خرید دمنوش اکسیر زعفران برای عطاری ها

خرید دمنوش اکسیر زعفران برای عطاری ها

دمنوش اکسیر زعفران

اگر قصد خرید دمنوش اکسیر زعفران برای عطاری ها را دارید و می خواهید با این کار سلامتی را به مردم هدیه دهید مجموعه فرانیز با ارائه این محصول با تضمین کیفیت و تخفیف ویژه آماده خدمت به شماست.

خواص دمنوش اکسیر زعفران

خرید دمنوش اکسیر زعفران برای عطاری ها

قبل از پیشرفت صنعت داروسازی، گیاهان دارویی نقش زیادی در بهبود سلامتی افراد و درمان امراض داشتند که غالبا به صورت دمنوش مورد استفاده قرار می گرفتند. ولی با پیشرفت این صنعت استفاده از قرص ها و دارو های شیمیایی افزایش یافت. اما با این حال در کنار داروخانه ها عطاری ها نیز همچنان به فعالیت خود ادامه دادند و با توجه به سهولت در نقل و انتقالات محصولات آنها نیز متنوع گشت به صورتی که گاها به هر تعداد که داروخانه موجود است عطاری ها نیز به همان اندازه بنا بر نیاز مردم افزایش یافت.

زعفران و فرآورده های آن همچون دمنوش اکسیر زعفران یکی از این محصولات است که در عطاری ها برای مقاصد پزشکی فراوانی همچون ارامش بخشی و کاهش استرس، بهبود گردش خون، بهبود دستگاه گوارش ، درمان سرما خوردگی و موارد فراوان دیگری استفاده می شود.

در اکسیر دمنوش زعفران علاوه بر زعفران گل محمدی و هل نیز وجود دارد که خاصیت آن را دوچندان می کند و نوشیدنی گرمی را ارائه می دهد که رنگ، عطر و طعم آن بی نظیر است .

به همین دلیل از این دمنوش فقط برای درمان استفاده نمی شود بلکه به عنوان یک پذیرایی خوشمزه نیز استفاده می شود. و می توان آن را در فروشگاه های مواد غذایی عرضه کرد.

صادرات دمنوش اکسیر زعفران

خرید دمنوش اکسیر زعفران برای عطاری ها

دمنوش ها علاوه بر ایران در کشورهای دیگری همچون کشورهای آسیای شرقی به مقدار زیاد مصرف می شوند. و این موقعیت مناسبی را برای صادرات این محصولات فراهم کرده است. دمنوش اکسیر زعفران به علت طبع، طعم، عطر و رنگ بی نظیری که دارد یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات و ایجاد جایگاه و تثبیت محصولات زعفرانی در قالب برندهای ایرانی است. به ویژه که استفاده از آن برای هر کسی آسان است و نیاز به دستور تهیه خاصی ندارد.

با این کار از فروش این محصول به صورت فله ای جلوگیری می شود. و به جای سود کمی که از فله فروشی به دست می آید سود ببشتری نصیب صادر کننده گان می شود.

در مجموعه فرانیز در کنار ارائه دمنوش اکسیر زعفران مشاوران مجربی قرار دارند که با توجه به کشور مقصد صادرات و توان شما راهنمایی های لازم را جهت تجارتی پر سود انجام می دهند.

سوال داری، من اینجام!