیار تاجر قرار می دهد‌. در واقع برای ارتباط مستقیم با شرکت های مختلف زعفرانی می توانید از طریق فرانیز اقدام نمایید.

نوشیدنی‌ زعفرانی خالص و خواص درمانی آن

همه مردم امروزه با خواص درمانی اعجاب‌انگیز زعفران آشنا هستند. این گیاه ارزشمند حاوی ترکیبات طبیعی بسیار مفیدی است. این عناصر مفید در فرآورده‌های زعفرانی مانند پودر شربت زعفران هم موجود هستند.

این گل‌های زیبا کاربردهای گسترده‌ای در علم پزشکی و داروسازی دارند. پزشکان متخصص طب نوین و سنتی مراجعین خود را به استفاده از این گیاه دعوت می‌کنند. استفاده به اندازه از این ماده در برنامه غذایی، نقش به‌سزایی در پیشگیری و درمان انواع بیماری‌ها دارد.

آنتی‌اکسیدان‌های زیادی درون زعفران وجود دارند. این ترکیبات طبیعی عملکرد سیستم دفاعی را بهبود می‌بخشند. مصرف‌کنندگان این گیاه درمانی به این ترتیب کمتر در معرض خطر ابتلا به انواع بیماری‌ها قرار دارند.

ابتلا به انواع بیماری‌ها ناشی از ضعف کارکرد سلول‌های سیستم ایمنی است. استفاده از پودر شربت زعفران ریسک ابتلا به بیماری‌های حاد و مزمن را کاهش می‌دهد. سرطان یک بیماری مزمن و خطرناک در جوامع امروزی است.

تغذیه ناسالم و تجمع رادیکال‌های آزاد در بدن در دراز مدت منجر به انواع بدخیمی‌ها می‌شود. موادغذایی سالم حاوی آنتی‌اکسیدان مانند زعفران، در خط مقدم مبارزه با رادیکال‌های آزاد قرار دارند. ازدیاد این مواد در بدن در بروز سایر مشکلات مانند آترواسکلروز و زوال عقل هم نقش دارند.

این اتم‌های ناپایدار دارای اثرات تخریبی گسترده‌ای درمورد همه سلول‌های بدن هستند. استفاده صحیح از موادغذایی طبیعی راهی صحیح و اصولی برای مقابله با اثرات این اتم‌ها است.

محبوبیت بالای انواع شربت‌های زعفرانی

میزان تمایل به مصرف انواع نوشیدنی‌های طبیعی رو به افزایش است. عموم مردم از مضرات خوراکی‌های مصنوعی ناسالم آگاه هستند. نوشیدنی‌ها به ویژه در فصل گرما در رژیم غذایی جایگاه ویژه‌ای دارند. مصرف پودر شربت زعفران راهی مطمئن برای رهایی یافتن از عطش‌ است.

این نوشیدنی طبیعی دارای طعمی دلپذیر و سازگار با ذائقه ایرانیان می‌باشد. مراحل تهیه آن هم بسیار آسان بوده و در کوتاه‌ترین زمان آماده خواهد شد. سرو خوراکی‌های مختلف در دورهمی‌های رسمی و دوستانه براساس ذائقه مهمانان است. عموم مردم از طعم پودر شربت زعفران لذت خواهند بود و به آن علاقه‌مند می‌شوند.

بسیاری از مردم هم عادت به مصرف این فرآورده در طی روز در منزل و حتی محل کار دارند. این خوراکی لذیذ در بهبود انرژی و شادابی نقش موثری خواهد داشت. مصرف‌کنندگان به این ترتیب پیش از هرچیز، از نوشیدن آن لذت می‌برند. بهره‌مندی از خواص درمانی آن نیز در جایگاه بعدی قرار دارد.

انتخاب نمونه‌های پودری، دست مشتریان را برای تعیین میزان غلظت شربت باز می‌گذارد. برخی شربت‌های غلیظ‌تر را ترجیح می‌دهند و عده‌ای دیگر این گونه نیستند. این فرآورده همچنین امکان تهیه یک دمنوش لذیذ را نیز فراهم می‌کند. علاقه به نوشیدنی‌‌های گرم با افزودن آب جوش به این محصول، ی دمنوش گیاهی طبیعی خواهند داشت.

طول مدت ماندگاری کلیه مواد‌غذایی خشک مانند پودر شربت زعفران طولانی‌تر است. این موضوع یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شود. مشتریان برای مدت زمان بیشتری بدون ترس از ایجاد تغییر در مزه، از این محصول استفاده می‌کنند. نگهداری آن هم آسان می‌باشد و یک مکان خشک و دور از تابش مستقیم آفتاب، بسیار مناسب است.

