قیمت ارزی افشانه زعفران زرافشان 110 میلی لیتر

قیمت ارزی افشانه زعفران زرافشان 110 میلی لیتر

قیمت ارزی افشانه زعفران زرافشان 110 میلی لیتر

افشانه زعفران زرافشان کالایی کاملاً ایرانی با بسته بندی جدید است. این افشانه دارای 110 میلی لیتر زعفران خالص و طبیعی و آماده مصرف می باشد . این محصول یکی از پرفروش ترین ها در بازار است و تاجران با خرید این محصول و قیمت ارزی که این محصول دارد درآمد عالی را کسب خواهند نمود.

کاربرد افشانه زعفران زرافشان درجه یک

قیمت ارزی افشانه زعفران زرافشان 110 میلی لیتر

گران ترین و پراستفاده ترین ادویه ای که هم در ایران و جهان طرفداران زیادی دارد، زعفران می باشد. که در غذاهای خانگی، رستوران ها، هتل ها و کترینگ ها، بستنی فروشی ها و غیره کاربرد دارد.

زعفران برای کشور ارزآوری زیادی دارد و بعد از نفت محصولی که می توان برای صادرات روی آن سرمایه گذاری کرد زعفران است در ابتدا تولید کنندگان زعفران را به صورت فله به کشورهای دیگر صادر می کردن که این کار باعث شده بود که کشورهای دیگر به صورت فله زعفران را خریداری کنند و بسته بندی کرده و با برند خودشان به کشورهای دیگر صادر کنند و از ایران هیچ نامی برده نمی شد.

قیمت ارزی افشانه زعفران زرافشان 110 میلی لیتر

این کار به ضرر ایران بود مانند کشور اسپانیا که زعفران فله ای را خریداری می کرد و بسته بندی انجام میداد و با برند خودش آن را به کشورهای دیگر صادر می کرد.  قانونی تصویب شد که محدودیتی برای تولید کنندگان ایجاد کرد، که زعفران را به صورت فله ای صادر نکنند و این قانون باعث شد که تولید کنندگان علاوه بر تولید زعفران به صورت بسته بندی با برند کشور ایران از زعفران به شکل های مختلف دیگری بهره برداری کنند تا مقرون به صرفه تر و کارایی بیشتری داشته باشد.

که یکی از این بهره برداری ها باعث این شد که افشانه زعفران تولید شود که خیلی مقرون به صرفه است. استفاده از افشانه زعفران زرافشان باعث می شود دیگر نیازی به وقت گذاشتن برای مراحل آماده سازی زعفران به روش قدیم نداشته باشیم. که همین مزیت برای رستوران ها، هتل ها، کترینگ ها وغیره که مشتریان زیادی دارند و باید در کار خود سرعت عمل بالایی داشته باشی، کارایی زیادی خواهد داشت.

فروش افشانه زعفران زرافشان

قیمت ارزی افشانه زعفران زرافشان 110 میلی لیتر

یکی از خدمات عالی فرانیز این است که دلالان و واسطه ها را کنار می زند و تاجر را آسوده می کند که بدون سود واسطه و از درب کارخانه می تواند این محصول را تحویل بگیرند. با خرید این محصول از سایت فرانیز شما مرحله پودر کردن و دم کردن زعفران را دیگر انجام نمی دهید و به طور مستقیم از خود زعفران استفاده می کنید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!