داد و ستد انواع اسپری زعفران در بازار عراق

داد و ستد انواع اسپری زعفران در بازار عراق

داد و ستد انواع اسپری زعفران در بازار عراق

کشور های حوزه خلیج فارس به دلیل نزدیک بودن مسافت گزینه های خوبی برای تجارت اسپری زعفران هستند. عراق یکی از کشور هایی است که داد و ستد انواع اسپری زعفران در بازار آن همواره برقرار می باشد.

داد و ستد انواع اسپری زعفران در بازار عراق

زعفران به صورت فله ای و فرآورده های آن به صورت بسته بندی شده، سالانه میزان صادرات بالایی دارند که در کشور های همسایه از راه زمینی، از طریق کانتینر و به کشور های اروپایی معمولا از راه هوایی صورت می پذیرد.

انواع اسپری زعفران یک نمونه از گزینه های صادراتی به عراق می باشد که در آنجا طرفداران بسیاری دارد. و تاجران از معامله ی آن سود خوبی را نصیب می شوند.

قوانین صادرات انواع اسپری زعفران

داد و ستد انواع اسپری زعفران در بازار عراق

در امر صادرات انواع اسپری زعفران به عراق، تجار باید یک سری قوانین گمرک ایران و عراق را رعایت کنند. از جمله ی این قوانین می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • کالا باید مجوز صدور از ایران و ورود به عراق را داشته باشد.
  • توسط بازرسان گمرک ایران و عراق کیفیت آن بررسی شود
  • نداشتن عوارض صادرات در گمرک ایران
  • نوع بسته بندی و درج شدن مشخصات و تاریخ تولید و انقضاء کالا به زبان عربی
  • دارا بودن گواهی انطباق کالا
  • دارا بودن مجوز ها و استاندارد داخلی برای ترخیص کالا از گمرک

انواع اسپری زعفران در ایران تولید می شود که همگی از کیفیت بالایی برخوردارند. در ترکیب همه ی آن ها از آب و زعفران خالص استفاده شده است و همگی آن ها در سهولت استفاده مشترک اند. در ایران انواع اسپری زعفران با برند های زرافشان، زرپاش، دکتر بیز، سحر خیزان، سراج، صدف و غیره شناخته می شوند.

کارخانه های سازنده انواع اسپری زعفران در تلاشند که مرغوب ترین کالا را در اختیار مصرف کننده قرار دهند که تقاضای بازار برای عرضه محصول، نشان می دهد که در این زمینه موفق بوده اند.

داد و ستد انواع اسپری زعفران در بازار عراق

خرید انواع اسپری زعفران به قیمت کارخانه و با تخفیفات باور نکردنی در سایت بازرگانی فرانیز میسر است. شما عزیزان می توانید هر لحظه که اراده کنید به راحتی هر چه تمام تر در عرض چند دقیقه خریدی به صرفه را در حجم بالا انجام دهید.

در زمان خرید اگر در انتخاب برند تردید داشته باشید کارشناسان فروش ما می توانند با ذکر تمام مشخصات و قیمت انواع اسپری زعفران شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.  تا خریدی مطمئن را تجربه کنید و هرگز از خرید خود پشیمان نشوید.

سوال داری، من اینجام!