خرید عمده و تکی پودر شربت زعفرانی

میزان استفاده از نوشیدنی‌های زعفرانی در بین مصرف‌کنندگان مختلف، یکسان نیست. هرکدام از خریداران به مقدار معینی از این فرآورده نیاز دارند. عرضه این فرآورده بر همین اساس به اشکال مختلف در حال انجام است. خریداران پرمصرف به سراغ فروش عمده و سایرین فروش تکی را ترجیح می‌دهند.

قیمت پودر شربت زعفران در سفارشات عمده و تکی یکسان نیست. هرکدام از تولیدات در خریدهای کلی دارای قیمت پایین‌تری هستند. توزیع‌کنندگان موادغذایی در حقیقت براساس قیمت درب کارخانه، این محصولات را عرضه خواهند کرد. مشتریان عمده نیز از این نرخ‌های مناسب و مقرون به‌صرفه استقبال می‌کنند.

حجم سفارشات در خرید عمده پودر شربت زعفران نسبت به سفارشات تکی بسیار بیشتر است. فروشنده‌ها براساس نیاز مشتریان فرآورده‌ها را در بسته‌بندی‌های مختلف عرضه می‌کنند. پودر‌های شربتی در بسته‌بندی‌های کوچک چند گرمی و بالاتر در بازار موجود هستند.

قیمت فرآورده‌های زعفرانی در خریدهای تکی تاحدودی متفاوت از عمده‌فروشی‌ها است. هرکدام از خرده‌فروشی‌ها برای عرضه مواد‌غذایی، درصد سود خاصی برای خود دارند. این درصد متغیر بوده و روی قیمت نهایی هم تأثیرگذار است.

فروشنده‌های منصف عموما از یک حاشیه سود منطقی پیروی می‌کنند. آن‌ها رضایت خریداران تکی را هم مدنظر قرار می‌دهند. روال فروش پودر شربت زعفران در سفارشات تکی در بسته‌بندی‌های کوچک است. چنین تولیداتی کاملا مناسب مصرف خانواده‌های کم جمعیت و نیاز محدود می‌باشد.

برخی از مراکز فروش انواع محصولات زعفرانی، تولیدات را به هردو شیوه عمده و تکی عرضه می‌کنند. برخی دیگر از فروشگاه‌ها تنها به صورت کلی یا جزئی در حال عرضه کالا هستند. هریک از خریداران براساس نیاز به مراکز حضوری یا آنلاین مراجعه می‌کنند. شیوه انتخاب فروشگاه یا سایت معتبر معمولا براساس سابقه و میزان رضایت مشتریان قبلی است.

نرخ انواع فرآورده‌های زعفرانی در بازارهای داخلی

مشتریان هنگام خرید پودر شربت زعفران با نرخ‌های متفاوتی رو به رو می‌شوند. این تفاوت قیمتی گاها بسیار محسوس است. همین مسئله در ذهن خریداران سوال ایجاد می‌کند. اولین و منطقی‌ترین دلیل وجود این تفاوت، تنوع کیفیت‌های موجود در بازار است.

تولیدکنندگان مختلفی در حال تولید و عرضه فرآورده‌های زعفرانی هستند. برخی از آن‌ها از مواد اولیه مرغوب‌تری استفاده می‌کنند‌. آن‌ها همچنین در تمامی مراحل از تولید تا بسته‌بندی و عرضه، به استاندارد‌ها پایبند هستند. نرخ این دسته از تولیدات متناسب با کیفیتی است که مشتریان هنگام مصرف، تجربه می‌کنند.

بالا بودن قیمت پودر شربت زعفران همیشه دلیل محکمی برای کیفیت و مرغوبیت آن نیست. دلیل این نرخ‌های زیاد گاها سودجویی و حاشیه سود نامعقول فروشندگان است. حضور دلالان در بازار زعفران و فرآورده‌های آن امروزه کاملا محسوس می‌باشد.

چنین فروشندگان و تاجرانی‌ برای محصولات، قیمت‌های بسیار بالایی را در نظر می‌گیرند. نرخ‌های فضایی و کیفیت پایین، مطمئنا نارضایتی خریداران را به همراه خواهد داشت.

شرایط زمینه‌ای هم گاها روی قیمت پودر زعفران و سایر محصولات تأثیرگذار می‌باشند. میزان باروری باغات زعفران همیشه یکسان نیست. وضعیت آب‌وهوایی نامناسب منجر به کاهش حجم گل‌های برداشت شده خواهد شد.

حجم فرآورده‌ها نیز به همان نسبت با کاهش رو به رو می‌شود. افزایش تقاضا برای خرید تولیدات و کمبود در بازار، زمینه را برای افزایش قیمت انواع فرآورده‌ها فراهم می‌کند. بخشی از تولیدات داخلی همچنین روانه بازارهای خارجی خواهند شد. قیمت محصولات صادراتی در بازارهای داخلی کمی بیشتر از نمونه‌های معمولی است.

سوال داری، من اینجام!