فروش زعفران 1 مثقالی منطقه گناباد

فروش زعفران 1 مثقالی منطقه گناباد

فروش زعفران 1 مثقالی منطقه گناباد

فروش زعفران 1 مثقالی در واقع معادل 4 گرم و 608 سوت می باشد. طبق بررسی های کارشناسان از بین زعفران تولیدی 85نقطه کشور، زعفران منطقه گناباد از نظر عطر و طعم از کیفیت بهتری برخوردار است.

زعفران منطقه گناباد

فروش زعفران 1 مثقالی منطقه گناباد

زعفران یک گیاه بسیار شیک است که در هر کجا رشد نمی کند. کارشناسان زعفران معتقدند که کشت صحیح زعفران قطعاً تأثیر بسزایی در کیفیت محصول نهایی دارد.

زعفران در  شرایط خاص آب و هوایی به راحتی رشد می کند. به همین دلیل است که ادویه زعفران گناباد دارای بهترین کیفیت در جهان است، زیرا آب و هوای ایران بخصوص منطقه گناباد  زیستگاه طبیعی آن است و برای تولید زعفران مناسب است.

ارزش بالای اقتصادی و فواید منحصر به فرد زعفران به عنوان گرانترین محصول کشاورزی، “طلای سرخ” نام گرفته؛ نقش بسزایی در رونق اقتصادی مناطق مرکزی و جنوب خراسان رضوی به ویژه شهرستان گناباد دارد. در واقع شهرستان گناباد با برخورداری از سه هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی زیرکشت زعفران از مناطق مستعد تولید این محصول در استان خراسان رضوی به شمار می‌رود.

زعفران منطقه گناباد محصولی با ارزش برای مردم این منطقه بوده و همچنین  این محصول از شهرت خاصی برخوردار است که این شهرت بیشتر به دلیل کیفیت و مرغوبیت بی نظیر محصول است که باعث شده این زعفران در مقایسه با زعفران دیگر نقاط کشور جایگاه ویژه ای داشته باشد.

پارامترهای فروش موفق زعفران 1 مثقالی منطقه گناباد

فروش زعفران 1 مثقالی منطقه گناباد

امروزه، فروش موفق هر محصولی نیاز به بررسی و ارزیابی روند تولید و عرضه محصول و همچنین توجه به نیازهای مشتریان می باشد. زعفران 1 مثقالی منطقه گناباد از نظر عطر و کیفیت، مشتریان خاص خود را دارد زیرا با بهره گیری از دانش بومی و محلی است و به هیچ وجه از کشت‌های گلخانه‌ای استفاده نمی‌شود و به همین علت زعفران این منطقه در زمره بهترین‌ها با بهره گیری از استاندارد بالا به عنوان ثبت جهانی در فائو انتخاب شده است.

در بازاریابی سنتی حتماً باید یک مزیت رقابتی در بازار ایجاد شود تا مراکز تجاری بتوانند فروش بالایی داشته باشند. در حالی که در محصولات گرانبها و باارزش تمایز ایجاد کردن با رقیبان چندان اهمیتی ندارد؛ بلکه لازم است محصول منحصر به فرد باشد.

بر اساس تجربه مشاوره بازاریابی زعفران می توان گفت: محصول ارزشمندی که عرضه می شود باید صاحب یک هویت مستقل باشد تا بتواند مشتریان را به سمت خود جلب کند.

بنابراین، محصول باارزش لازم است هویت خاصی داشته باشد نه صرفاً جایگاه خاص.

کارشناسان فروش زعفران 1 مثقالی منطقه گناباد برای فروش محصولات خود، از راهکارهایی همواره سعی کرده اند  استفاده کنند ک فروش موفق داشته باشند که عبارتند از:

  • اولین چیزی که برای جذب مشتریان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد؛ تبلیغات است. تبلیغات روشی است برای آگاه‌سازی مشتریان از راه حل‌های مراکز تجاری برای حل مشکل مشتری در قالب تولیدات و خدمات ارائه شده.
  • شناخت استفاده کنندگان زعفران گناباد از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • استفاده کنندگان بیش از همه به دنبال زعفرانی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند.
  • ارتباط خوب با مشتری و داشتن فن بیان مناسب لازم است.
  • بازاریابی نیز یکی از روش های مهم و متداول در شناساندن محصولات زعفران به مصرف کنندگان است.

تنوع در خرید و فروش و انتخاب سبد زعفران منطقه گناباد

فروش زعفران 1 مثقالی منطقه گناباد

برای یک فروش موفق و یک فروشگاه معتبر، ارائه سبد متنوعی از کالا، مطابق با نیاز مشتری و در جهت رفع نیاز او مطابق با سلیقه های متفاوت، مورد نیاز می باشد. از طرف دیگر تولید زعفران بسیار متنوع بوده و در هر بخشی انواع مختلفی تولید و عرضه می شود. برای مثال ما شاهد انواع اقسام آن هستیم که به عنوان نمونه؛ موارد زیر عنوان می شوند:

  • پودر زعفران
  • عصاره مایع زعفران
  • شربت زعفرانی
  • اسپری زعفران

لذا مراکز فروش زعفران گناباد با ارائه تمام قیمت های مستقیم دست اول برای محصولات، انتخاب سبدی متنوع را برای مشتریان ممکن ساخته است. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، مشاوره  و انتخاب محصول با واحد پشتیبانی و فروش در تماس باشید.

سوال داری، من اینجام!