خرید رنگ غذای زعفرانی قوطی برای تجارت داخلی

خرید رنگ غذای زعفرانی قوطی برای تجارت داخلی

خرید رنگ غذای زعفرانی قوطی برای تجارت داخلی

خرید رنگ غذای زعفرانی قوطی به صورت عمده از سایت فرانیز یک انتخاب مناسب برای تجارت داخلی و همچنین صادرات به کشور های خارجی می باشد. چرا که این سایت با قیمت مقرون به صرفه محصولات خود را به مشتریان عرضه می نماید.

رنگ غذای زعفرانی

خرید رنگ غذای زعفرانی قوطی برای تجارت داخلی

رنگ غذای زعفرانی چه از گلبرگ چه از کلاله تهیه شود دارای خواص درمانی است. رنگ های غذا به سه دسته مصنوعی، طبیعی و شبه طبیعی تقسیم می شوند که مصنوعی آن به دلیل داشتن عوارض تهیه نمیشود. رنگ های خوراکی در واقع رنگدانه گیاهان است که با اضافه کردن به غذا، رنگ به غذا منتقل می شود.

بسیاری از چاشنی ها مانند رنگ غذای زعفرانی، رنگ و طعم بی نظیری به غذا می دهد. در طی یک تحقیق میزان آنتوسیانین گلبرگ زعفران تست شد و نتایج به دست آمده نشان داد که می توان از این منبع مقدار قابل توجهی رنگ طبیعی خوراکی تهیه نمود.

رنگ های خوراکی مصنوعی عوارضی مانند آلرژی، آسم، سرطان، تضعیف سیستم ایمنی بدن و اختلالات کبدی را برای بدن انسان به وجود می آورند، به همین دلیل هنگام استفاده از رنگ غذا باید به علامت استاندارد روی بسته بندی توجه نمود.

خرید رنگ غذای زعفرانی قوطی برای تجارت داخلی

ایرانیان خواص زعفران را به رومی ها، چینی ها، یونانی ها و اقوام سامی از جمله عرب ها معرفی کردند و شیوه زراعت آن را به امت های اسلامی اطراف مدیترانه آموختند و اقوام ایرانی همچون رستمیان و بن طبری در انتقال فرهنگ زعفران کاری موثر بودند.

کاشت زعفران در ایران به بیش از ۳۰۰۰ سال پیش باز می گردد. این گیاه پیاز دارد و بدون ساقه می باشد و چون در خاک کویر به عمل می آید به طلای کویر معروف است‌. زعفران طعم، عطر و رنگ عالی دارد و در تولید فرآورده های دارویی، شیمیایی و غذایی کاربرد فراوانی دارد و کاشت، داشت و برداشت این محصول نیازمند توجه و توان فراوانی می باشد.

خرید رنگ غذای زعفرانی قوطی برای تجارت داخلی

با توجه به رنگ بسیار غلیظی که از زعفران تولید می شود در صنایع آرایشی، قنادی، دارو سازی و غیره از آن استفاده می شود. و در طب عوام به عنوان آرام بخش، ضد اسپاسم، مسکن و مقوی معده استفاده می شود. تنها با استفاده مقدار کمی از این چاشنی کافیست که از فواید آن بهره مند شوید.

برای تهیه رنگ غذای زعفرانی که هر کدبانو با سلیقه ی خود می تواند برای مصارف مختلف از آن بهره ببرد و سفره آرایی جذابی داشته باشد می توانید با مراجعه به سایت فرانیز با قیمت مقرون به صرفه خریداری نمایید.

سوال داری، من اینجام!