جشنواره فروش دمنوش زعفران دربند

جشنواره فروش دمنوش زعفران دربند

جشنواره فروش دمنوش زعفران دربند

اگر به دنبال زمانی مناسب برای تجارت دمنوش زعفران دربند هستید اکنون بهترین فرصت است چرا که می توانید آن را با قیمتی مناسب در جشنواره فروش این محصول از فرانیز خریداری نمایید.

جشنواره فروش دمنوش زعفران دربند

شرکت ایرانی گل نوش دربند در سال ۱۳۹۱ در خراسان رضوی تأسیس گردید. در این کارخانه چای و دمنوش های گیاهی متنوع تولید می شود. در واقع می توان عنوان کرد که تمام محصولات این کارخانه بزرگ حافظ سلامتی می باشند‌.

زعفران گیاهی علفی و چند ساله بوده که دارای برگ های بنفش، خامه بلند و کلاله سه بخشی به رنگ نارنجی است که بخش مهم زعفران می باشد. این محصول در اکثر مناطق کشور قابل پرورش است اما برای حصول نتیجه مطلوب باید در هوای گرم و خشک با ارتفاع ۱۳۰۰-۲۳۰۰ متر از سطح دریا کشت شود.

تهیه دمنوش زعفران دربند از کشتزارهای خراسان

جشنواره فروش دمنوش زعفران دربند

دمنوش زعفران دربند را از محصولات برداشتی خراسان که مناسب ترین آب و هوا را برای کشت دارد تولید می کنند. حدود ۹۵ درصد زعفران ایران در خراسان و ۵ درصد در بقیه استان ها کشت می گردد که خراسان رضوی بیشترین سهم را دارا می باشد‌.

همانگونه که عنوان شد زعفران گیاهی ۷ ساله است که در بعضی مناطق کشت آن هر ۱۵ سال یک بار انجام می گیرد. بازدهی محصول در سال اول و سال های آخر میزان پایین تری را نشان می دهد.

استفاده از زعفران در پخت غذاهای ایرانی

جشنواره فروش دمنوش زعفران دربند

از زعفران در پخت خیلی از غذا های ایرانی استفاده می شود. یکی از این غذا ها که بسیار محبوب بوده و نظر بسیاری از توریست ها را به خود جلب می کند ته چین می باشد. زعفران در پخت این غذا نقش اصلی را دارد. رنگ و بوی زعفران در این غذا جلوه و طعم دلنشینی به آن بخشیده است.

دمنوش زعفران دربند را در بسته بندی به صورت تی بگ در جعبه های ۲۰ و ۴۰ تایی می توان تهیه نمود. طعم این محصول بسیار دلنشین بوده و عطر آن به خوبی قابل استشمام می باشد.

به دلیل سنتی بودن این محصول، در داخل کشور از عرضه آن بسیار استقبال می شود. از این رو می تواند یک گزینه خوب برای سرمایه گذاری باشد. پخش دمنوش زعفران دربند در تمامی نقاط کشور از طریق فرانیز امکان پذیر است.

قیمت مناسب دمنوش های گیاهی در کنار خواص بی شمار آن ها باعث تبدیل شدن این محصولات به یکی از گزینه های صادراتی شده است که سود آوری خوبی را به دنبال دارد.

سوال داری، من اینجام!