شرکت تولیدی چاشنی جوجه کباب زعفرانی

شرکت تولیدی چاشنی جوجه کباب زعفرانی

شرکت تولیدی چاشنی جوجه کباب زعفرانی

شرکت تولیدی چاشنی جوجه کباب زعفرانی تمام تلاش خود را دارد که یک محصول با کیفیت به مشتریان خود در ایران و کشور های خارجی عرضه کند. این محصول بر پایه ی فرهنگ و ذائقه ی اصیل ایرانی و از مواد کاملا طبیعی و بومی ایران تولید می شود.

جوجه کباب زعفرانی غذای سنتی ایران

شرکت تولیدی چاشنی جوجه کباب زعفرانی

جوجه کباب یکی از غذا های اصیل و سنتی ایران بوده که در قدیم آن را به شیوه های دیگری طبخ می کردند. ایران یک کشور با سابقه ی طولانی و کهن در جهان می باشد. اگر به تاریخچه ی غذایی آن نگاهی بیندازیم متوجه خواهیم شد بعضی از غذا ها که فکر می کنیم از فرهنگ کشور های دیگر وارد شده است غذای سنتی شهر های مختلف داخلی بوده که فقط روش پخت آن تفاوت دارد.

چاشنی جوجه کباب زعفرانی طعم و عطری بی نظیر دارد که مصرف کنندگان زیادی را جذب خود نموده است. طعم و رنگ های استفاده شده در تولید این چاشنی کاملا طبیعی بوده و هیچ نگهدارنده ای ندارد. این محصول کاملا بهداشتی و فاقد هر گونه آلودگی میکروبی می باشد. ضمناً پروانه بهداشت و سیب سلامت را دارد.

کاربردهای چاشنی جوجه کباب زعفرانی

شرکت تولیدی چاشنی جوجه کباب زعفرانی

از چاشنی جوجه کباب زعفرانی می توان در تهیه و پخت بسیاری از غذا ها از جمله موارد زیر استفاده نمود؛

• برای طبخ قطعات گوشت مرغ در ماهی تابه با کمی روغن (جوجه کباب تابه ای)

•  به منظوراستفاده در مایع کتلت یا کوکو

• قابل استقاده در تهیه ی خوراک ها

• برای استفاده روی قطعات سیب زمینی و کباب کردن (در فر یا در ماهی تابه و یا روی آتش کباب کنید)

افراد می توانند به پخش چاشنی جوجه کباب زعفرانی بپردازند و در تجارت این ادویه سهیم باشند. شرکت های پخش و تاجران برای خرید عمده با نمایندگان فروش صحبت های لازم را انجام دهند تا در سریعترین زمان محصول درخواستی شان را دریافت نمایند.

شرکت تولیدی چاشنی جوجه کباب زعفرانی

ارزش غذایی جوجه کباب زعفرانی بالاست و استفاده از این محصول بسیار ساده و راحت بوده ودیگر نیازی به اضافه کردن هیچ افزودنی دیگری مثل نمک، پیاز، آبلیمو و زعفران نیست و در مدت زمان کمی یک جوجه کباب ترد و خوشمزه دارید. محتویات چاشنی جوجه کباب زعفرانی شامل؛ پیاز، نمک، روغن، ادویه های محلی، فلفل شمشیری، فلفل سبز، سبزیجات معطر، عصاره طبیعی زعفران و عصاره طبیعی لیمو می باشد.

این محصول یک انتخاب عالی برای کسانی می باشد که به دنبال تهیه جوجه کباب عالی و خوشمزه هستند. هر کدبانوی با سلیقه ی ایرانی می‌تواند با استفاده از این چاشنی زیبایی را به سفره ی خود هدیه دهد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!